paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.10.2020 v 09:32 | Nahoru | #1

Johnny83 píše: Ok, díky to je darda teda, třmen bude taky tak za šest minimálně co určitě? Takže napřed koupit třmen a pak dle toho řešit redukci... Stačí jen přehodit ten třmen a napojit na stávající hadičku? To ta pumpa asi neutáhne a musim to vzít komplet viď?



popravde … je to trochu slozitejsi. zalezi na spouste veci. trmen vs pumpa je jasna, velkej trmen ala silnicni motorka s origo pumpou nebude fungovat, jezdi se vetsinou 16mm radialni pumpy. Nejsnazsi reseni je koupit jetej motardovej komplet, trmen, pumpa + idealne jeste redukce. pocitej od 8tis nahoru. Novy cnc brembo jako mam ja je za 14tis jen trmen…

slo by tam nabastlit i nejakej trmen ze silnicni motorky, ty jdou koupit za par. Zasadni problem je, ze se to nechce vejit do kola - trmen leze do dratu. ty motardovy brzdice jsou smerem dovnitr do kola uzsi, ale casto nevychazi ani ty. vetsina motorek - vcetne origo KTM SMR a HQV FS maji kotouc vypodlozenej a aby se to veslo do vidlice tak maji sirsi bryle.
do uzkejch brejli jako ma EXC bejva obcas problem to cele dostat, brousi se trmen flexou apod … Me ten brembo brzdic skrta o draty…

hodne zalezi na tom jaky mas kola, kazdy maji trosku jinak draty a tomu odpovida misto pro brzdic. rozdilnej uhel dratu dela taky rozdil, tzn brzdic co byl OK v 16,5 nebo 16 kole pri montazi do 17kola i od stejneho vyrobce skrta… taky se vyplejtaj kola ke strane, pak to zas drbe ve zdvihu gumou o vidlici - no je s tim legrace

jo a vyfrezovani te redukce na cnc jako fuska bez papiru … cca 1500,- omerit a namodelovat to… 2-3-4hod - tzn dalsi 2-3-4tis … takze uz je asi jasny proc jsem ho koupil hotovej ale mozna ma neco cinan na aliexpresu.. to jsem nezkoumal, nema to jejich kopirovani rad.

Naposledy editováno 09.10.2020 09:52:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.10.2020 v 09:42 | Nahoru | #2
assassin> A už je to tady. Sraní, sraní, montování, sraní a žádné ježdění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.10.2020 v 09:57 | Nahoru | #3

assassin píše: popravde … je to trochu slozitejsi. zalezi na spouste veci. trmen vs pumpa je jasna, velkej trmen ala silnicni motorka s origo pumpou nebude fungovat, jezdi se vetsinou 16mm radialni pumpy. Nejsnazsi reseni je koupit jetej motardovej komplet, trmen, pumpa + idealne jeste redukce. pocitej od 8tis nahoru. Novy cnc brembo jako mam ja je za 14tis jen trmen…

slo by tam nabastlit i nejakej trmen ze silnicni motorky, ty jdou koupit za par. Zasadni problem je, ze se to nechce vejit do kola - trmen leze do dratu. ty motardovy brzdice jsou smerem dovnitr do kola uzsi, ale casto nevychazi ani ty. vetsina motorek - vcetne origo KTM SMR a HQV FS maji kotouc vypodlozenej a aby se to veslo do vidlice tak maji sirsi bryle.
do uzkejch brejli jako ma EXC bejva obcas problem to cele dostat, brousi se trmen flexou apod … Me ten brembo brzdic skrta o draty…

hodne zalezi na tom jaky mas kola, kazdy maji trosku jinak draty a tomu odpovida misto pro brzdic. rozdilnej uhel dratu dela taky rozdil, tzn brzdic co byl OK v 16,5 nebo 16 kole pri montazi do 17kola i od stejneho vyrobce skrta… taky se vyplejtaj kola ke strane, pak to zas drbe ve zdvihu gumou o vidlici - no je s tim legrace

jo a vyfrezovani te redukce na cnc jako fuska bez papiru … cca 1500,- omerit a namodelovat to… 2-3-4hod - tzn dalsi 2-3-4tis … takze uz je asi jasny proc jsem ho koupil hotovej ale mozna ma neco cinan na aliexpresu.. to jsem nezkoumal, nema to jejich kopirovani rad.



No potěš koště jo o tom broušení třmenů už jsem četl, zase pak aby zůstalo dost masa na vnitřní straně... Zatim to nechám jak je a uvidíme jak se to vyvrbí, přinejhorším budu mít dvě rozmontovaný motorky v garáži
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist