paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.10.2020 v 10:35 | Nahoru | #1

t_freedom píše: assassin> ... ...

...nene



Tak ne :)

...ja klidne budu jezdit necim pretechnizovanym a ty si klidne po volvu porid b5 nebo 309

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.10.2020 v 10:48 | Nahoru | #2

assassin píše: Tak ne :)

...ja klidne budu jezdit necim pretechnizovanym a ty si klidne po volvu porid b5 nebo 309



twl tobě musí bejt špatně ... mě příjde, že my se opravdu míjíme v chápání podstaty toho co máme na mysli...tedy upřímně, mi příjde, že už to z tvý strany hraničí se záměrným "nepochopením"

- já nebudu jezdit 30let starým střepem, když to nebude nutný.
- poukazuju na to, že dnešní 20- 25letý střepy jdou udržovat při "akceptovatelný" kvalitě užívání a projití TK za jiný peníze ...než ... dnešní přetechnizovaný, elektronikou nacpaný, na materiálech "optimalizovaný" skvosty za 15 let ... už jen např z toho důvodu, že Kokta I měla jinou EKO normu, než Passat s močí EU6 ... jak se ten citlivej management řízení spalin rozesre, nedostaneš TK a budeš měnit desítky píčovin abys vůbec přišel na to, jak projít emisema... např. Nebo management hybridů, oprava DSG třeba po 350tkm... atd...

příklad ...klasika spojka nebo dvouhmota ... 7-10tCZK vs. 20tCZK... atd atd. atd.

Naposledy editováno 27.10.2020 10:49:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist