kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
6 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: fireblader_puvodni> jestli starej dvouval tak urcite rsv. Motor je jedno, nejedou vsechny, ale je to rozumne veliky, pohodlny, a ma dobrej podvozek. Navic nema nejakej zasadnejsi konstrukcni problem.
... kromě volnoběhny, protáčejících se nalisovanejch vaček, tekoucí vodní pumpy, u verzí s plastovou nádrží tekoucí plastová nádrž, praskající hadice v nádrži u obou verzí, plastový rychlospojky na hadicích od čerpadla ke vstřikům, praskající podtlakový hadičky k map senzoru, prodřený membrány antihopu, sračkoidní brembo kotouče co jim zahnívaj nejty, poddimenzovaný relé startéru, hořící konektory od reglu a tekoucí oem öhlinse u millera Pokud se tedy bavíme o "starý dobrý" millce, u té wannabe SP už toho bylo víc
(Ale pravděpodobnost, že se tam něco zásadního vysere je oproti čemukoli jinýmu velice nízká, doporučuje devět z deseti fizzerů )
Naposledy editováno 29.12.2020 09:06:56