kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Btw zkusim to zjistit, ale rekl bych, ze mam ty chladiče stejny jako ty, 380tis km převážně po německých dálnicích rychlostma pres 170kmh + střet se srnkou (kapota,svetlo, blatnik, naraznik, mlhovka ko, frontend jsem jen laicky narovnal) a drzi
Je to temer dvakrat vetsi najezd nez dokázalo jakékoliv vozidlo u nas v rodině v éře tech starych a poctivých vozidel, ktera jsou dnes vzácná a lide si je kupuji protoze vydrží.
Ano semtam se najde 105ka ktera ma 600tis apod - ale jeji majitel o ni pečuje tak, ze moje volvo by u nej najel 6milionu
Auta maji spoustu udelatek a senzoru, jenze je maji vsechna auta a vlastne uplne stejna - cena tech kramu tudiz klesla na takovou úroveň, ze je muzes menit jako spotrebak. Turbo - strasnej strašák z minulosti dneska vyměníš asi jako celní okno...
Jinak kdyby nekoho hrozne desilo, jak se mu auto 2018+ kvuli tomu jakej je to krap rozsype tak mu ho bezplatné výměním za to stare jeste poctivě udělané - samo alespoň z podobne kategorie
Naposledy editováno 27.10.2020 09:19:48
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ale třeba B5ku, nebo první generace V70, Golf MKII , III, Stary Ražouty 309ky, Oktávku MK I. atd... servisně nenáročný auta, co dokázaly udělat půl majle bez zásadních servisních průserů...