kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Petta> Myslíš Krejbicha? U toho to bylo servisovaný předchozím majitelem. A nevim no
Ten běžnej mechanickej servis si zvládnu udělat sám, to problém není, ale jsou věci který servisem člověk neovlivní.
Nestahuj kalhoty, když brod je ještě daleko ! Já si teda pořád užívám . Jezdi, servisuj tak jak se má...a nic neřeš. Je to stroj. To by sis potom fakt nemohl koupit nic...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Sere se vsechno. Zrovna o vikendu jsem dojel s Monsterem na odtahovce 3 km od baraku. Vyjel jsem, zastavil na dalnici na benzine a pak uz nenastartoval. Na miste jsem se jen domnival, ze problem je v baterce, protoze narozdil od japonce se motor tocil a po chvili se restartovala pristrojovka. Tak jsem nadaval, ze zadna italska jebka uz mi do baraku nesmi. No a pak jsem koupil baterku, vse zase zaclo fungovat a je to zapomenuto Asi je ta elektronika hakliva na napeti v siti a kdyz je mrtva baterka, napeti pri startovani spadne prilis nizko a dojde k restartu pristrojovky.