kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Ten Advik ma na displeji jedno zajimave cislo, nemyslitelne u italskych stroju
myslíš jako, že sebou tahá nesmyslně mnoho benzínu aby byl těžkej a v Evropě kde je pumpa na každým rohu ( kde na nich většina lidí jezdí) pak jen na silničních gumách postávaj, zatímco majitelé na pumpách kouři?
Naposledy editováno 22.04.2021 20:10:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Ten Advik ma na displeji jedno zajimave cislo, nemyslitelne u italskych stroju
Třeba takový Stelvio mělo ve finále stejnejch 33L nádrž bez příplatku,aniž by to muselo vypadat jak fůra sena při srovnatelný spotřebě
E:
Tak možná kecam a MG měla jen 32L a to i teda v základní verzi s loukotěma.Na obr. verze NTX,aby byly obě větší edvenčr.Je vidět,kdo na ten objem nádrže pozval designéra s fištrónem...
Každopádně na druhou stranu mě zas u nekterejch motorek jako nová Katana, nebo třeba Dorsoduro 1200 vyloženě malá nádrž ve finále zas kurví pocit z motorky,ze bych ji třeba i chtěl ...
Naposledy editováno 22.04.2021 23:24:09