kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ten běžnej mechanickej servis si zvládnu udělat sám, to problém není, ale jsou věci který servisem člověk neovlivní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
já tedy nevím... na to že mýmu vozovýmu parku je už v průměru 17let s nájezdem 162.000km , zas tolik problémů nemám...
no...jakože se stále musí něco dělat
- Monster je zralej na 3. spojku
- SSu teď začal na zadním bloku někde prolínat olej
- Laverda si tu a tam odčůrne z chlazení
ale co... jezdí to, jezdí ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Petta> Myslíš Krejbicha? U toho to bylo servisovaný předchozím majitelem. A nevim no
Ten běžnej mechanickej servis si zvládnu udělat sám, to problém není, ale jsou věci který servisem člověk neovlivní.
Nestahuj kalhoty, když brod je ještě daleko ! Já si teda pořád užívám . Jezdi, servisuj tak jak se má...a nic neřeš. Je to stroj. To by sis potom fakt nemohl koupit nic...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Sere se vsechno. Zrovna o vikendu jsem dojel s Monsterem na odtahovce 3 km od baraku. Vyjel jsem, zastavil na dalnici na benzine a pak uz nenastartoval. Na miste jsem se jen domnival, ze problem je v baterce, protoze narozdil od japonce se motor tocil a po chvili se restartovala pristrojovka. Tak jsem nadaval, ze zadna italska jebka uz mi do baraku nesmi. No a pak jsem koupil baterku, vse zase zaclo fungovat a je to zapomenuto Asi je ta elektronika hakliva na napeti v siti a kdyz je mrtva baterka, napeti pri startovani spadne prilis nizko a dojde k restartu pristrojovky.
t_freedom píše: FiZzeR> víra... rozumíš, víra ...věř a tvá víra tě podrží...
já tedy nevím... na to že mýmu vozovýmu parku je už v průměru 17let s nájezdem 162.000km , zas tolik problémů nemám...
no...jakože se stále musí něco dělat
- Monster je zralej na 3. spojku
- SSu teď začal na zadním bloku někde prolínat olej
- Laverda si tu a tam odčůrne z chlazení
ale co... jezdí to, jezdí ...
No já věřím, jen jsem fakt nečekal že ty kilometry budou naskakovat takhle rychle
Jezdí. Právě. A až to jezdit přestane, tak (snad krom tý laverdy?) sedneš k bazaru a druhej den máš doma půlku motorky navíc
No jako stejně nevim co místo toho, a spotřebáku už mám nakoupenýho na dvě sezóny dopředu, včetně řetězovky atakdále... a teď si ještě vytvořím strategickou zásobu volnoběžek, takže se mi stopro vysere něco jinýho Ještě furt jsem nevyřešil to zvonění v 4k rpm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
_Hans_ píše: Frennky> asi tak
Sere se vsechno. Zrovna o vikendu jsem dojel s Monsterem na odtahovce 3 km od baraku. Vyjel jsem, zastavil na dalnici na benzine a pak uz nenastartoval. Na miste jsem se jen domnival, ze problem je v baterce, protoze narozdil od japonce se motor tocil a po chvili se restartovala pristrojovka. Tak jsem nadaval, ze zadna italska jebka uz mi do baraku nesmi. No a pak jsem koupil baterku, vse zase zaclo fungovat a je to zapomenuto Asi je ta elektronika hakliva na napeti v siti a kdyz je mrtva baterka, napeti pri startovani spadne prilis nizko a dojde k restartu pristrojovky.
ZKONTROLUJ REGULÁTOR!!!! A TO I ZA JÍZDY! normálně krokodýly a jeď se projet !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: ZKONTROLUJ REGULÁTOR!!!! A TO I ZA JÍZDY! normálně krokodýly a jeď se projet !
Za jizdy jsem to nemeril. Ale normalne na miste pri zvysenych otackach jsem nameril 14 V, tak dobijeni povazuju za funkcni.
edit: ale chapu, je potreba overit, ze i za provozu funguje jak ma. Pro jistotu zkusim. DIky za tip
Naposledy editováno 11.09.2018 14:26:41
_Hans_ píše: Za jizdy jsem to nemeril. Ale normalne na miste pri zvysenych otackach jsem nameril 14 V, tak dobijeni povazuju za funkcni.
edit: ale chapu, je potreba overit, ze i za provozu funguje jak ma. Pro jistotu zkusim. DIky za tip
určitě to udělej...přesně to se mi stalo... na místě vpoho...3-5min volnoběh, tůrování atd... nakonec jsem se jel projet a hned po 2km najednou 18-20V...
Mě to házelo žlutou chybovou kontrolku, bez určení chyby... pak jsem si všiml že mi za tmy najednou zintenzivní a později pohasne světlo...jakokdyby dálková...ale nic jsem nezapnul... no a skončilo to odpálenou baterkou... 4měsíce starou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Regulátor asi fakt radsi zkontrolovat,ale při takovejchhle příznacích sazim 5 Plzni,ze bude dobrej
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
https://www.ebay.co...nI2CmbqQ&vxp=mtr
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Myslíte, že tohle by bylo v poho ? Když tady někdo psal, že ten Matris za chvíli teče... Snad to je origoš ne ?
https://www.ebay.co...&vxp=mtr [/quote]
Twl, to je rozpočet na dvě GPP
a pro tebe úplně k hovnu
t_freedom píše: Twl, to je rozpočet na dvě GPP
a pro tebe úplně k hovnu
To už jsem od tebe slyšel. Ptal jsem se na něco jiného. Prostě ho pro "pocit sucha a bezpečí" chci .
E: Pořád levnější než tenhle https://www.profimo...-rr/tlumic-rizeni-3/
Naposledy editováno 11.09.2018 21:20:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 11.09.2018 21:19:35
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: Frennky> A nebylo to něčím jiným?
Tak to určitě taky