kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fireblader_puvodni píše: A ty vibrace? Nějaký extrém?
Prostě V2, žádný extrém, jen v zrcátkách bylo piču vidět, s laďákem GPR to pak letělo ještě líp a po montáži tlumiče řízení od Lejzyfakra jak po kolejích, měl jsem to měsíc a půl k dispozici, jezdil jsem s klukem s GSX1000R K6 a na okreskách jsem byl většinou první, ale 270km/h byl strop. Vůbec bych se toho nebál... Ale EBR bude ještě lepší.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Prostě V2, žádný extrém, jen v zrcátkách bylo piču vidět, s laďákem GPR to pak letělo ještě líp a po montáži tlumiče řízení od Lejzyfakra jak po kolejích, měl jsem to měsíc a půl k dispozici, jezdil jsem s klukem s GSX1000R K6 a na okreskách jsem byl většinou první, ale 270km/h byl strop. Vůbec bych se toho nebál... Ale EBR bude ještě lepší.
Díky, moc hezké fotky. EBR vypadá fakt dobře, jen nepůje nikde koupit. Zkoušel jsem rozklikávat nějaké stránky dealerů a nikde nic, takže otázka je, zda se to dá reálně koupit.
Tlumič řízení jsem našel jen GPR , ale je fakt drahý ... . Jaký na tom byl tlumč řízení? On tam totž není moc kde uchytit .. .
A žes na tom naložil K6 bude spíš o tvé hlavě a rukách . Každopádně děkuji za reakci.