kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Příjde mi to trochu jako, že si někdo na racing jízdu koupí 911 (GT2,3) s tím, že to auto potřebuje hromadu elektroniky aby se s tou těžkou prdelí vůbec udrželo na silnici...zatímco Mitsu EVO, nebo racing Impreza by mu asi z fleku na klikaticích natrhla prdel.
Ve finále celej automotiv ve svým high endu hraje na struny ega prachatejch kupců ... a o parametry (kromě výkonových) jde až ve druhé řadě...
Já už zůstanu s největší pravděpodobností věren historii Ducati... ale jediný co mě v poslední době fakt nadchlo byl ten Špájův střep... pokud se to do budoucna nebude kadit, je to skvělej bajk za velmi rozumnou cenu
Naposledy editováno 19.02.2016 09:38:41
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: tak nám chtěj zvednout pokuty až na 75 táců, tak to bude veselý
No a na vybodování budou stačit dva přestupky. Ale zas to ber pozitivně! To by tě museli chytit na obou tvých ročních jízdách.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: tak nám chtěj zvednout pokuty až na 75 táců, tak to bude veselý
vždyť je to úplně jedno... když letíme na VDW často se na okreskách pohybujeme přes 160-180km/h... to už stačí na soud, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: vždyť je to úplně jedno... když letíme na VDW často se na okreskách pohybujeme přes 160-180km/h... to už stačí na soud, ne?
A pak musíš mít právě ten nejnovější a nesmyslně účinnej superstroj,abys jim nemusel zastavovat...
Hae,von ten Syrečkův "malej" SF ale jede velice podobně,jako tvoje velká S4R,ne? Tak to nebude tak špatný eště s nima.Na novym Monsteru mě trochu séře ten utopenej posez,jinak mi moc bachratej nepřijde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Ve fiatu jsou kokoti, 500 je hezky auto, Abarth tuplem, i kdyz na me uz je to moc buzikara Ale to co potom udelali s 500, jak ji ruzne nafukovali, to je hnus velebnosti.
Mam kamose co mel STI, EVO (nekolik), jezdit umi a dneska rika presne co assasin - je to proste moc ucinny a hrozne rizikovy z pohledu relativni bezpecnosti a hlavne udrzeni RP. Aby ses fakt svezl, musis se pohybovat nesmyslnejma rychlostma.
Ve Fiátku jsem se svez a vážně sem uvažoval,jestli si ho nenecham,ale nakonec vyhrála mnohem větší Giulietta.. 500L bych ale asi psychicky jako rodinný přibližovadlo zvlád.To prodloužený až taky ne..
S těma civilníma WRC magorárnama je to asi pravda.Na vyblbnutí mi bohatě stačí co mam,nebo něco jako Civic Type-R.200Ps a omezovač to má jak na motorce tatatatata a furt to drží plnej.S tim mě to fakt bavilo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejavue píše: ........ a proč s výrobou pořád otálí.
přesněééééé
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: přesněééééé
Jste blbci!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: A pak musíš mít právě ten nejnovější a nesmyslně účinnej superstroj,abys jim nemusel zastavovat...
Hae,von ten Syrečkův "malej" SF ale jede velice podobně,jako tvoje velká S4R,ne? Tak to nebude tak špatný eště s nima.Na novym Monsteru mě trochu séře ten utopenej posez,jinak mi moc bachratej nepřijde.
ale jasně že jo... jen to nemá ten hutnej spodek... to je tak když se bavíme o "výkonu" ... krouťák to bude mít o něco menší a o litr vejš... a roztočíš to ještě o kousek dál (výkon stejnej) ... ono...rozdíle mezi objemem 848 v technologii 2008 a 998 v technologii 2000 bude nic... jasný... a i Pavel dokazoval že mu koně nechyběly...
Strakon > no já tam občas pustím i trochu vyšší rychlosti...ale už se fakt bojím...jako opravdu...ona je to pak většinou "bezbolestná"
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A auto? E30 buď M3, nebo nějaká 325. Možná i nějakej starej mergl s turbínou ze Scanie A vlastně V70R by mi taky nevadilo, jsem divnej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
V70R je podle mě k ničemu, sportovní to není, a pro ostatní účely zbytečně rychlý. To už je lepší 2.5T. To říkám jako vlastník vydechlýho 850 kombi.
e: a furt by mi stačilo 318is, a to hlavně proto že bych s tím mohl jezdit a nebál bych se škod.
Naposledy editováno 19.02.2016 11:11:29
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tříca už je veterán i trosky jsou za hrozný prachy to je fakt. Nedávno jsem viděl v Dejvicích u Enginu luxusní M30, celá bílá, jak z fabriky
A do BMW patří šestiválec, už jen kvůli tomu zvuku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JA-NE píše: B udes M ať W ýdaje
Proto jezdím Fiatem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
a ať si kdo chce co chce říká...D5 fouknutá na 152kW je i na mý schopnosti...tedy spíš schopností toho podvozku a brzd ...až až...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
No a hlavně se s tímhle nepohybuju na hraně fikce, ale zní to dost reálně ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Za mě učitě Lancia Thema 8.32... sice to moc nejede, ale jako stylovka a rodinná kára si s těma koňma vystačí
a na vyblbnutí potom Delta
Jooo, snít je krásné...