kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Tifone> 11000 ot/min je malo pro jekot? Jestli toci V4 treba 20000 je prece uplne jedno u tohoto typu motorek.
Ze to je vic nez dustojny konkurent MTS si muzes precist treba tady
S1000XR
Ja zase nandal v Dolomitech jednomu na MTS i se vzduchacem pac byl pomalej v zatackach, tim chci rict ze to neni jen o motorce, ktera je lepsi, je docela mozne ze nekdo jiny by te natrel na gsu ale zalezi i na trati protoze akceleraci ma MTS samozrejme lepsi a na rovine vzduchaci spolehlive ujede.
Ses do toho trošku zamotal viď
E: co se týká toho článku tak to kluci od BMW pěkně napsali. Ač bych s hodně věcma souhladil tak už jen kuli tý masáži je me do breku.
Naposledy editováno 05.01.2021 22:06:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: ............ Ač bych s hodně věcma souhladil tak už jen kuli tý masáži je me do breku.
Úplně, ale úplně stejně jako v jakémkoliv jiném článku o jakékoliv moderní motorce jakéhokoliv velkého výrobce jakékoliv značky. Takže brečíš asi furt