kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Frennky> jsme dva ... přesně to jsem psal. Když lítám s tou vydechlou testastrettou a občas předjíždím o třídu silnejší bajky jejihž řidiči do zatáček brzděj na nulu, aby to potom zase naplno odšťouchli a prohlídli si diskotéku na displeji, která jim tram pustí stejně jen tak 2/3 toho zázračnýho výkonu. ...nebo nebrzděj vůbec a dojížděj do zatáček na kvalt už z půlky rovinky ... nikdo to NEPOTŘEBUJE...ale hodně lidí na to slyší...
a když se v marketingových odděleních dovědí, že je někde "hluché" místo na trhu...na něž zákazník slyší, tak to nechaj prostě pořádně vohulit na volume
Je to chiméra, za kterou se lidi ženou...myslím že CHE by to zhodnotil jako poruchu vlastního sebeuvědomění. Vetšinu láká hlvně to, že tu číslici můžou říkat u piva a nebo doma manželce (milence)
Někdo se chlubí číslicí u piva a někdo zase na internetu pořád dokola omílá, jak na starým bajku předjíždí papírově silnější stroje
A teď si Frídome vezmi, že kdybys měl moderní motorku, mohl bys je předjíždět ještě rychleji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: kudla Franto co Tě to zas chytá s tím HM?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Já vlastně teď jezdil s šestkou s litrovejma velkejma klukama. a bylo to z mýho pohledu nebezpečnější se jich držet než s litrem. Všude, kde bylo možný, že budou předjíždět přidáním plynu, já musel vlastně už mít dávno přidáno. Když předjet nešlo, já musel brzdit. Takhle pořád dokola. V zatáčce já musel topit dřív, protože na výjezdu už bych to nikdy nedohnal. Takže přechod na megasilnýho nadlitra mi dá teď klid na palubu. Když to někam nebudu chtít pustit na bomby, tak si přidám až na výjezdu.
Je jasný, že není úplně nutný se někoho držet, ale proto se přece jezdí, ne? Nikdo nechce bejt druhej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: Někdo se chlubí číslicí u piva a někdo zase na internetu pořád dokola omílá, jak na starým bajku předjíždí papírově silnější stroje
A teď si Frídome vezmi, že kdybys měl moderní motorku, mohl bys je předjíždět ještě rychleji
Hele...finta je v tom, že fyziku prostě neochčije žádná elektronická blbůstka. Prostě někdo kdo to dejme tomu má v pazouře (chraň bůh že já) tomu na výjezdu dá kotel...a když cití, že mu guma něco sděluje, tak tomu trošku ubere ...nebo si záměrně tím plynem krouhne hodně aby to místo našel a pak topí dle potřeby. Dál už se dostat nejde ... pokud jedeš stopu a máš naložíno, žádný další koně ti už nepomůžou...
Lidi co si tohle koupěj to buď opravdu maj na "pohodový" cestování s vědomím " MÁM 180HP NEBEZPEČNEJ BAJK, JSEM HUSTEY" ... a nebo, pokud jezděj a maj najeto, stejně budou v podobnejch pasážích stejně rychlí...
V horším případě nejezděj a díky motoru se dostávaj do křečovitých snah "jet rychle" ...to vídám úplně nejvíc.... kdy jediným výsledkem je křeč, nervozita a špatný návyky... jedeš za nima na půl plynu a bojíš se je jakkoli předjet, protože nevíš ani ty...ani oni...kde z najetý zatáčky vyjedou ...
Já tam vidím daleko víc rizik, než přínosů... ale fakt je, že pokud už člověk najeto má, je to asi přínos ohledně aktivní bezpečnosti.
Horší je, že takhle argumentujou zelenáči co se rozhodujou mezi šestkou a litrem...
t_freedom píše: Hele...finta je v tom, že fyziku prostě neochčije žádná elektronická blbůstka. Prostě někdo kdo to dejme tomu má v pazouře (chraň bůh že já) tomu na výjezdu dá kotel...a když cití, že mu guma něco sděluje, tak tomu trošku ubere ...nebo si záměrně tím plynem krouhne hodně aby to místo našel a pak topí dle potřeby. Dál už se dostat nejde ... pokud jedeš stopu a máš naložíno, žádný další koně ti už nepomůžou...
Lidi co si tohle koupěj to buď opravdu maj na "pohodový" cestování s vědomím " MÁM 180HP NEBEZPEČNEJ BAJK, JSEM HUSTEY" ... a nebo, pokud jezděj a maj najeto, stejně budou v podobnejch pasážích stejně rychlí...
V horším případě nejezděj a díky motoru se dostávaj do křečovitých snah "jet rychle" ...to vídám úplně nejvíc.... kdy jediným výsledkem je křeč, nervozita a špatný návyky... jedeš za nima na půl plynu a bojíš se je jakkoli předjet, protože nevíš ani ty...ani oni...kde z najetý zatáčky vyjedou ...
Ty jseš strašně kategorickej a máš hned všechny se silnou mašinou za machos. Dle tebe bych si snad nemohl koupit silnou mašinu, pokud nemám Brno pod 2 minuty, jinak jsem si to koupil jen abych byl hustey...
Elektronika pomůže někomu kdo je nevyježděnej přenést ten výkon na silnici nebo ho může zachránit před pádem. Není třeba porušovat fyziku, pokud vycházíš z předpokladu, že jezdec není naprosto dokonalý. A to je reálný předpoklad... Takže díky elektronice průměrný jezdec MŮŽE porychlit a/nebo jezdit s větší mírou bezpečnosti.
Jinak nevidím rozdíl v tom, když někdo jede nejistě na motorce s 140 nebo 170 (nebo i 80) koňma. Tam to zavání průserem vždycky.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
To jak se projeví výkon...a jak umění vodit...si člověk uvědomí třeba zrovna v Mostě. ... kolik výkonu navíc potřebuješ, abys jako jelito s výkonem předjel pilota co umí a má třeba o 30HP míň...někdy to trvá zatraceně dlouho. Jednou mě tahle pěkně vodil jeden mechanik z Duc Praha na S4 ...a trvalo mi to dvě kola
Franco80> nejsem, nejsem... bereš to moc do dřeně... mě nechávaj lidi na silnejch bajcích chladným. Pokud uměj a maj na to...proč ne. Ani Špájovi jsem nic neříkal...má za sebou nějakej rok ježdění...a 3sezóny vydržel s malým kriplem...
Jestli je někdo vyjetej...ať si to pořídí...nikomu to neberu ... horší je to s dolaďováním ega výkonem motocyklu bez zkušeností u některých jedinců...to je hrozba pro nás všechny...
Naposledy editováno 19.08.2015 16:52:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
p.s. U Ducati se mi momentálně ve finále líbí nejvíc asi "malej" SF kuli kombinaci designu a použitelnosti + super posez
Naposledy editováno 19.08.2015 16:51:43
Okruh je na druhou stranu mnohem víc o umění pilota, znalosti dráhy, stopy než o výkonu, ale výkon ti v popsané situaci pomůže v tom, že ho dáš třeba na výjezdu nebo na rovině prostě na motor; pokud teda nejsi takový jelito, že tě dá v příští zatáčce na brzdy
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Me nikdo nevymluvi ze je lepsi svezeni na 1098s i s konema co nevyuziju, kdyz ja bych byl stejne rychlej na prehistorickym cbr600f. Stejne tak me bude bavit vic jezdit s 400ps bmw nez s 100ps oktavkou ... Ikdyz budu na trasach ktery popisuje freedom mozna rychlejsi s tou oktavkou (nedavno jsem jezdil s 911 a jet rychle se silnym sportovnim autem neni prdel, sam bych tomu neveril nez sem to vyzkousel)
A stejne tak me bavi jezdit vic na svym drahym sjezdovym kole, pretoze me mladosi na libovolny trati zariznout na "pevnaku" za desitku - takze by mi mel stacit ten.
BTW freedome, na padaku litas taky naky mistrovstvi sveta? Nebo by ti stacil i nakej samodomo hadr ... ?
Naposledy editováno 19.08.2015 17:11:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ve finále sem se u přední gumy dostal ke kraji až na cestovním warťasu (vůbec nerozebírejte rozdíly v profilech pneu )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin> nemluvím o hypermegaracingcojávím gumách, ale třeba touring vs. supersport. Prostě za cenu menší výdrže máš lepivější směs, dtto platí sportovní vs. homologovaná racing typu supercorsa (což je supr pryž, koupím znovu). Má to svoje negativa to je jasný, typicky teploty; kdo jezdí často v zimě asi nebude jezdit supersporty že :)
Jo a k Brutale - tudle jsem jednu 800 Dragster potkal na pumpě, a je to kua pěkný, ty drátěný kola atd... fakt design povedenej hodně
Naposledy editováno 19.08.2015 17:22:15
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Frennky> Zas takovej blázinec to nebude,ale co maj do těch testů psát Krásná je,ale třetí moto za sezónu Franci?Ti řikam vole jezdi po všech předváděčkách a voz se.Si uděláš super přehled.Víš jak dobrej pocit a velkotéma k několika moudrejm rozhovorům sme měli,když sme měli za den možnost s kámošem lehce (každou cca 20km) projet přez 10 motorek od 8mi výrobců?
To víš, že bych se na ní nejdřív projel. Ale znáš to... Člověk přijde do garáže a chybí mi takový to bušení srdíčka jen co tam vlezu - jako když tam byla Rajda. To sem tam mohl sedět hodiny, jen tak popíjet a čučet na ní a kochat se. Jasně, prodal jsem jí z praktických důvodů a teď když tam sedím, tak koukám na Hypíka, říkám si jak je praktickej, docela i hezkej a ospravedlňuju se, ale není to prostě ono. Je sice hezký, že se na něm dobře jezdí, ale potřebuju NUTNĚ něco co jsem zažíval, když tam stála ta červená kráska. Jinak nevím jak tu zimu přežiju .
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Frennky> Tu Agustu 800 Dragster ti schvaluju, to je čertovská motorka a ty drátěný kolesa
To už je jedno co, to je zatím jen taková myšlenka...i když kdo ví. Prostě cokoliv co mi bude zase dělat takové to "brnění" po těle když sejdu do garáže, nebo na ní sednu a nastartuju .
E: Mě by se líbila i bez těch kol http://www.moto.it/...ster-2014-15/6164872
Naposledy editováno 19.08.2015 18:14:55