paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.2.2021 v 17:45 | Nahoru | #1

dewwil píše: na dobrejch pneu (Pirelli Supercorsa V2) to byla o 100% lepší motorka než na původních Dunlop D207, na nich se to opravdu chovalo nevyzpytatelně, prostě to chce sportovní pryže, pak se dá Kravit dost, přední brzda moto staví, takže odbrzdit před zatáčkou a pod plynem projet, neměl jsem s tím problémy, destičky jsem dal Brembo SA. Pak to majitel pohřbil pneu metzeler Mez1, hrozný placky.



A ty vibrace? Nějaký extrém?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.2.2021 v 18:34 | Nahoru | #2

fireblader_puvodni píše: A ty vibrace? Nějaký extrém?

Prostě V2, žádný extrém, jen v zrcátkách bylo piču vidět, s laďákem GPR to pak letělo ještě líp a po montáži tlumiče řízení od Lejzyfakra jak po kolejích, měl jsem to měsíc a půl k dispozici, jezdil jsem s klukem s GSX1000R K6 a na okreskách jsem byl většinou první, ale 270km/h byl strop. Vůbec bych se toho nebál... Ale EBR bude ještě lepší.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist