kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 04.04.2020 17:34:27
VikousS4 píše: Díky borci! samo ergonomie , 11 je větší a o 20 kg těžší, s plnou pak cca 210, motor je nejsilnější kolem 5tis., ale táhne jak lokomotiva už od 3, je dobře vyladěnej, neškube, velkej = pro mě výhoda, výbornej podvozek, super brzdy, mapy nepotřebuju, jedu jen tu nejsilnější, je to takovej vyšší a pohodlnější starej Monster, 18palec vepředu mi přijde výhodnější a zdvihy 150 lepší a vyšší než nineT scr, ale terén ne, možná polňačka,.... malej určitě obratnější, u mě byl i motorově silnější, ale kde malej končí velkej začíná....jestli bude 3kámen, tak třeba ochutnáte
Nelibi se mi vzhledově, ale ty zdvihy a velky kola z toho asi delaji na nase cesty hodne schopnej stroj