paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.10.2020 v 09:18 | Nahoru | #1

assassin píše: mam za to ze mas patku stejnou jako ja, tzn redukci bys mohl mit stejnou jako ja. ja byl linej to omerovat - vzal jsem ji z nemecka, vychazi to nekde Mezi 2500,- a 3tis

jsou dve roztece radialnich brzdicu - 100mm a 108mm … evropske stroje mivaji casto 100mm a japonci 108mm … ale neni to pravidlo.
ja mam trmen 100mm kupoval jsem to tak protoze jsem chtel aby sel trmen primo prehodit na FS450 ktere ma uz primo radialni patky, ale vetsina lidi na zavodech jezdi ty bremba v 108mm verzi…



Ok, díky to je darda teda, třmen bude taky tak za šest minimálně co určitě? Takže napřed koupit třmen a pak dle toho řešit redukci... Stačí jen přehodit ten třmen a napojit na stávající hadičku? To ta pumpa asi neutáhne a musim to vzít komplet viď?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.10.2020 v 09:19 | Nahoru | #2

Johnny83 píše: Ok, díky to je darda teda, třmen bude taky tak za šest minimálně co určitě? Takže napřed koupit třmen a pak dle toho řešit redukci... Stačí jen přehodit ten třmen a napojit na stávající hadičku? To ta pumpa asi neutáhne a musim to vzít komplet viď?



bez jiný pumpy to nemá smysl

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.10.2020 v 09:32 | Nahoru | #3

Johnny83 píše: Ok, díky to je darda teda, třmen bude taky tak za šest minimálně co určitě? Takže napřed koupit třmen a pak dle toho řešit redukci... Stačí jen přehodit ten třmen a napojit na stávající hadičku? To ta pumpa asi neutáhne a musim to vzít komplet viď?



popravde … je to trochu slozitejsi. zalezi na spouste veci. trmen vs pumpa je jasna, velkej trmen ala silnicni motorka s origo pumpou nebude fungovat, jezdi se vetsinou 16mm radialni pumpy. Nejsnazsi reseni je koupit jetej motardovej komplet, trmen, pumpa + idealne jeste redukce. pocitej od 8tis nahoru. Novy cnc brembo jako mam ja je za 14tis jen trmen…

slo by tam nabastlit i nejakej trmen ze silnicni motorky, ty jdou koupit za par. Zasadni problem je, ze se to nechce vejit do kola - trmen leze do dratu. ty motardovy brzdice jsou smerem dovnitr do kola uzsi, ale casto nevychazi ani ty. vetsina motorek - vcetne origo KTM SMR a HQV FS maji kotouc vypodlozenej a aby se to veslo do vidlice tak maji sirsi bryle.
do uzkejch brejli jako ma EXC bejva obcas problem to cele dostat, brousi se trmen flexou apod … Me ten brembo brzdic skrta o draty…

hodne zalezi na tom jaky mas kola, kazdy maji trosku jinak draty a tomu odpovida misto pro brzdic. rozdilnej uhel dratu dela taky rozdil, tzn brzdic co byl OK v 16,5 nebo 16 kole pri montazi do 17kola i od stejneho vyrobce skrta… taky se vyplejtaj kola ke strane, pak to zas drbe ve zdvihu gumou o vidlici - no je s tim legrace

jo a vyfrezovani te redukce na cnc jako fuska bez papiru … cca 1500,- omerit a namodelovat to… 2-3-4hod - tzn dalsi 2-3-4tis … takze uz je asi jasny proc jsem ho koupil hotovej ale mozna ma neco cinan na aliexpresu.. to jsem nezkoumal, nema to jejich kopirovani rad.

Naposledy editováno 09.10.2020 09:52:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist