paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.4.2021 v 13:02 | Nahoru | #1
oioi01> Jo to je samozrejme neoddiskutovatelne, ale ze by 500 otacek bylo tak moc? Respektive, pokud vam to blbne na trojku, tak jet na dvojaka o 500 vyse mi neprijde tak strasny, kdyz vidam piloty na ruznych hornetech a fazerech jezdit po meste krokem snad 7tis

Ale to je spis jen takove povzdechnuti, ze si to tezko predstavim ,nebo teoretiky vysvetlim ... je mi jasne, ze si to nevymyslite a ze kdyz mas s kratsim prevodem lepsi pocit, tak to tak je...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.4.2021 v 13:54 | Nahoru | #2
assassin> u jedno- a dvouvalcu tech 500 otacek uz muze znamenat dost, protoze maji citelny brzdny ucinek pri ubrani plynu, ja menil na Duku 690 kolecko za 14 misto 15 a prave ve meste to dost pomohlo, necukalo to tak na trojku. U Hypose stacilo jinak naladit mapu jednotkou a jel v pohode i ve 2000 ot na trojku. Ctyrvaly jsou mekci v tom prechodu plyn/ubrani, tam to s tou motkou tak nezaclouma, hlavne ty sestikila jsou hodne "user friendly"

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.4.2021 v 14:05 | Nahoru | #3

assassin píše: oioi01> Jo to je samozrejme neoddiskutovatelne, ale ze by 500 otacek bylo tak moc? Respektive, pokud vam to blbne na trojku, tak jet na dvojaka o 500 vyse mi neprijde tak strasny, kdyz vidam piloty na ruznych hornetech a fazerech jezdit po meste krokem snad 7tis

Ale to je spis jen takove povzdechnuti, ze si to tezko predstavim ,nebo teoretiky vysvetlim ... je mi jasne, ze si to nevymyslite a ze kdyz mas s kratsim prevodem lepsi pocit, tak to tak je...



No ono jak se dostanes nekam k 5t tak ten rotax zacne znacne davat (a pak nad 7...), takze je dobry na to popojizdeni to drzet 3,5-4. To na jednicku jedu tak 35-40 tacho a na dvojku je to tech 60 tacho, ale min ne, sice to jeste necuka, sle slysis ze uz je motor podtacenej.
Paklize “zkratim” jednicku pomoci zmeny pomeru sekundaru, pocitam ze stejne jako uTripla pak budu v pohode na dvojku brazdit mesto v legalni rychlosti. Mozna Ale hlavne je to pak prijemny na vracaky, Sosnu ted s Triplem jezdim celou na dva...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist