paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

8.4.2020 v 08:07 | Nahoru | #1
Nevim jak u 1150 rt, ale kontrolovat olej u tunaka je tak trochu cicovina, to same u drz 400, falca atd. :D u monstra to bylo jednoduchy, kouknu a vidim...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2020 v 08:12 | Nahoru | #2
kokonhead> jj, u Tuňáka je to řešený blbě

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2020 v 10:51 | Nahoru | #3

kokonhead píše: Nevim jak u 1150 rt, ale kontrolovat olej u tunaka je tak trochu cicovina, to same u drz 400, falca atd. :D u monstra to bylo jednoduchy, kouknu a vidim...



hm tvl bzuk má suchou skříň nebo jak se tomu nadává, čerpadlo, po dojetí musíš minutu čekat a pak teprve kontrolovat po dojetí je oko plný, takže jsem byl v klidu a když jsem to v zimě kontroloval, zjistil jsem, že to vzalo tři deci tak doufám, že to nebude mít následky...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist