paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2021 v 21:25 | Nahoru | #1
Tifone> 11000 ot/min je malo pro jekot? Jestli toci V4 treba 20000 je prece uplne jedno u tohoto typu motorek.
Ze to je vic nez dustojny konkurent MTS si muzes precist treba tady
S1000XR
Ja zase nandal v Dolomitech jednomu na MTS i se vzduchacem pac byl pomalej v zatackach, tim chci rict ze to neni jen o motorce, ktera je lepsi, je docela mozne ze nekdo jiny by te natrel na gsu ale zalezi i na trati protoze akceleraci ma MTS samozrejme lepsi a na rovine vzduchaci spolehlive ujede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2021 v 21:29 | Nahoru | #2

NP píše: Tifone> 11000 ot/min je malo pro jekot? Jestli toci V4 treba 20000 je prece uplne jedno u tohoto typu motorek.
Ze to je vic nez dustojny konkurent MTS si muzes precist treba tady
S1000XR
Ja zase nandal v Dolomitech jednomu na MTS i se vzduchacem pac byl pomalej v zatackach, tim chci rict ze to neni jen o motorce, ktera je lepsi, je docela mozne ze nekdo jiny by te natrel na gsu ale zalezi i na trati protoze akceleraci ma MTS samozrejme lepsi a na rovine vzduchaci spolehlive ujede.



Trochu to zacina pripominat debatu v tematu o NC

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2021 v 21:34 | Nahoru | #3
NP> Na S1000XR jezdil v Mejtě Nori. Je to ale už nějakej ten rok zpátky měl nový to pidlooký. Pokosil tam na tý malý trati kde koho a úplně s jistotou. Ta motorka je troufnu si říct, excelentní. Ale nejel jsem na tom. Teď už má asi zase něco jinýho myslím, střelec.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2021 v 21:36 | Nahoru | #4

NP píše: Tifone> 11000 ot/min je malo pro jekot? Jestli toci V4 treba 20000 je prece uplne jedno u tohoto typu motorek.
Ze to je vic nez dustojny konkurent MTS si muzes precist treba tady
S1000XR
Ja zase nandal v Dolomitech jednomu na MTS i se vzduchacem pac byl pomalej v zatackach, tim chci rict ze to neni jen o motorce, ktera je lepsi, je docela mozne ze nekdo jiny by te natrel na gsu ale zalezi i na trati protoze akceleraci ma MTS samozrejme lepsi a na rovine vzduchaci spolehlive ujede.


Ses do toho trošku zamotal viď
E: co se týká toho článku tak to kluci od BMW pěkně napsali. Ač bych s hodně věcma souhladil tak už jen kuli tý masáži je me do breku.

Naposledy editováno 05.01.2021 22:06:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist