paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.4.2020 v 06:57 | Nahoru | #1

NP píše: Ja teda 1200 LC nejel ale proti vzduchaci je to pocitove jiny motor, vzduchac bylo potreba trochu nad 4500 ot premlouvat a on se pak nadechl a jel, 1250 ale leti do otacek hned, rekl bych ze ani tak moc necuka do strany pri pridani plynu jako stary motor a ten zatah je od nizkych otacek, i pri zatezi ve 2000 ot jede klidne. Na YT jsou videa ktere porovnavaji 1200 vs 1250 a nekteri tam rikaji ze zase takovy rozdil to neni, takze je potreba si to vyzkouset.



No přijde mi, že už se tam vytrácí trochu ten boxer faktor, to charizma a je to prostě úplně moderní dvouvalcovej motor dnešní doby. Tzn, jede všude a furt Jako super práci na tom udělali, že to není poznat ta válečná konstrukce, to jo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.4.2020 v 07:23 | Nahoru | #2
z.a.j.o.c.h> Ty už taky kušuj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.4.2020 v 07:44 | Nahoru | #3

z.a.j.o.c.h píše: No přijde mi, že už se tam vytrácí trochu ten boxer faktor, to charizma a je to prostě úplně moderní dvouvalcovej motor dnešní doby. Tzn, jede všude a furt Jako super práci na tom udělali, že to není poznat ta válečná konstrukce, to jo



To už je jako u Ducati. Chtějí z toho udělat dobrou motorku, tak musí odstranit všechno původní.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.4.2020 v 08:13 | Nahoru | #4

z.a.j.o.c.h píše: No přijde mi, že už se tam vytrácí trochu ten boxer faktor, to charizma a je to prostě úplně moderní dvouvalcovej motor dnešní doby. Tzn, jede všude a furt Jako super práci na tom udělali, že to není poznat ta válečná konstrukce, to jo



No dyk to píšu,ze už je to jak hutnej 4vál Tak dlouho to ladili,až maj ze svy legendy CBF
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist