kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> ... ...
...nene
Tak ne :)
...ja klidne budu jezdit necim pretechnizovanym a ty si klidne po volvu porid b5 nebo 309
assassin píše: Tak ne :)
...ja klidne budu jezdit necim pretechnizovanym a ty si klidne po volvu porid b5 nebo 309
twl tobě musí bejt špatně ... mě příjde, že my se opravdu míjíme v chápání podstaty toho co máme na mysli...tedy upřímně, mi příjde, že už to z tvý strany hraničí se záměrným "nepochopením"
- já nebudu jezdit 30let starým střepem, když to nebude nutný.
- poukazuju na to, že dnešní 20- 25letý střepy jdou udržovat při "akceptovatelný" kvalitě užívání a projití TK za jiný peníze ...než ... dnešní přetechnizovaný, elektronikou nacpaný, na materiálech "optimalizovaný" skvosty za 15 let ... už jen např z toho důvodu, že Kokta I měla jinou EKO normu, než Passat s močí EU6 ... jak se ten citlivej management řízení spalin rozesre, nedostaneš TK a budeš měnit desítky píčovin abys vůbec přišel na to, jak projít emisema... např. Nebo management hybridů, oprava DSG třeba po 350tkm... atd...
příklad ...klasika spojka nebo dvouhmota ... 7-10tCZK vs. 20tCZK... atd atd. atd.
Naposledy editováno 27.10.2020 10:49:25