kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
ja po zime u karburatorovejch krapu vypoustim plovakovku a nalejvam cerstvej benzin - tohle udela velkej rozdil.
jo a ty svicky jsi vyndaval a byly ulity? on muze bejt seklej ten jehlovej ventil a karbce prazdne, to cerpadlo je nemusi pretlacit.
kazdopadne na tvorbu mych cen tvoje utrapy nemaji vliv a za moje utrapy asi nemuzes
dewwil: asi zalezi na stroji, ja jedu na TL NGK a zcela bez problemu… najedu na ne vetsinou vic jak 2x tolik nez je doiporuceny interval, tzn za dobu co tu motorku mam jsem menil svicky jednou, mozna dvakrat
Naposledy editováno 09.03.2021 18:21:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ale u toho SSa to točí jak za dušičky... pokaždý to nejdřív dojde do úvraťě a pak začně teprve točit ...ta pumpa musí taky něco brát...
hele, když to bez sytiče po rozprášení beňa do saní začne prskat a mít snahu, začnu řešit karbce...
ale zrovna pro SSo bych kupodivu nad JEBATTem uvažoval... a mož ná i později pro Lavu, tam je zase nějak blbě navrženej převod na startér...Monster je vpoho
Naposledy editováno 09.03.2021 18:25:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jináč ulitá svíce může bejt klidně "proseklá", venku se tváří jakože jiskru dává a pod kompresí může zlobit. Mockrát vyzkoušeno v závodních motorech.
Naposledy editováno 09.03.2021 18:44:12