kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: DrDNA01> ...já si hlavně nejsem jistej, jestli (ač vlastně stejný rámy) maj všechny monstery totožný nastavení podvozku.
Srovnáváš Monstera s kyvkou oproti letmáč, s komplet jiným podvozkemi a poměrně velkým časovým odstupem. Mě tedy příjde agilní až dost...a to jsem se svezl na dost motorkách... já bych ho určitě nechtěl upravovat do agility, už jen vzhledem k tomu že tam 200km/h je fakt dost rychle...a ta motorka by pak byla fakt jak neřízená střela
Tak můj má taky menší výkon a těch 200 tam tak hned není Ad ovladatelnost... Mě taky nepřijde taková sláva. Něco dělala měkká pružina, když si to kecne pod pilotem, změní se geo a změní to ovladatelnost, plus je tu další významný element a to moje tělesná konstituce. Kdo má ke 183 cm nějaký adekvátní fyzický proporce chlapa, tak tomu se jezdí a zatáčí líp než mě, když je ta motorka trochu vzdorovitější. A o (ne)ovladatelnosti mého monstra jsem si nejvíc udělal představu když jsem měl ještě v garáži SV, to je oproti tomu koloběžka a příšeru musíš fakt do zatáčky tlačit. Takže pár cm bude v mém případě ku prospěchu. A když to bude moc nervózní, existuje tlumič řízení