kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: 125 A 145 nm je rozdíl a nejen ma papíře 1250 jede fakt líp
Ja teda 1200 LC nejel ale proti vzduchaci je to pocitove jiny motor, vzduchac bylo potreba trochu nad 4500 ot premlouvat a on se pak nadechl a jel, 1250 ale leti do otacek hned, rekl bych ze ani tak moc necuka do strany pri pridani plynu jako stary motor a ten zatah je od nizkych otacek, i pri zatezi ve 2000 ot jede klidne. Na YT jsou videa ktere porovnavaji 1200 vs 1250 a nekteri tam rikaji ze zase takovy rozdil to neni, takze je potreba si to vyzkouset.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Ja teda 1200 LC nejel ale proti vzduchaci je to pocitove jiny motor, vzduchac bylo potreba trochu nad 4500 ot premlouvat a on se pak nadechl a jel, 1250 ale leti do otacek hned, rekl bych ze ani tak moc necuka do strany pri pridani plynu jako stary motor a ten zatah je od nizkych otacek, i pri zatezi ve 2000 ot jede klidne. Na YT jsou videa ktere porovnavaji 1200 vs 1250 a nekteri tam rikaji ze zase takovy rozdil to neni, takze je potreba si to vyzkouset.
No přijde mi, že už se tam vytrácí trochu ten boxer faktor, to charizma a je to prostě úplně moderní dvouvalcovej motor dnešní doby. Tzn, jede všude a furt Jako super práci na tom udělali, že to není poznat ta válečná konstrukce, to jo