globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2021 v 12:07 | Nahoru | #1
Palomoto> eRko? 210 vs. 240 mm zdvih, 875 vs. 880 vyska sedla ve prospech KTM v obou parametrech. Yamaha zadne eRko nema, pokud vim.

E: Zmulin coby profesionalni zmensovac motocyklu by o nizke verzi, predpokladam, neuvazoval.

Naposledy editováno 13.03.2021 12:10:11

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2021 v 12:50 | Nahoru | #2

cibus píše: Palomoto> eRko? 210 vs. 240 mm zdvih, 875 vs. 880 vyska sedla ve prospech KTM v obou parametrech. Yamaha zadne eRko nema, pokud vim.

E: Zmulin coby profesionalni zmensovac motocyklu by o nizke verzi, predpokladam, neuvazoval.



Jj eRko Standardní verze je pro důchodce a prcky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2021 v 15:51 | Nahoru | #3

cibus píše: Palomoto> eRko? 210 vs. 240 mm zdvih, 875 vs. 880 vyska sedla ve prospech KTM v obou parametrech. Yamaha zadne eRko nema, pokud vim.

E: Zmulin coby profesionalni zmensovac motocyklu by o nizke verzi, predpokladam, neuvazoval.



Začli jsme řešit váhu u Duc Desert a porovnávat s Cenduru a skončili u zdvihů u R Každopádně Zmulinovi bude i to R malý
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist