globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2019 v 23:56 | Nahoru | #45001

assassin píše: Tzn ja kdybych chtel zajimavou ktm tak pujdu do kontroverzni rc8 ktera v provnani s SD nefunguje, ale nemam k ni vyhrady ohledne technickeho reseni - jeem proste divnej :D



Nejseš, RC8 jsem obdivoval už kdysi taky, a do teďka nevim jestli se mi vlastně líbí, ale asi jo. A paradox největší pro mě je, že se mi původně nelíbila, ale moje tehdejší 14ti letá přítelkyně, která o motorkách neměla ánung, mi řekla, že je to nejhezčí motorka z výstavy, a já jí dal zapravdu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2019 v 23:56 | Nahoru | #45002

Attim píše: Stev> to neni o SD, mě to proste prijde jako suoer reseni a kdyz bych si mohl vybrat, tak SSSA je jasna volba.
U těch staveb si to myslim taly. Těch udělaných na jizdu bude minimum.. jde primarne o vzhled



Ja ty stavby hodnotim podle toho jak by se mi na tom jezdilo, takze treba loni na all ride moto show se mi z tech hyper super staveb nejvic libily obyc scramblery z yamahy SR500 a kdyz jsem na oslavach HD 115 hodnotil stavby z HD tak asi taky ne tak jako ostatni porotci

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.1.2019 v 23:59 | Nahoru | #45003
Johny: rc8 bych si dal klidne na vystavku k 999 :D ale rozum rika, ze jedna motorka k hovnu bohate staci

Kdyby mi za 999 nekdo nabidl hezkou rc8r asi bych mel cukani...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 00:02 | Nahoru | #45004
Největší výhoda letmé Kyvky je v tom, že se nikdy nemůže stát, že by kola byla vlivem špatného napnutí ve špatném zákrytu.Prostě osa napínacího excentru je pořád na kolmo k podélné rovině biku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 00:02 | Nahoru | #45005
assassin> chápu, ale "naštěstí" to nemusim řešit jinak samozřejmě taky erko, ostatně jako všechny KáTéeMky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 00:07 | Nahoru | #45006

Johnny83 píše: assassin> chápu, ale "naštěstí" to nemusim řešit jinak samozřejmě taky erko, ostatně jako všechny KáTéeMky



KTM mam bez "R" :( ona se nastesti sx-f s R nedela, jinak bych ji nutne potreboval, to je jasny :D

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 00:08 | Nahoru | #45007

Šuty píše: Největší výhoda letmé Kyvky je v tom, že se nikdy nemůže stát, že by kola byla vlivem špatného napnutí ve špatném zákrytu.Prostě osa napínacího excentru je pořád na kolmo k podélné rovině biku.


Zase každým napnutím řetězu rozhodíš geo motorky, u klasiky jen protáhneš WB, si nevybereš.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 00:16 | Nahoru | #45008

assassin píše: KTM mam bez "R" :( ona se nastesti sx-f s R nedela, jinak bych ji nutne potreboval, to je jasny :D



Ale tak předpokládám že u krosky máš i tak oranžovej rám, to je prostě taková ta "blbost" co se mi třeba hrozně líbí...

E: myšleno samozřejmě pouze pro KTM

Naposledy editováno 05.01.2019 00:17:24

Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 00:24 | Nahoru | #45009
A trochu mimo téma mě teda začíná srát cena krosek, když už to vrah nakous... Jsem si představoval jak si koupim k babce starou vránu na pole za 30, a vono hovno. Starý mrdky jsou skoro za 50, a ty nový začínají už od 70-80, tak kde to jsme (myšleno 2t, čtyřtakty jsou nějak podezřele levný, do toho bych nešel, kor 250...)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 00:24 | Nahoru | #45010

Stev píše: Nechce





...no...chce a nechce

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 00:31 | Nahoru | #45011
No já reju,páč mě to vlastně baví
Vono,kdyby nešlo třeba u tý kyvky o takovej jekl,tak je mi to fuk.Mít ST3 bych taky asi nevyjel bez kufrů.Třeba na V2 Tuonu,GSXR,999 sou hezký kyvky i v tý oboustraný.

U letmáče jestli to dobře chápu,se ta geometrie nemusí rozhodit.Stačí tim kolem taky trochu pootáčet a ne to jenom napnout jednim tahem

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 00:45 | Nahoru | #45012
Johny: ram mam sedej :D

Cena krosek je jaka je, kdyz neni duvod aby silnicni motorka spadla z 250tis na 30, asi ten duvod neni ani u krosky :)

Btw kroska na pole je picovina, zjistil bys to hned jak bys to vyzkousel, tady neni dobry vubec experimentovat - mrdat se nekde na poli te prestane bavit za jedno odpoledne.

A nejdrazsi kroska je levna kroska, dneska se da poridit funglovka treba kolem 120tis - viz treba PetrS a ver, ze to lip nevymyslis... Pokud chces opravdu jezdit a ne se v rom rochnit jako v tom monsteru :)

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 00:50 | Nahoru | #45013
Zmulin: vzdyt ja se na tebe skrz to nezlobim, ostatne delam to same :)

U tech zavodaku je krasne videt jak vypada zavodak kde to svazuji pravidla - prodeje/vkus beznych zakazniku a kde jde o ciste technickou stranku :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 00:57 | Nahoru | #45014

zmulin píše: U letmáče jestli to dobře chápu,se ta geometrie nemusí rozhodit.Stačí tim kolem taky trochu pootáčet a ne to jenom napnout jednim tahem


To nechápu. Prostě točíš excentrem a ten se hýbe nejen dopředu/dozadu, ale i nahoru/dolu, tím pádem je potřeba přenastavit výšku zadní části moto. Je to i v manuálu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 01:11 | Nahoru | #45015

assassin píše: Johny: ram mam sedej :D

Cena krosek je jaka je, kdyz neni duvod aby silnicni motorka spadla z 250tis na 30, asi ten duvod neni ani u krosky :)

Btw kroska na pole je picovina, zjistil bys to hned jak bys to vyzkousel, tady neni dobry vubec experimentovat - mrdat se nekde na poli te prestane bavit za jedno odpoledne.

A nejdrazsi kroska je levna kroska, dneska se da poridit funglovka treba kolem 120tis - viz treba PetrS a ver, ze to lip nevymyslis... Pokud chces opravdu jezdit a ne se v rom rochnit jako v tom monsteru :)



Jo tak to bylo i myšleno, částečně v nadsázce... U babky mám dvě mx tratě, vždycky jsem si tam držel mx motorku, pak jsem přestal, teď bych si zase chtěl sem tam zajezdit, ale ty ceny jsou mimo, pro mě teda... Dát 50 za ten největší vrak nebo 70 za ucházející motorku, ale to už mi na to moje mrdání 3x za rok přijde zbytečný... Je mi jasný že každej bude argumentovat dobou a platama, já už "bohužel" musím šetřit na jiný věci, ale jen že kdyby měl někdo starou 2t krosovou hajtru za 25, beru

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 01:16 | Nahoru | #45016
Johny: ja te chapu. Jen vidam tyhle mx motorky za 20 u kamarada na dilne docela casto a to fakt je lepsi radeji nemit nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 02:26 | Nahoru | #45017

dakarista píše: strakon> začala zima a já vymýšlím co koupit na FJR a mám zvrhla nápad na výfuky



Chválím a kvituju!!!Udělej si radost a FJRu taky

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 02:28 | Nahoru | #45018

Frennky píše: Johnny83> Ty modrý kola by se ti ale zase hodily k uniformě



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 02:42 | Nahoru | #45019

Johnny83 píše: Jo tak to bylo i myšleno, částečně v nadsázce... U babky mám dvě mx tratě, vždycky jsem si tam držel mx motorku, pak jsem přestal, teď bych si zase chtěl sem tam zajezdit, ale ty ceny jsou mimo, pro mě teda... Dát 50 za ten největší vrak nebo 70 za ucházející motorku, ale to už mi na to moje mrdání 3x za rok přijde zbytečný... Je mi jasný že každej bude argumentovat dobou a platama, já už "bohužel" musím šetřit na jiný věci, ale jen že kdyby měl někdo starou 2t krosovou hajtru za 25, beru



A mě zase baví jak tě sere nějaká cena krosek a nejsi schopen dát do kupy ani jednu ze dvou motorek Na jarní GPP zase prijedeš Suchošem???!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 08:47 | Nahoru | #45020

Lazyfucker píše: Ja bych ho jak rikam valil smerem k te senne nebo aspon kopii, toz proste tak jak sem to mel. Enom ted uz poradne. podvozek jak pise Stev, motor ven a pro sichr dat do kopy, petioaprsky marchesiny, snowflaky kocuty, decent spojka oupn, laufy do titanu, riditka z tunaka 28mm a par serepeticek tak aby nevycnivaly a cajk. Du stubit dojcepejdz to by bylo aby nenasel



Ta šedá na starých Monsterech opravdu byla speciální, Ducati ji nazývala Senna grey a nebyla ani od výrobce PPG, kterej v tý době barvy pro D běžně dodával. Tenkrát jsem tu šedou na štítek S4 těžce scháněl....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 09:26 | Nahoru | #45021

Ivos píše: A mě zase baví jak tě sere nějaká cena krosek a nejsi schopen dát do kupy ani jednu ze dvou motorek Na jarní GPP zase prijedeš Suchošem???!!!



Jednu jsem do kupy dal a prodal, u druhý se o to snažím, ale neni to tak jednoduchý jak jsem si myslel

E: a navíc 2t krosku beru jako nejjednodušší jednostopej motorovej stroj, na kterym jsem byl schopen si udělat téměř vše i já, kterej znal do tý doby jen fichtla

Naposledy editováno 05.01.2019 09:55:35

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 09:31 | Nahoru | #45022

assassin píše: Johny: ja te chapu. Jen vidam tyhle mx motorky za 20 u kamarada na dilne docela casto a to fakt je lepsi radeji nemit nic.



To jo, ale tohle teď začíná právě až tak od těch 40... Proto píšu 2t, tam to snad neni tak náročný dát do provozuschopnýho stavu... A nikde není psáno, že u 5 let starý motorky za kilo to bude jinak. Fakt je dneska nejlepší a ve výsledku asi i nejlevnější to koupit nový, ale to je pro mě fakt zbytečný

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 11:59 | Nahoru | #45023
assassin> Když vono se často i řeší,jak svázat WSBK,aby ty lepší borci na tom nejezdili lepší časy,než ty zadnější v MotoGP,ale kam by to až šlo,kdyby obě uplně otevřeli ví bůh....a jejich konta teda hlavně asi

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 12:05 | Nahoru | #45024

PetrS píše: To nechápu. Prostě točíš excentrem a ten se hýbe nejen dopředu/dozadu, ale i nahoru/dolu, tím pádem je potřeba přenastavit výšku zadní části moto. Je to i v manuálu.



Sem měl excentr i na normální kyvce u Benellky.Nějak to tam šlo,jenom já na to prděl a jen dotahoval..
Ono to i při většim nájezdu bylo potřeba stejně max 2x do roka.Zajímavý,co to vydrží,když tam z výroby daj tu nejvyšší řadu DID.To dalo přez 30kkm v podstatě i s minimální údržbou a měnil sem jen kuli jednomu ulítlýmu válečku,takže se to tahalo za zubama.Řetěz nebyl skoro vůbec vytahanej a zuby na kolečkách uplně v cajku..
Na malym S2R už bych měl min 2. sadu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 12:14 | Nahoru | #45025

Johnny83 píše: assassin, zmulin > něco mi říká, že letmáč vymyslela právě Ducati s tím, že budou mít rychlejší přezouvání při vytrvalostních závodech... Ale nevim. Každopádně se mi ty letmý kola hrozně líběj, teda až na ten čtyřpaprsek u CB1000 a nemůžu si pomoct, Attime, nelíbí se mi ani letmáč u SD 1190 ale tam se to naštěstí ztratí v tom celkovym hnusu tý motorky



Letmáč, vymyslel, mnohem dřív "project ELF" (mj. ho měl i vpředu) a výměnnou za licenci na něj, jim HONDA dodala motory a letmáč použila u druhé generace VFR a u RC30... RC45..., na kyvném rameni byl i štítek: licence ELF...

Naposledy editováno 05.01.2019 13:02:19

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 12:38 | Nahoru | #45026
PETARDAK> díky za info, já si fakt myslel, že první byla 916

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 12:43 | Nahoru | #45027
Tak prý už to není MV Agusta, ale МВ Агуста

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 12:57 | Nahoru | #45028
Furt asi lepsi, nez Ducati Mattighofen

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 12:57 | Nahoru | #45029
Jezdil to chvíli v MS-500, Ron Haslam, otec Haslama co pojede letos druhou Kawu v WSBK... jen už si nepamatuju, jestli tam byl motor NSR-500 tří nebo 4vál...?



Naposledy editováno 05.01.2019 13:00:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 13:00 | Nahoru | #45030
strakon> To už dlouho,ale majitel bydlí v Londýně, je to magor do motorek s plnou šrajtoflí s dobrým ekonomickým záměrem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist