paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2021 v 22:28 | Nahoru | #1
NP> Jen takova poznamka - casto odbornici pisou o špatných vlastnostech zimaku v lete a ze je to nebezpecne - ja jsem doted jezdil continentaly a bral jsem ve svem rozměru to nejlepsi co bylo - tedy, nejdražší ...
jak jsem psal driv, jelikoz mam jen 16palcu kola tak nejlepsi zimaky v daném rozměru jsou porad určena pro sportovni auta, v letních pneu je nejlepsi guma v tomhle rozměru obycejnej premium contact - a i v horku ten zimak drzi znatelne lip nez ta letní. Loni jsem ty zimaky dojizdel pres leto a super

Takze jo, chapu, ze odbornici vykládají o nebezpečí zimaku v lete, ale to by zrovna tak mohli psat o tom, ze nemas jezdit na obyc gumach za 1500 kus, protoze drahy gumy ti pri brzdění udelaj par metru a to prece muze zachránit maminku s kočárkem

Oioi: nemyslim si, ze je to jen o značce, viz vyse, nektery rady od contiku super, nektery prumer... jezdil jsem s pujcenym autem na nějakých GY eagle f1? Dobry, ale u ostatnich výrobců najdes stejny i lepsi. V homologovanejch gumach podle me nemají Toyo r888 konkurenci, jestli rozhejbu bawo, chtel jsem jeden set lehkejch kol s r888 na okruh/blbnutí. Cena je ulet, vydrz... no sliky :D

Naposledy editováno 26.03.2021 22:32:12

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2021 v 23:47 | Nahoru | #2
assassin> ..Takze jo, chapu, ze odbornici vykládají o nebezpečí zimaku v lete, ale to by zrovna tak mohli psat o tom, ze nemas jezdit na obyc gumach za 1500 kus, protoze drahy gumy ti pri brzdění udelaj par metru a to prece muze zachránit maminku s kočárkem
treba v porovnani brzdni drahy 100-0 Passata a Superbu mel v testu v Nemecku Passat kratsi brzdni drahu, sice obe auta mely Conti ale ne stejny model, rikali ze Passat ma lepsi pneu, protoze musi jako celek vic odpovidat vyssi cene nez Superb. Jinak technicky ale brzdy stejne.
Asi stejny Conti shit jako mel ten Superb jsem mel kdysi i na Volvu protoze to auto melo vzdy nejmene o metr delsi brzdni drahu nez i stejna auta ale s jinymi pneu. Takze rozdil tam je, a smysl mit dobre obuti ma i kdyz tobe jako zavodnikovi, ktery potrebuje jet 170+ aby stihl udelat po dalnici 450 km za 7 hodin, pripada pripadne zachraneni matky s kocarkem jako srandovni kecy odborniku na pneu proste, vis vic nez oni
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist