paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 16:17 | Nahoru | #1

Franco82 píše: Někdo se chlubí číslicí u piva a někdo zase na internetu pořád dokola omílá, jak na starým bajku předjíždí papírově silnější stroje
A teď si Frídome vezmi, že kdybys měl moderní motorku, mohl bys je předjíždět ještě rychleji



Hele...finta je v tom, že fyziku prostě neochčije žádná elektronická blbůstka. Prostě někdo kdo to dejme tomu má v pazouře (chraň bůh že já) tomu na výjezdu dá kotel...a když cití, že mu guma něco sděluje, tak tomu trošku ubere ...nebo si záměrně tím plynem krouhne hodně aby to místo našel a pak topí dle potřeby. Dál už se dostat nejde ... pokud jedeš stopu a máš naložíno, žádný další koně ti už nepomůžou...
Lidi co si tohle koupěj to buď opravdu maj na "pohodový" cestování s vědomím " MÁM 180HP NEBEZPEČNEJ BAJK, JSEM HUSTEY" ... a nebo, pokud jezděj a maj najeto, stejně budou v podobnejch pasážích stejně rychlí...
V horším případě nejezděj a díky motoru se dostávaj do křečovitých snah "jet rychle" ...to vídám úplně nejvíc.... kdy jediným výsledkem je křeč, nervozita a špatný návyky... jedeš za nima na půl plynu a bojíš se je jakkoli předjet, protože nevíš ani ty...ani oni...kde z najetý zatáčky vyjedou ...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 16:38 | Nahoru | #2

t_freedom píše: Hele...finta je v tom, že fyziku prostě neochčije žádná elektronická blbůstka. Prostě někdo kdo to dejme tomu má v pazouře (chraň bůh že já) tomu na výjezdu dá kotel...a když cití, že mu guma něco sděluje, tak tomu trošku ubere ...nebo si záměrně tím plynem krouhne hodně aby to místo našel a pak topí dle potřeby. Dál už se dostat nejde ... pokud jedeš stopu a máš naložíno, žádný další koně ti už nepomůžou...
Lidi co si tohle koupěj to buď opravdu maj na "pohodový" cestování s vědomím " MÁM 180HP NEBEZPEČNEJ BAJK, JSEM HUSTEY" ... a nebo, pokud jezděj a maj najeto, stejně budou v podobnejch pasážích stejně rychlí...
V horším případě nejezděj a díky motoru se dostávaj do křečovitých snah "jet rychle" ...to vídám úplně nejvíc.... kdy jediným výsledkem je křeč, nervozita a špatný návyky... jedeš za nima na půl plynu a bojíš se je jakkoli předjet, protože nevíš ani ty...ani oni...kde z najetý zatáčky vyjedou ...



Ty jseš strašně kategorickej a máš hned všechny se silnou mašinou za machos. Dle tebe bych si snad nemohl koupit silnou mašinu, pokud nemám Brno pod 2 minuty, jinak jsem si to koupil jen abych byl hustey...
Elektronika pomůže někomu kdo je nevyježděnej přenést ten výkon na silnici nebo ho může zachránit před pádem. Není třeba porušovat fyziku, pokud vycházíš z předpokladu, že jezdec není naprosto dokonalý. A to je reálný předpoklad... Takže díky elektronice průměrný jezdec MŮŽE porychlit a/nebo jezdit s větší mírou bezpečnosti.
Jinak nevidím rozdíl v tom, když někdo jede nejistě na motorce s 140 nebo 170 (nebo i 80) koňma. Tam to zavání průserem vždycky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist