globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:48 | Nahoru | #2911

t_freedom píše: Frennky> jsme dva ... přesně to jsem psal. Když lítám s tou vydechlou testastrettou a občas předjíždím o třídu silnejší bajky jejihž řidiči do zatáček brzděj na nulu, aby to potom zase naplno odšťouchli a prohlídli si diskotéku na displeji, která jim tram pustí stejně jen tak 2/3 toho zázračnýho výkonu. ...nebo nebrzděj vůbec a dojížděj do zatáček na kvalt už z půlky rovinky ... nikdo to NEPOTŘEBUJE...ale hodně lidí na to slyší...
a když se v marketingových odděleních dovědí, že je někde "hluché" místo na trhu...na něž zákazník slyší, tak to nechaj prostě pořádně vohulit na volume

Je to chiméra, za kterou se lidi ženou...myslím že CHE by to zhodnotil jako poruchu vlastního sebeuvědomění. Vetšinu láká hlvně to, že tu číslici můžou říkat u piva a nebo doma manželce (milence)



Někdo se chlubí číslicí u piva a někdo zase na internetu pořád dokola omílá, jak na starým bajku předjíždí papírově silnější stroje
A teď si Frídome vezmi, že kdybys měl moderní motorku, mohl bys je předjíždět ještě rychleji

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:49 | Nahoru | #2912
Jindřej> Teď vážně - žádnej podtón v tom nehledej, opravdu mě to zajímalo .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 16:10 | Nahoru | #2913

Lazyfucker píše: kudla Franto co Tě to zas chytá s tím HM?



1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 16:14 | Nahoru | #2914
Jen abych si vydechl od dnešního pracovního masakru...
Já vlastně teď jezdil s šestkou s litrovejma velkejma klukama. a bylo to z mýho pohledu nebezpečnější se jich držet než s litrem. Všude, kde bylo možný, že budou předjíždět přidáním plynu, já musel vlastně už mít dávno přidáno. Když předjet nešlo, já musel brzdit. Takhle pořád dokola. V zatáčce já musel topit dřív, protože na výjezdu už bych to nikdy nedohnal. Takže přechod na megasilnýho nadlitra mi dá teď klid na palubu. Když to někam nebudu chtít pustit na bomby, tak si přidám až na výjezdu.
Je jasný, že není úplně nutný se někoho držet, ale proto se přece jezdí, ne? Nikdo nechce bejt druhej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 16:17 | Nahoru | #2915

Franco82 píše: Někdo se chlubí číslicí u piva a někdo zase na internetu pořád dokola omílá, jak na starým bajku předjíždí papírově silnější stroje
A teď si Frídome vezmi, že kdybys měl moderní motorku, mohl bys je předjíždět ještě rychleji



Hele...finta je v tom, že fyziku prostě neochčije žádná elektronická blbůstka. Prostě někdo kdo to dejme tomu má v pazouře (chraň bůh že já) tomu na výjezdu dá kotel...a když cití, že mu guma něco sděluje, tak tomu trošku ubere ...nebo si záměrně tím plynem krouhne hodně aby to místo našel a pak topí dle potřeby. Dál už se dostat nejde ... pokud jedeš stopu a máš naložíno, žádný další koně ti už nepomůžou...
Lidi co si tohle koupěj to buď opravdu maj na "pohodový" cestování s vědomím " MÁM 180HP NEBEZPEČNEJ BAJK, JSEM HUSTEY" ... a nebo, pokud jezděj a maj najeto, stejně budou v podobnejch pasážích stejně rychlí...
V horším případě nejezděj a díky motoru se dostávaj do křečovitých snah "jet rychle" ...to vídám úplně nejvíc.... kdy jediným výsledkem je křeč, nervozita a špatný návyky... jedeš za nima na půl plynu a bojíš se je jakkoli předjet, protože nevíš ani ty...ani oni...kde z najetý zatáčky vyjedou ...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 16:20 | Nahoru | #2916
spajazacatecnik> hele...veliteli...já bych to hodnotil až později.... ještě se může leccos zkazit ( ..."tady na chladném severu se nic nezkazí" )

Já tam vidím daleko víc rizik, než přínosů... ale fakt je, že pokud už člověk najeto má, je to asi přínos ohledně aktivní bezpečnosti.
Horší je, že takhle argumentujou zelenáči co se rozhodujou mezi šestkou a litrem...

Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 16:29 | Nahoru | #2917
Zase tak propastnej rozdíl mezi dejme tomu 140 a 170 HP už není. Jasně, je to poznat a v přímce nejvíc, asi bude i na výjezdech pokud jsou piloti na stejný úrovni. ALE platí ten fakt, že s rezervou se jezdí líp a bezpečněji; dtto platí třeba v pneu, většině lidí "stačí" sport-touring guma jenže pak přijde krizovka, chyba, moc plynu ... a v tu chvíli prostě lepší guma podrží víc. Proto třeba na touring gumách nejezdim a nebudu. A elektronické fičury jsou přesně o tom samém - udržej trenky čistý ve chvíli, kdy pilot udělá chybu, nevšimne si mastnýho fleku nebo co já vím. To, že si to někteří pletou s totální záchranou kdykoli a kdekoli je věc jiná.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 16:38 | Nahoru | #2918

t_freedom píše: Hele...finta je v tom, že fyziku prostě neochčije žádná elektronická blbůstka. Prostě někdo kdo to dejme tomu má v pazouře (chraň bůh že já) tomu na výjezdu dá kotel...a když cití, že mu guma něco sděluje, tak tomu trošku ubere ...nebo si záměrně tím plynem krouhne hodně aby to místo našel a pak topí dle potřeby. Dál už se dostat nejde ... pokud jedeš stopu a máš naložíno, žádný další koně ti už nepomůžou...
Lidi co si tohle koupěj to buď opravdu maj na "pohodový" cestování s vědomím " MÁM 180HP NEBEZPEČNEJ BAJK, JSEM HUSTEY" ... a nebo, pokud jezděj a maj najeto, stejně budou v podobnejch pasážích stejně rychlí...
V horším případě nejezděj a díky motoru se dostávaj do křečovitých snah "jet rychle" ...to vídám úplně nejvíc.... kdy jediným výsledkem je křeč, nervozita a špatný návyky... jedeš za nima na půl plynu a bojíš se je jakkoli předjet, protože nevíš ani ty...ani oni...kde z najetý zatáčky vyjedou ...



Ty jseš strašně kategorickej a máš hned všechny se silnou mašinou za machos. Dle tebe bych si snad nemohl koupit silnou mašinu, pokud nemám Brno pod 2 minuty, jinak jsem si to koupil jen abych byl hustey...
Elektronika pomůže někomu kdo je nevyježděnej přenést ten výkon na silnici nebo ho může zachránit před pádem. Není třeba porušovat fyziku, pokud vycházíš z předpokladu, že jezdec není naprosto dokonalý. A to je reálný předpoklad... Takže díky elektronice průměrný jezdec MŮŽE porychlit a/nebo jezdit s větší mírou bezpečnosti.
Jinak nevidím rozdíl v tom, když někdo jede nejistě na motorce s 140 nebo 170 (nebo i 80) koňma. Tam to zavání průserem vždycky.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 16:39 | Nahoru | #2919
Attim> asi tak...a to ještě ten mastnej flek nesmí vyjít na přední kolo, a nesmí bejt hodně promaštěnej aby to po něm neujelo už jen odstředivou silou...kde ti jsou elektroniky na nic
To jak se projeví výkon...a jak umění vodit...si člověk uvědomí třeba zrovna v Mostě. ... kolik výkonu navíc potřebuješ, abys jako jelito s výkonem předjel pilota co umí a má třeba o 30HP míň...někdy to trvá zatraceně dlouho. Jednou mě tahle pěkně vodil jeden mechanik z Duc Praha na S4 ...a trvalo mi to dvě kola

Franco80> nejsem, nejsem... bereš to moc do dřeně... mě nechávaj lidi na silnejch bajcích chladným. Pokud uměj a maj na to...proč ne. Ani Špájovi jsem nic neříkal...má za sebou nějakej rok ježdění...a 3sezóny vydržel s malým kriplem...
Jestli je někdo vyjetej...ať si to pořídí...nikomu to neberu ... horší je to s dolaďováním ega výkonem motocyklu bez zkušeností u některých jedinců...to je hrozba pro nás všechny...

Naposledy editováno 19.08.2015 16:52:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 16:50 | Nahoru | #2920
Frennky> Já Ti čeče koukam za do jakýho naháče bych šel a ve výběru mam Bimota DB6 (cca 100Ps),Corsaro,Speed Triple a Tuono V2 (cca po 140Ps) a kdybych měl trochu přitlačit finančně,tak Tuono V4 a SD1290 a ve finále čeče furt netušim jak by to dopadlo ,ale že by nějaká z nich byla na společný vyjížďce vyloženě brzda bych neřek.

p.s. U Ducati se mi momentálně ve finále líbí nejvíc asi "malej" SF kuli kombinaci designu a použitelnosti + super posez

Naposledy editováno 19.08.2015 16:51:43

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 16:50 | Nahoru | #2921
t_freedom> dobře mastnej flek by byl na dlouhou debatu o jeho velikosti a promaštěnosti, tak to beru zpět Ale už se mi stalo a ne jednou že mi na výjezdu guma ustřelila, většinou jen trošku, ale párkrát už to bylo na proužek, nebo spíš na pruh ... jen proto, že jsem topil brzy a hodně, čili chyba pilota. Nebo bílý čáry na silnici, nebo dalších X situací....a čím víc můžeš pustit na kolo, tím větší pravděpodobnost takových situací nastává - čili dobře chápu tu kontrolu trakce u silných motorek.

Okruh je na druhou stranu mnohem víc o umění pilota, znalosti dráhy, stopy než o výkonu, ale výkon ti v popsané situaci pomůže v tom, že ho dáš třeba na výjezdu nebo na rovině prostě na motor; pokud teda nejsi takový jelito, že tě dá v příští zatáčce na brzdy

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 17:10 | Nahoru | #2922
On freedom to ma strasne rozumne nastaveny - podle sebe .... Sice s4r ma vysponovany vejfuckama a elektronikou a auto ma taky chipnuty na 200ps ... Pritom je stejne rychlej na 30let stary chrchle a to co jde jezdit realne s autem dneska dokaze 60ps ve fabii treba.

Me nikdo nevymluvi ze je lepsi svezeni na 1098s i s konema co nevyuziju, kdyz ja bych byl stejne rychlej na prehistorickym cbr600f. Stejne tak me bude bavit vic jezdit s 400ps bmw nez s 100ps oktavkou ... Ikdyz budu na trasach ktery popisuje freedom mozna rychlejsi s tou oktavkou (nedavno jsem jezdil s 911 a jet rychle se silnym sportovnim autem neni prdel, sam bych tomu neveril nez sem to vyzkousel)

A stejne tak me bavi jezdit vic na svym drahym sjezdovym kole, pretoze me mladosi na libovolny trati zariznout na "pevnaku" za desitku - takze by mi mel stacit ten.

BTW freedome, na padaku litas taky naky mistrovstvi sveta? Nebo by ti stacil i nakej samodomo hadr ... ?

Naposledy editováno 19.08.2015 17:11:55

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 17:11 | Nahoru | #2923
zmulin> No mě se začala hrozně líbit ta Agusta 800 Dragster . Nikdy jsem na ní ani na jiný Brutalce nejel, ale říkám si, jestli bych už na tom neměl toho respektu až moc .

Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 17:12 | Nahoru | #2924
Ty gumy nevim.Když né okruh,tak do provozu se mi nějaký hypermegasupersportovní moc nezdaj,bo budou furt moc studený,takže ku hovnu.Moc jich otestovaných nemam,ale když daj na výjezdu lehky kloznutim zadní vědět,že je plynu moc mi ani na škodu zas tak nepřijde.
Ve finále sem se u přední gumy dostal ke kraji až na cestovním warťasu (vůbec nerozebírejte rozdíly v profilech pneu )

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 17:15 | Nahoru | #2925
assassin> Von stejně rychlej na SS neni...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 17:18 | Nahoru | #2926
Frennky> Zas takovej blázinec to nebude,ale co maj do těch testů psát Krásná je,ale třetí moto za sezónu Franci?Ti řikam vole jezdi po všech předváděčkách a voz se.Si uděláš super přehled.Víš jak dobrej pocit a velkotéma k několika moudrejm rozhovorům sme měli,když sme měli za den možnost s kámošem lehce (každou cca 20km) projet přez 10 motorek od 8mi výrobců?

Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 17:21 | Nahoru | #2927
On Libor je staromilec, proto má vránu s televizí vepředu a všude to vychvaluje ... ale na druhou stranu proč ne, byla by hrozná nuda kdyby měli všichni to samé.

zmulin> nemluvím o hypermegaracingcojávím gumách, ale třeba touring vs. supersport. Prostě za cenu menší výdrže máš lepivější směs, dtto platí sportovní vs. homologovaná racing typu supercorsa (což je supr pryž, koupím znovu). Má to svoje negativa to je jasný, typicky teploty; kdo jezdí často v zimě asi nebude jezdit supersporty že :)

Jo a k Brutale - tudle jsem jednu 800 Dragster potkal na pumpě, a je to kua pěkný, ty drátěný kola atd... fakt design povedenej hodně

Naposledy editováno 19.08.2015 17:22:15

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 17:33 | Nahoru | #2928
Na honvo co? Dyz se nedá jezdit a musí se jenom o tom psát.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 17:34 | Nahoru | #2929

spajazacatecnik píše: Na honvo co? Dyz se nedá jezdit a musí se jenom o tom psát.



Počkej na zimu, to budou slohovky!

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 17:38 | Nahoru | #2930
spajazacatecnik> ty nemáš blatníky a el. fičury?Na zajíždění náhodou sper počasí,kdy člověka zas tolik nesere,že nemůže tolik tahat

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 17:43 | Nahoru | #2931
Už to osicha... Ale vypadá to až na nightriding.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 17:43 | Nahoru | #2932

zmulin píše: Frennky> Zas takovej blázinec to nebude,ale co maj do těch testů psát Krásná je,ale třetí moto za sezónu Franci?Ti řikam vole jezdi po všech předváděčkách a voz se.Si uděláš super přehled.Víš jak dobrej pocit a velkotéma k několika moudrejm rozhovorům sme měli,když sme měli za den možnost s kámošem lehce (každou cca 20km) projet přez 10 motorek od 8mi výrobců?



To víš, že bych se na ní nejdřív projel. Ale znáš to... Člověk přijde do garáže a chybí mi takový to bušení srdíčka jen co tam vlezu - jako když tam byla Rajda. To sem tam mohl sedět hodiny, jen tak popíjet a čučet na ní a kochat se. Jasně, prodal jsem jí z praktických důvodů a teď když tam sedím, tak koukám na Hypíka, říkám si jak je praktickej, docela i hezkej a ospravedlňuju se, ale není to prostě ono. Je sice hezký, že se na něm dobře jezdí, ale potřebuju NUTNĚ něco co jsem zažíval, když tam stála ta červená kráska. Jinak nevím jak tu zimu přežiju .

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 17:55 | Nahoru | #2933
Možná si teď ťukáte na čelo, ale já to tak cítím... Kurva Špája má pravdu - už aby venku přestalo chcát !

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 17:57 | Nahoru | #2934
spajazacatecnik> Tak to vem přez Lípu do LTM k Petříkům.Ukážeš nám krasavici,dáš si 6h pomalu pečený koleno na cuketě s rajčatama a tak,nebo tu druhou várku na houbách a pojedeš podél vody dom a máš zas krásnej kousek zajeto

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 17:58 | Nahoru | #2935
Frennky> Tak v tom případě jó.Sem Ti říkal,ať si to rozmyslíš,aby Tě to pak nesralo.........a už je to tady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 18:06 | Nahoru | #2936
Frennky> Tu Agustu 800 Dragster ti schvaluju, to je čertovská motorka a ty drátěný kolesa









Naposledy editováno 19.08.2015 18:11:18

Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 18:07 | Nahoru | #2937
Ty vole, já bych jel. Hned. Koleno s čím koliv, pivo bych si lil na hlavu a byl bych hepy. Ale ja musím balit na třídenní dovolenou s rodinou. Poslouchat "a mám i vzít tohleé?" padesatkrat dokola... .
Dnes bych chtěl být hypísakem..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 18:11 | Nahoru | #2938

strakon píše: Frennky> Tu Agustu 800 Dragster ti schvaluju, to je čertovská motorka a ty drátěný kolesa





To už je jedno co, to je zatím jen taková myšlenka...i když kdo ví. Prostě cokoliv co mi bude zase dělat takové to "brnění" po těle když sejdu do garáže, nebo na ní sednu a nastartuju .

E: Mě by se líbila i bez těch kol http://www.moto.it/...ster-2014-15/6164872

Naposledy editováno 19.08.2015 18:14:55

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 18:13 | Nahoru | #2939
Frennky> Ten Dragster je takovej neokoukatelnej, to je na pár let Ale já bych ho musel mít nutně v černé





Naposledy editováno 19.08.2015 18:20:27

Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 18:20 | Nahoru | #2940




Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist