globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2021 v 10:18 | Nahoru | #1

Tifone píše: Kuli homologaci na WSBK



To chapu, ze se obecne superbajky delaj aby sli homologovat pro SBK ale proc vsichni delaj litra (treba s ruznejma vybavama), jen Duc/Aprilka delaj jeste 11ky, kterejch zvlast v pripade ducny asi prodaj 95%, a jen par "do-litru". Preci resit 2 motory atd musi bejt drazsi nez bouchat jeden. Nebo nechapu.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2021 v 10:51 | Nahoru | #2
Ozzy_> podle mě v těch motorech nebude žádnej zásadní rozdíl kromě vrtání a zdvihu ( jak bylo zvykem u 998/748 aj modelů).. a udělají " sběratelskou edici" za kterou pracháči rádi vysolí balík skoro 2x tolik a ještě maj splněnou podmínku homologovaný WSBK motorky ... ale nečerpám nikde z " análů"...

Naposledy editováno 13.03.2021 10:52:39

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2021 v 11:17 | Nahoru | #3
Ozzy_> Ta 1100 se tam dává jen proto, že ji mají v Tuonu. RSV bylo pořád v litru,tak se od roku tuším 2019 dělá Factory s 1100. Lepší litrový RSV je RF.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2021 v 11:47 | Nahoru | #4

Ozzy_ píše: To chapu, ze se obecne superbajky delaj aby sli homologovat pro SBK ale proc vsichni delaj litra (treba s ruznejma vybavama), jen Duc/Aprilka delaj jeste 11ky, kterejch zvlast v pripade ducny asi prodaj 95%, a jen par "do-litru". Preci resit 2 motory atd musi bejt drazsi nez bouchat jeden. Nebo nechapu.



S větším objemem je snazší se dostat na stejný výkon s nižšíma otáčkama, z toho plyne delší servisní interval a šance že motor vydrží víc než 10tis. km
eRko je závodní vercajk se všema nevýhodama co k tomu patří. Takže když na to někdo má, honí to po dromu a každej rok udělá základní servis za sto tyček nebo si to koupí fandové do obejváku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist