globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 11:26 | Nahoru | #1

DrDNA01 píše: Podle me je to srovnani pro zabavu, ale neda se z toho soudit vubec nic. Pani cela v elektronice a na slickach. 916 na silnicnich gumach a uplne bez elektronikyu. To by borci museli na te Pani vypnout TC, aby bylo mozny srovnavat vykony motoru. Takhle proste vezmou pred zatackou za brzdu a na vyjezdu za plyn a motorka si to porovna.



Hele, tohle si mysli kde kdo, ze "udela motorka vsechno za ne", ale kdyz pak objizdis na Slovaci BMW HP4ku za bratru mega nasypanou elektronikou jako svine venkem v cilovy zatacce s CBR600F, na Roadsmartech, s blinkrama, zrcatkama a plotnou na kufr ... tak proste pochopis ze tadle elektronika muze pomoct, ale lepsiho pilota z nikoho neudela.

Zase pro priklad, kdyz Jezdil Folger/Schrotter v Brne uplne seriovy bavo, i zrcatka melo ... jen na slicku, tak jezdili 2:02 kazdy kolo. To je tam spickovej cas supersportu, a superbike tam umi kousicek pod 2. Tak si to vem, koupis si uplne seriovou motorku z kramu, jen na ni das poradnou okruhovou gumu, a jezdis. Kdo z amaterskejch jezdcu se priblizi ke 2:10, tak uz je "fakt rychlej". A bac, lidi co jezdi MS jsou o dalsi 9+ vterin rychlejsi.

To znamena nejvic co kdo dokaze nasypat do takovyhle motorky ji zrychli o 3 vteriny. A to se fakt bavime o mnoha milionech rozdilu mezi bavem z kramu a fabrickym superbikem. Velice rychlej amater na profika ztraci ~10 sekund, a uplnej amater co tam jede 2:30 nebo 2:40 pres pul minuty

A ted zpatky, ja sestce bez jakekoli elektroniky v seriovym stavu jedu v Brne neco. A kdyz si vezmu sebenabusenejsiho litra, se sebenabusenejsi elektronikou, stejne nezrychlim o vic jak 4~5 vterin. Porad budu stejne marnej v zatacce, nenajedu tam rychlejs a nezacnu topit o tolik driv jen proto ze si to "elektronika pochroupe". Blok je v palici. To ta motorka nezmeni. Takze ziskam na rovinach to co je tam diky vykonu motoru. A dost casto toho pak jeste zase kus ztratim panickejma brzdama protoze z vetsich rychlosti zacnu brzdit driv a prebrzdim to.

Me se to srovnani naopak libi. A priznam se ze jsem cekal mensi rozdil. Ale ono je to jedno s druhym no, podvozky sli dopredu, atd atd.

kazdopadne je to fuk Je uzasny jak rychla je porad ta 916ka, a fakt by me to svezeni na ni zajimalo. Uz jsem mel pujceny kdeco, ale na duc, zvlast 2V a takovydle ikone jsem fakt jeste nejel

Jinak kdyz jsme tady u tech italskejch krasek ... naprosto nejvic paf jsem byl zatim z Aprilie RSV4. Pujcena na par kol, a ve tretim kole jsem jel na Slovaci lepsi cas nez cely 3 dni predtim na svy sestce. A to jsem byl fakt opatrnej, protoze pan co mi ji pujcoval rikal neco o caste 400+ tisic, a to se mi fakt nechtelo platit v pripade hapalajnena

A samozrejme se mi libil ten kopanec na vyjezdu ... to se libi kazdymu sestkari pri primym presednuti, ale nejvic paf sem byl z ovladatelnosti. Nevim jestli jsou takovy vsechny RSV4, nebo ji mel pan tak postavenou, ale to slo do zatacky uplne na myslenku. 3x obratnejsi nez moje sestka. Uplne postaveny na Pannonku, na Slovaci ta prednost ty az nesmylsny ovladatelnosti nemela sanci vyniknout.

Jestli bude jeste nekdy prilezitost si ji pujcit, fakt bych to zkusil na technickym okruhu, to musi bejt masakr.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 12:01 | Nahoru | #2

Ozzy_ píše: Hele, tohle si mysli kde kdo, ze "udela motorka vsechno za ne", ale kdyz pak objizdis na Slovaci BMW HP4ku za bratru mega nasypanou elektronikou jako svine venkem v cilovy zatacce s CBR600F, na Roadsmartech, s blinkrama, zrcatkama a plotnou na kufr ... tak proste pochopis ze tadle elektronika muze pomoct, ale lepsiho pilota z nikoho neudela.

Zase pro priklad, kdyz Jezdil Folger/Schrotter v Brne uplne seriovy bavo, i zrcatka melo ... jen na slicku, tak jezdili 2:02 kazdy kolo. To je tam spickovej cas supersportu, a superbike tam umi kousicek pod 2. Tak si to vem, koupis si uplne seriovou motorku z kramu, jen na ni das poradnou okruhovou gumu, a jezdis. Kdo z amaterskejch jezdcu se priblizi ke 2:10, tak uz je "fakt rychlej". A bac, lidi co jezdi MS jsou o dalsi 9+ vterin rychlejsi.

To znamena nejvic co kdo dokaze nasypat do takovyhle motorky ji zrychli o 3 vteriny. A to se fakt bavime o mnoha milionech rozdilu mezi bavem z kramu a fabrickym superbikem. Velice rychlej amater na profika ztraci ~10 sekund, a uplnej amater co tam jede 2:30 nebo 2:40 pres pul minuty

A ted zpatky, ja sestce bez jakekoli elektroniky v seriovym stavu jedu v Brne neco. A kdyz si vezmu sebenabusenejsiho litra, se sebenabusenejsi elektronikou, stejne nezrychlim o vic jak 4~5 vterin. Porad budu stejne marnej v zatacce, nenajedu tam rychlejs a nezacnu topit o tolik driv jen proto ze si to "elektronika pochroupe". Blok je v palici. To ta motorka nezmeni. Takze ziskam na rovinach to co je tam diky vykonu motoru. A dost casto toho pak jeste zase kus ztratim panickejma brzdama protoze z vetsich rychlosti zacnu brzdit driv a prebrzdim to.

Me se to srovnani naopak libi. A priznam se ze jsem cekal mensi rozdil. Ale ono je to jedno s druhym no, podvozky sli dopredu, atd atd.

kazdopadne je to fuk Je uzasny jak rychla je porad ta 916ka, a fakt by me to svezeni na ni zajimalo. Uz jsem mel pujceny kdeco, ale na duc, zvlast 2V a takovydle ikone jsem fakt jeste nejel

Jinak kdyz jsme tady u tech italskejch krasek ... naprosto nejvic paf jsem byl zatim z Aprilie RSV4. Pujcena na par kol, a ve tretim kole jsem jel na Slovaci lepsi cas nez cely 3 dni predtim na svy sestce. A to jsem byl fakt opatrnej, protoze pan co mi ji pujcoval rikal neco o caste 400+ tisic, a to se mi fakt nechtelo platit v pripade hapalajnena

A samozrejme se mi libil ten kopanec na vyjezdu ... to se libi kazdymu sestkari pri primym presednuti, ale nejvic paf sem byl z ovladatelnosti. Nevim jestli jsou takovy vsechny RSV4, nebo ji mel pan tak postavenou, ale to slo do zatacky uplne na myslenku. 3x obratnejsi nez moje sestka. Uplne postaveny na Pannonku, na Slovaci ta prednost ty az nesmylsny ovladatelnosti nemela sanci vyniknout.

Jestli bude jeste nekdy prilezitost si ji pujcit, fakt bych to zkusil na technickym okruhu, to musi bejt masakr.



Ozzi, to ale srovnavas sebe vyjezdenyho na radaku setstce s polenem na HP4. Kdyby ten samej borec mel vypnout elektriku, tak by nejspis jezdil zatacky na kolmaka. Ale v tom testu jeli ti sami piloti na obou strojich a jsou to koncepcne podobny stroje. Takze tam ta elektronika proste pomuze. Stejne, jako Tobe pomohla treba o ty tri sekundy, nebo kolik. A podle me udela elektronika od sto konu navrch vetsi rozdil, nez treba rozdil mezi sto a stopadesati koni. A slicky to samy. Podle myho by vetsina lidi jela na Pani s vypnutou elektronikou o deset(ja o dvacet) sekund pomalejc, nez se zapnutou. Protoze proste kontrolovat ten vykon rukou je desne narocny a hlavne se zapne jeste vetsi blok v hlave. Podobne vetsina smrtelniku pri presednuti z sestky na litr na dlouhou dobu zpomali. A popravde si myslim, ze ta elektronika dovoli poslat tech dve ste konu na kolo jen velmi malo kdy. I kdyz to je zrovna zahratej slick na okruhu.

Naposledy editováno 11.03.2021 12:01:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist