globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

8.7.2020 v 05:40 | Nahoru | #1
No u tý ST4S mi vadilo jak je to na cestovní stroj ucukaný při projetí městem, to bych u cesťáku nečekal. Na Multisrandu se celkem těším

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.7.2020 v 07:32 | Nahoru | #2

dewwil píše: No u tý ST4S mi vadilo jak je to na cestovní stroj ucukaný při projetí městem, to bych u cesťáku nečekal. Na Multisrandu se celkem těším



ST4S měla myslím už můj motor z 998/999
Nevím proč, ale originální mapa měla tuhle hroznou vlastnost. Pod 4trpm to škubalo hrozně. Jestli kvůli emisím, nebo bůh ví. Možná chtěli prodávat DP komponenty, vejfuky a jednotky... Protože tím se to zcela jednoznačně řešilo. Ve spojení se snížením poměru sekundáru se s tím pak dá jezdit do trojky i kolem 2trpm a necuká to. Bohužel novej monster je prý na tom dost podobně a to i s lambdou na každým koleni... Nevím... Myslel jsem si, že to u velkoobjemový V2 asi je vlastnost a fyzikální nutnost.... Není, velkej Duke mě přesvědčil že ne...
Takže buď to taloši neumí odladit, nebo chtěj aby se prodávaly vejfukový sety, nebo něco mezi nebem a zemí... Ale ty motory umějí necukat, jen ne z výroby.
Dvouventily jsou na tomhle ale úplně jinak...

Naposledy editováno 08.07.2020 07:33:19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist