Zdar, kolem stromu jsem to omotal já. Nevím jestli jsem na Tuono byl nebo nebyl stavěnej, ale užil jsem si s ním něco přes dvě opravdu pěkný sezony a ke konci jsem se nechal strhnout k tomu, že jsem jezdil na full retard. Tak přišlo varování, které pro mě dopadlo dobře. Motorka kupodivu tak strašně dolámaná nebyla, byl to tečný náraz do řídítek (takže zlámaný zápěstí a střihlý oba dorazy), od samotného stromu jsem to chytil hlavně já (loktem jsem si zlomil žebra) a v zápětí se přední kolo chytlo o nějaký pařez, takže to odsraly hlavně kluzáky a přední kolo a my se kousek proletěli, ale spadli jsme každý zvlášť do měkkého. Motorka to chytla někam v oblasti nádrže, takže co já vím tam moc nelícovaly plasty a některý vlevo byly rozlámaný. Motor a zadek motorky celkem určitě v pohodě. Když jsem motor zkoušel, nezněl jinak než celou dobu. Sice jsem měl před nehodou připravený napínáky rozvodů, ale spíš jen preventivně. Ale já to fakt moc neřešil. Asi to někteří znáte. Prostě umřela. Havarijně pojištěná nebyla, tak jsem jí celkem levně prodal nějakýmu týpkovi, kterýho mi doporučili v Inveltu, když jsem si bral nový Bávo a snažil se zapomenout. Já nevím jestli byl rám prasklej nebo hnutej nebo s ním vůbec nic nebylo. Svary zvenčí vypadaly v pohodě, ale nádrž jsem nesundaval. Nějaký fotky vraku mám, tak až je najdu, dám je sem. Rám víceméně lesklý byl - takový trochu jako mléčně matný, ale na slunci se lesknul.