paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2021 v 11:58 | Nahoru | #1

fireblader_puvodni píše: Rychlý cesťák, nic víc ani nic míň ... .


to je podle mne stale vic mrtva kategorie vzhledem k tomu jak pribyva rychlostnich omezeni na dalnicich vcetne jeho vymahani diky radarum a jinych zpusobu mereni, treba cca 120 km usekove mereni na dalnici od Brenneru do Italie. Jet na takove motorce 110 kmh je za trest pri te poloze jezdce, to nemuze bavit a kdo chce rychle cestovat, ma na vyber mnohem komfortnejsi stroje. Pro spolujezdce je to asi uplne nanic a dat kufry na tuto motorku musi byt opravdu hitparada
Mozna par tech nadsencu, co kdysi meli tu puvodni busu si tohle koupi ale jinak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2021 v 12:24 | Nahoru | #2

NP píše: to je podle mne stale vic mrtva kategorie vzhledem k tomu jak pribyva rychlostnich omezeni na dalnicich vcetne jeho vymahani diky radarum a jinych zpusobu mereni, treba cca 120 km usekove mereni na dalnici od Brenneru do Italie. Jet na takove motorce 110 kmh je za trest pri te poloze jezdce, to nemuze bavit a kdo chce rychle cestovat, ma na vyber mnohem komfortnejsi stroje. Pro spolujezdce je to asi uplne nanic a dat kufry na tuto motorku musi byt opravdu hitparada
Mozna par tech nadsencu, co kdysi meli tu puvodni busu si tohle koupi ale jinak...



Úhel pohledu, já zas nechápu, na čem žije kategorie cestovní enduro. K čemu jsou ty motorky dobré.

A řekl bych, že ve srovnání s dnešními litry není ta pozice tak radikální a to ani pro spolujezdce. Na dnešní poměry má pohodlné sedadlo spolujezdce i 25 let starý Fireblade.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2021 v 12:43 | Nahoru | #3

NP píše: to je podle mne stale vic mrtva kategorie vzhledem k tomu jak pribyva rychlostnich omezeni na dalnicich vcetne jeho vymahani diky radarum a jinych zpusobu mereni, treba cca 120 km usekove mereni na dalnici od Brenneru do Italie. Jet na takove motorce 110 kmh je za trest pri te poloze jezdce, to nemuze bavit a kdo chce rychle cestovat, ma na vyber mnohem komfortnejsi stroje. Pro spolujezdce je to asi uplne nanic a dat kufry na tuto motorku musi byt opravdu hitparada
Mozna par tech nadsencu, co kdysi meli tu puvodni busu si tohle koupi ale jinak...



Já bych si ji koupil na Strakoňa
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist