kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale to je spis jen takove povzdechnuti, ze si to tezko predstavim ,nebo teoretiky vysvetlim ... je mi jasne, ze si to nevymyslite a ze kdyz mas s kratsim prevodem lepsi pocit, tak to tak je...
assassin píše: oioi01> Jo to je samozrejme neoddiskutovatelne, ale ze by 500 otacek bylo tak moc? Respektive, pokud vam to blbne na trojku, tak jet na dvojaka o 500 vyse mi neprijde tak strasny, kdyz vidam piloty na ruznych hornetech a fazerech jezdit po meste krokem snad 7tis
Ale to je spis jen takove povzdechnuti, ze si to tezko predstavim ,nebo teoretiky vysvetlim ... je mi jasne, ze si to nevymyslite a ze kdyz mas s kratsim prevodem lepsi pocit, tak to tak je...
No ono jak se dostanes nekam k 5t tak ten rotax zacne znacne davat (a pak nad 7...), takze je dobry na to popojizdeni to drzet 3,5-4. To na jednicku jedu tak 35-40 tacho a na dvojku je to tech 60 tacho, ale min ne, sice to jeste necuka, sle slysis ze uz je motor podtacenej.
Paklize “zkratim” jednicku pomoci zmeny pomeru sekundaru, pocitam ze stejne jako uTripla pak budu v pohode na dvojku brazdit mesto v legalni rychlosti. Mozna Ale hlavne je to pak prijemny na vracaky, Sosnu ted s Triplem jezdim celou na dva...