kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295435_2014ducatihypermotardsp2.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295436_ducati1098s.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428783_1be95ea03b023f11d36d5f4324cc7713.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428784_8024d87bdd0d4ff55af1a2af3e42e596.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428785_eac7527574e8389a41523f5b93b243f5.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428786_75a72fb3d986dc3399cca6f4fb8503eb.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428963_631024bc358eee107b4b6ae4d9c75f1a.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428964_969b64f210732b08b47805d2727ca02b.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428965_61a1b6afd26f5b4267d83535be546827.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/04/470397_d0b289b645f422a057c51f00cec946f2.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2020/01/508824_9d706cd591ade0fb20265567265e6744.jpg)
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Ok, díky to je darda teda, třmen bude taky tak za šest minimálně co určitě? Takže napřed koupit třmen a pak dle toho řešit redukci... Stačí jen přehodit ten třmen a napojit na stávající hadičku? To ta pumpa asi neutáhne a musim to vzít komplet viď?
popravde … je to trochu slozitejsi. zalezi na spouste veci. trmen vs pumpa je jasna, velkej trmen ala silnicni motorka s origo pumpou nebude fungovat, jezdi se vetsinou 16mm radialni pumpy. Nejsnazsi reseni je koupit jetej motardovej komplet, trmen, pumpa + idealne jeste redukce. pocitej od 8tis nahoru. Novy cnc brembo jako mam ja je za 14tis jen trmen…
slo by tam nabastlit i nejakej trmen ze silnicni motorky, ty jdou koupit za par. Zasadni problem je, ze se to nechce vejit do kola - trmen leze do dratu. ty motardovy brzdice jsou smerem dovnitr do kola uzsi, ale casto nevychazi ani ty. vetsina motorek - vcetne origo KTM SMR a HQV FS maji kotouc vypodlozenej a aby se to veslo do vidlice tak maji sirsi bryle.
do uzkejch brejli jako ma EXC bejva obcas problem to cele dostat, brousi se trmen flexou apod … Me ten brembo brzdic skrta o draty…
hodne zalezi na tom jaky mas kola, kazdy maji trosku jinak draty a tomu odpovida misto pro brzdic. rozdilnej uhel dratu dela taky rozdil, tzn brzdic co byl OK v 16,5 nebo 16 kole pri montazi do 17kola i od stejneho vyrobce skrta… taky se vyplejtaj kola ke strane, pak to zas drbe ve zdvihu gumou o vidlici - no je s tim legrace
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
jo a vyfrezovani te redukce na cnc jako fuska bez papiru … cca 1500,- omerit a namodelovat to… 2-3-4hod - tzn dalsi 2-3-4tis … takze uz je asi jasny proc jsem ho koupil hotovej
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 09.10.2020 09:52:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: popravde … je to trochu slozitejsi. zalezi na spouste veci. trmen vs pumpa je jasna, velkej trmen ala silnicni motorka s origo pumpou nebude fungovat, jezdi se vetsinou 16mm radialni pumpy. Nejsnazsi reseni je koupit jetej motardovej komplet, trmen, pumpa + idealne jeste redukce. pocitej od 8tis nahoru. Novy cnc brembo jako mam ja je za 14tis jen trmen…
slo by tam nabastlit i nejakej trmen ze silnicni motorky, ty jdou koupit za par. Zasadni problem je, ze se to nechce vejit do kola - trmen leze do dratu. ty motardovy brzdice jsou smerem dovnitr do kola uzsi, ale casto nevychazi ani ty. vetsina motorek - vcetne origo KTM SMR a HQV FS maji kotouc vypodlozenej a aby se to veslo do vidlice tak maji sirsi bryle.
do uzkejch brejli jako ma EXC bejva obcas problem to cele dostat, brousi se trmen flexou apod … Me ten brembo brzdic skrta o draty…
hodne zalezi na tom jaky mas kola, kazdy maji trosku jinak draty a tomu odpovida misto pro brzdic. rozdilnej uhel dratu dela taky rozdil, tzn brzdic co byl OK v 16,5 nebo 16 kole pri montazi do 17kola i od stejneho vyrobce skrta… taky se vyplejtaj kola ke strane, pak to zas drbe ve zdvihu gumou o vidlici - no je s tim legrace
jo a vyfrezovani te redukce na cnc jako fuska bez papiru … cca 1500,- omerit a namodelovat to… 2-3-4hod - tzn dalsi 2-3-4tis … takze uz je asi jasny proc jsem ho koupil hotovej ale mozna ma neco cinan na aliexpresu.. to jsem nezkoumal, nema to jejich kopirovani rad.
No potěš koště
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)