paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.4.2020 v 23:09 | Nahoru | #1

z.a.j.o.c.h píše: 125 A 145 nm je rozdíl a nejen ma papíře 1250 jede fakt líp


Ja teda 1200 LC nejel ale proti vzduchaci je to pocitove jiny motor, vzduchac bylo potreba trochu nad 4500 ot premlouvat a on se pak nadechl a jel, 1250 ale leti do otacek hned, rekl bych ze ani tak moc necuka do strany pri pridani plynu jako stary motor a ten zatah je od nizkych otacek, i pri zatezi ve 2000 ot jede klidne. Na YT jsou videa ktere porovnavaji 1200 vs 1250 a nekteri tam rikaji ze zase takovy rozdil to neni, takze je potreba si to vyzkouset.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.4.2020 v 06:57 | Nahoru | #2

NP píše: Ja teda 1200 LC nejel ale proti vzduchaci je to pocitove jiny motor, vzduchac bylo potreba trochu nad 4500 ot premlouvat a on se pak nadechl a jel, 1250 ale leti do otacek hned, rekl bych ze ani tak moc necuka do strany pri pridani plynu jako stary motor a ten zatah je od nizkych otacek, i pri zatezi ve 2000 ot jede klidne. Na YT jsou videa ktere porovnavaji 1200 vs 1250 a nekteri tam rikaji ze zase takovy rozdil to neni, takze je potreba si to vyzkouset.



No přijde mi, že už se tam vytrácí trochu ten boxer faktor, to charizma a je to prostě úplně moderní dvouvalcovej motor dnešní doby. Tzn, jede všude a furt Jako super práci na tom udělali, že to není poznat ta válečná konstrukce, to jo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist