kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: Zmulin coby profesionalni zmensovac motocyklu by o nizke verzi, predpokladam, neuvazoval.
Naposledy editováno 13.03.2021 12:10:11
cibus píše: Palomoto> eRko? 210 vs. 240 mm zdvih, 875 vs. 880 vyska sedla ve prospech KTM v obou parametrech. Yamaha zadne eRko nema, pokud vim.
E: Zmulin coby profesionalni zmensovac motocyklu by o nizke verzi, predpokladam, neuvazoval.
Jj eRko Standardní verze je pro důchodce a prcky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Palomoto> eRko? 210 vs. 240 mm zdvih, 875 vs. 880 vyska sedla ve prospech KTM v obou parametrech. Yamaha zadne eRko nema, pokud vim.
E: Zmulin coby profesionalni zmensovac motocyklu by o nizke verzi, predpokladam, neuvazoval.
Začli jsme řešit váhu u Duc Desert a porovnávat s Cenduru a skončili u zdvihů u R Každopádně Zmulinovi bude i to R malý