kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Kuli homologaci na WSBK
To chapu, ze se obecne superbajky delaj aby sli homologovat pro SBK ale proc vsichni delaj litra (treba s ruznejma vybavama), jen Duc/Aprilka delaj jeste 11ky, kterejch zvlast v pripade ducny asi prodaj 95%, a jen par "do-litru". Preci resit 2 motory atd musi bejt drazsi nez bouchat jeden. Nebo nechapu.
Naposledy editováno 13.03.2021 10:52:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: To chapu, ze se obecne superbajky delaj aby sli homologovat pro SBK ale proc vsichni delaj litra (treba s ruznejma vybavama), jen Duc/Aprilka delaj jeste 11ky, kterejch zvlast v pripade ducny asi prodaj 95%, a jen par "do-litru". Preci resit 2 motory atd musi bejt drazsi nez bouchat jeden. Nebo nechapu.
S větším objemem je snazší se dostat na stejný výkon s nižšíma otáčkama, z toho plyne delší servisní interval a šance že motor vydrží víc než 10tis. km
eRko je závodní vercajk se všema nevýhodama co k tomu patří. Takže když na to někdo má, honí to po dromu a každej rok udělá základní servis za sto tyček nebo si to koupí fandové do obejváku