kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: To je nějaká nemoc nebo co?? Já budu volat do servisu v týdnu 60 tis a kotouče ko
Moc brzdíš a moc jezdíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 02.07.2023 10:01:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Moc brzdíš a moc jezdíš
V servisu mě tvrdili že je to normální...prej je má nový ceed jednu z nejkratsich brzdných drah na úkor měkčích kotoučů... což o to, brzdí to fakt luxusně to jo, dupnes a stojíš ale ani ne 60 tis a výměna desky jsou skoro celý...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: miki83> tam bych se ztratil já nebo něco z toho lega
Některý modely bych bral taky, ale ty ceny Titanic cca 17 tisíc
miki83 píše: V servisu mě tvrdili že je to normální...prej je má nový ceed jednu z nejkratsich brzdných drah na úkor měkčích kotoučů... což o to, brzdí to fakt luxusně to jo, dupnes a stojíš ale ani ne 60 tis a výměna desky jsou skoro celý...
Kompromis něco za něco.
Já mám teď na Marušce vzadu tvrdý desky co mne tam hodil servisák a ano. Nepráší jak ty feritový origo od Bremba, ale ty desky lehounce kopu a brzdí tak nějak divně. Asi tam dám zpět ty feritovky - tedy nové.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Dyť jsou ještě pěkný. To by pár let vydrželo
Auto není motorka. Na autě se dojíždí věci do mrtva
Na každém kotouči je vyznačena minimální šířka. pokud je tam ještě "maso" tak bych jen lechce přetočil na soustruhu (orovnal) a hotovo.
Ono v servisech je už málo mechaniků. Většinou jsou to měniči dílů. A busines je busines.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Na každém kotouči je vyznačena minimální šířka. pokud je tam ještě "maso" tak bych jen lechce přetočil na soustruhu (orovnal) a hotovo.
Ono v servisech je už málo mechaniků. Většinou jsou to měniči dílů. A busines je busines.
Přesně moje úvaha v kie mě řekli rovnou že to mění kus za kus, tak jsem se domluvil s klukem co dělá starší auta jestli by to zvládl.... rozdělá, zkontroluje a pokud to půjde, slízne a budou jak nový pokud ne, vymění za už domluvený a cena oproti kie o deset minus
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: Ale brzdila taky dobře.
Naposledy editováno 02.07.2023 11:22:35
Frennky píše: miki83> To odpovídá... Asi to dělaj z nějakýho bláta. Na Sportage v 60ti tis. byly už taky tak na hraně...
To tak nějak teď je. ASX 80 tis. km. ProAce 80 tis. km. Obojí manuály.
E. Tuscon 80 tis. km. Ale automat. A na tom teď už mým Supu jsou taky nový brzdy od asi 80 tis. km. Ale taky automat.
Naposledy editováno 02.07.2023 11:23:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Na každém kotouči je vyznačena minimální šířka. pokud je tam ještě "maso" tak bych jen lechce přetočil na soustruhu (orovnal) a hotovo.
Ono v servisech je už málo mechaniků. Většinou jsou to měniči dílů. A busines je busines.
Já už je nikdy nesoustružím, většinou vezmeš relativně dost materiálu a nic z toho. Kolikrát se to ubralo jen trochu dočista a byl jsi na normovaný min. síle kotouče a stejně jsi šel pro nové kotouče a ještě platil stočení.
Dělám si to pro sebe jinak.
A co je měnič? Většinou dnes není moc alternativ jak to udělat, max někdo kdo to doma udělá sám nebo známému - garážmajstr pokud má několik lidí taky nedokáže dělat za levno.
A na starých autech se nechce dělat nikomu natoš, aby jsi jim dones díly, který ti ještě napalí za cenu x-krát dražší jak na netu.
Teď doma řeším stahovačku okna na fobii. V servisu za raketu přitom díl taiwan nebo china - origo už se snad nedají ani sehnat. Ale stávala tuším celá stahovačka origo - lehce přes 2 000kč. Takže si to zase udělám sám, místo toho, abych jel někam na výlet
Naposledy editováno 02.07.2023 11:32:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jenže teprve ve středu to dali poště a to ještě do alzaboxu nedodala. Pak sem si vzpomněl, že už sem tam jednou něco kupoval a taky to trvalo. Pro příště už vím.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: P_B> jo, zadní. Koupil sem FAG a skladem ho měli nejlevněji ZDE
Jenže teprve ve středu to dali poště a to ještě do alzaboxu nedodala. Pak sem si vzpomněl, že už sem tam jednou něco kupoval a taky to trvalo. Pro příště už vím.
Klasika neměli skladem čekali na to a pak to poslali.
Pravda že jinde to mají dražší cca o 200-300kč
edit: mne doručovala něco DPD a ja jaim rano cca ve 4:00 změnil doručení do Alzaboxu a přišel e-mail že to doručí další den. Což bych bral v poho. Ale normálně to ten den v 11:00 bylo v Boxu což jsem opravdu čuměl.
Naposledy editováno 02.07.2023 11:50:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Já už je nikdy nesoustružím, většinou vezmeš relativně dost materiálu a nic z toho. Kolikrát se to ubralo jen trochu dočista a byl jsi na normovaný min. síle kotouče a stejně jsi šel pro nové kotouče a ještě platil stočení.
Dělám si to pro sebe jinak.
A co je měnič? Většinou dnes není moc alternativ jak to udělat, max někdo kdo to doma udělá sám nebo známému - garážmajstr pokud má několik lidí taky nedokáže dělat za levno.
A na starých autech se nechce dělat nikomu natoš, aby jsi jim dones díly, který ti ještě napalí za cenu x-krát dražší jak na netu.
Teď doma řeším stahovačku okna na fobii. V servisu za raketu přitom díl taiwan nebo china - origo už se snad nedají ani sehnat. Ale stávala tuším celá stahovačka origo - lehce přes 2 000kč. Takže si to zase udělám sám, místo toho, abych jel někam na výlet
1) Twl nauč se číst.A pak než něco napíšeš se nad tím zamysli. Však píšu, že na každým kotouči je minimální šířka vyznačena. Kdo umí měřit a trošku odčítat tak snad si zpočítá jestli to ještě vyjde. A jen hovado odebírá z kotouče šponu jak kráva.
2) stočení mě osobně stoji jen trochu času u soustruhu. Rozhodně míň než za jak dlouho si vydělám na nové kotouče.Navíc se mi mockrát stalo, že nové za pár stovek km kopaly do pedálu a stejně se musely "líznout" Mimochodel teď mám tento problém na Toyotě s nájezdem 4tis.km . Ale tam je záruka.
3) ledacos jde opravit, např. než měnit celek ,tak se vymění opravdu vadý díl toho celku. rozdíl měnič-opravař . Ne vždy je to ekonomické. musí se tomu věnovat trochu času a zjistit co se vyplatí. Ale pokud to platí zákazník tak co bych se tím zabýval, že.
Naposledy editováno 02.07.2023 11:51:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Dyť jsou ještě pěkný. To by pár let vydrželo
Auto není motorka. Na autě se dojíždí věci do mrtva
Naposledy editováno 02.07.2023 11:52:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: P_B> jo, zadní. Koupil sem FAG a skladem ho měli nejlevněji ZDE
Jenže teprve ve středu to dali poště a to ještě do alzaboxu nedodala. Pak sem si vzpomněl, že už sem tam jednou něco kupoval a taky to trvalo. Pro příště už vím.
to jsi tomu hledání moc nedal za minutu -první odkaz co na mě kouknul a je to tam o pár šrdlíku levnější a mají je skladem
FAG
věřím tomu že trošku ještě hledat tak je seženu levněji
hele: hýr
Naposledy editováno 02.07.2023 12:00:59
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jasně že ty si to stočíš sám. Náklady "0" cnc-čko se točí
Ale mne se to neosvědčilo, většinou se stáčejí-přetáčejí ke konci životnosti. Málokdo to odhadne. Většinou to někomu dají přetoči a vrátí se jim to a po změřeníje to na min síle. Ale neznám kotouče kde to je nějak vyznačené, znám jen předepsanou min. sílu kotouče, kdy se má vyměnit. Dělal jsem jich hafo v práci a je to ojeb, pokud ti to nedají očištěné, sám víš. A já to vyřeším na prasáka a taky to funguje servisáky by kleplo
Přinesl jsem komplet zadní brzdy do několika servisů. Chtěl jsem jen práci, vyměnit komplet zadek, bubny, prasátka, pakny, štíty, hadice, brzdovka, lanka, šrouby vše nové, připravené. Ani neztratil čas tím sedět někde u PC a objednávat. Uspěl jsem u jednoho garážmajstra a ten byl nadšenej. Jenže už to nedělá takže mám smolíka.
To je prostě život.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Kia Sorento, už jsem měnil taky všechny kotouče i desky, ale pořád se mají od Mazdy co učit, CX brzdí o hodně lépe a to zkouším různé kotouče a desky.
Jj, tím je Mazda 'vyhlášená'... Ve 30ti tis. tam mám už taky docela hranu
E: I když to auto je lehoučký, tak ty kotouče jsou u nich hodně poddimenzovaný.
Naposledy editováno 02.07.2023 12:07:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: to jsi tomu hledání moc nedal za minutu -první odkaz co na mě kouknul a je to tam o pár šrdlíku levnější a mají je skladem
FAG
věřím tomu že trošku ještě hledat tak je seženu levněji
hele: hýr
Musíš to počítat i s dopravou.
(Já to mám na dobírku za 49 Kč)
Ale mě o desetikoruny nejde, kdybych věděl, že to jinde dodají dřív...
Naposledy editováno 02.07.2023 12:12:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A náklady nejsou 0 , nedělám ve fabrice, kde to platí někdo jinej.
Naposledy editováno 02.07.2023 12:14:17