kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A na malejch okruzích to samé, tam by to chtělo asi změnit převod.
sejrac píše: Mě přijde, že bych možná byl rychlejší na nějakým šestistovkovým čtyřválcovým japonci třeba. Tady na tom V2 nevím co dřív, pořád a všude řadim (blbě samozřejmě) a pak nestíhám to ostatní
A na malejch okruzích to samé, tam by to chtělo asi změnit převod.
Já tomu nemůžu uvěřit, ale na prvním Tuonu jsem byl v Brně o hodně rychlejší....s V4 to nějak moc řeším.
A taky jsem od tý doby slyšel strašně moc rad,jak mám jezdit lépe a co mám dělat....a výsledek je opačný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
sejrac píše: Mě přijde, že bych možná byl rychlejší na nějakým šestistovkovým čtyřválcovým japonci třeba. Tady na tom V2 nevím co dřív, pořád a všude řadim (blbě samozřejmě) a pak nestíhám to ostatní
A na malejch okruzích to samé, tam by to chtělo asi změnit převod.
Hele jo. Velky V2 je na rizeni tezky, rekl bych.