paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

31.8.2020 v 21:27 | Nahoru | #1
To je dost....
Ale roztocit Teleci motor a rotax bude trosku rozdil pro ni ne??? Nema tele dekompresory???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2020 v 21:29 | Nahoru | #2
oioi01> taky má menší baterku, než Tuňák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2020 v 23:27 | Nahoru | #3

oioi01 píše: To je dost....
Ale roztocit Teleci motor a rotax bude trosku rozdil pro ni ne??? Nema tele dekompresory???



jj tele ma dekompresory…. no a hlavne neni italsky. ale baterky mam v obojim stejne.

nabijeni - viz sejrac - logicky kdyz to funguje v motorce ktera je designovana na olovenou baterku, musi jit ta baterka nabijet jako olovena baterka. V tom je cela ta finta, poskladat tu baterku ze clanku, ktery maji podobne vlastnosti jako ta olovena, aby se nemuselo nic predelavat…

jedine na co je dobry davat pozor je nepoustet na tech chytrejch nabijeckach ruzny recond a desulfatacni rezimy urceny pro obnovu olovene baterky, to nedela lithiovkam dobre...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist