globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 07:17 | Nahoru | #38911
zmulin> jojo cca o 5 sec lepe. Rezervy ovšem jsou na vsech frontach

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 07:30 | Nahoru | #38912
Attim> 5s je hodně Teď jde o to,aby sis z toho neudělal kuli okruhu prkno a na ulici nehledal plomby za každým prejezdem....

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 07:33 | Nahoru | #38913
Jinak K-techoví kucí.Nejde spíš o to,jak se to poskládá,než od koho ty podložky v pytlíčku dojdou ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 07:40 | Nahoru | #38914

Attim píše: zmulin> jojo cca o 5 sec lepe. Rezervy ovšem jsou na vsech frontach



A ten čas? Ať vím jak jsem na tom byl špatně s R Tuonem

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 07:46 | Nahoru | #38915
dakarista> 55. Samozřejmě by každej čekal 45, ale já jsem amatér a hlavně se o to bojím, že jo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 07:46 | Nahoru | #38916

zmulin píše: Jinak K-techoví kucí.Nejde spíš o to,jak se to poskládá,než od koho ty podložky v pytlíčku dojdou ?



Jasne ze jo, ale to jak se to poskládá je prave know-how jednotlivých firem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 08:45 | Nahoru | #38917

Attim píše: To je v pohodě
Mě prostě přijde škoda, nebo spíš trochu smutný, že ten podvozek nejsou schopni udělat aspoň jako ten "základní" vohlins. Zvlášť u motorky za 400+... jako jasně, WP racing podvozek asi bude fungovat, ale to se bavíme o 100k cca.
Ono asi nemít předtím Speeda R, třeba bych to taky neřešil. Teď jsem si ale ověřil v Mostě, že to prostě chce doladit. Když cejtíš, jak se to pod tebou v zatáčcce hejbe, pošleš tam všech 140Nm a budeš se modlit, že se to nerozhoupe ? Já jsem tomu úplně nevěřil



A není to spíš tím jak tam těch 140Nm pošleš to by se rozhoupal i ten Vohlins
Ohlinsy jsou fakt takový tvrdý, až cvakací...já jsem si předek ještě o kus povolil. Na okruhu s tím nic nedělám a je to stejně vpohodě... Ale na ty moje časy...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 08:56 | Nahoru | #38918
t_freedom> Není to tím
vohlinsy jsem měl trochu přitažený na předpětí vpředu i vzadu a pak jsem si hrál jen s kompresí a útlumem, na okruh dle manuálu přitáhl, na cestu povolil a byl to rozdíl velkej. S tím track nastavením se na silnici nedalo jezdit, chovalo se to jako ta Honzova Agusta naladěná od Sršně odskakovalo to.
SD vpředu na pružině nic, vzadu jsem trochu přitáhl a zase si hraju jen s kompresí a útlumem - a není to prostě ono. Myslím, že zásadní věc budou pružiny podle váhy a potom buď jen ladit nastavení, nebo to předělat, pokud K-tech bude mít setup.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 09:04 | Nahoru | #38919
já vo tom moc z osobní zkušenosti nevim, ale co mi kdysi řikal Drippera, tak nějaký jeho kamoš SD vlastnil a konkrétně pohup ující sezadní tlumič vyřešil až výměnou za úplně něco jiného. Ale třeba to Martin čte a dodá přesnější info.

kdybyses rozhodl pro značky Typu Ohlins, Wilbers, Hyperpro, tak můžem zkusit nějak pořešit cenu, bych se měl k něčemu při troše snahy dostat, ale s laděním Ti nepomožu.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 09:23 | Nahoru | #38920
Lazyfucker> Ohlins dělá zadní tlumič, ale to mi přijde už investice jako prase. Ale co asi budu taky řešit je tlumič řízení a Hyperpro ho nabízí. Sériový není nastavitelný a žádnej zázrak to není. Zkusím v něm vyměnit olej za hustější, pokud to nepomůže, ozvu se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 10:03 | Nahoru | #38921
Attim> No sám jsem zvědavý, zda na něco narazis, protože vždy jsem viděl jen výměnu komplet zadního tlumiče a předek střeva (většinou za wohlins )

Nicméně počítej, že přijdeš o ten úžasný komfort jízdy co máš teď mimo okruh.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 10:16 | Nahoru | #38922
Attim> A kolik vážíš, já mám 80? Tuono 2V bylo naladěné přesně na mně, vhodné na dobrou silnici i okruh. Brutalka byla tvrdá,s tou se nedalo jet po trošku horší cestě, Tuono V4 je úplně podvozkově stejně jak 2V.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 10:31 | Nahoru | #38923

JollyJoker píše: Attim> Brutalka byla tvrdá,s tou se nedalo jet po trošku horší cestě...



Přesně. Já zase řeším opak než Attim 😇 a hledám někoho, kdo mi to trochu povolí. Zvlášť tady na těch našich silnicích je to trochu očistec jak to odskakuje.

Lazyfucker> Až budeš mít chvilku čas Honziku, tak se mi zkus juknout na ten tlumič řízení za nějakou hezkou cenovku 😉

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 10:43 | Nahoru | #38924
blackbiker> jako co jsem vyčetl, K-tech minimálně na SD 1.0 měl řešení a to bez výměny celku. Mimochodem, přední cartridge Ohlins nedělá. Toho komfortu jsem si vědom, ale jak jsem psal, z vohlinsu jsem zvyklej, to udělám rád

JollyJoker> no ty seš taková ta konfekční váha, já mám o 20kg víc + oblečení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 10:52 | Nahoru | #38925

Frennky píše: ....a hledám někoho, kdo mi to trochu povolí.



assassin> Nenašel by sis někdy malou chvilku sousede ???

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 11:05 | Nahoru | #38926
Attim> Mrkej sem Hyperpro a vyber si dodáme
Žlutí sou drahota to jo, ale jak řikám, mrkni i na Wilbers , pokud by Ti nevyhovovalo Hyperpro.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 13:24 | Nahoru | #38927
Frennky> můžeš to zkusit i sám, jen lehce, žádná větší akce :) Najdi si kde se nastavuje komprese (stlačení, compression), a zkus o kousek povolit. Předek a zadek podle toho jak se to bude za jízdy chovat, respektive jestli cítíš problém hlavně v předku, tak dělej jen předek a to samé zadek.

S tímhle šroubkem si můžeš hrát aniž bys něco zásadně pokazil a na komfortu jízdy by to mělo být znát, hlavně si poznač o kolik s tím hýbeš abys to mohl vrátit.

Kdyby to nepomohlo tak potom zkusit předpětí se sousedem.

Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 13:25 | Nahoru | #38928
Martin to nečte. Martin už není motorkář. Martin teď jezdí na kole!

Tož to je info z Prahe, ogara z V-2.cz měl SDK a jelikož byl zvyklý na podvozky fungující (Tuono, SF apod.) tak s tím šasi na Superduke nebyl spokojen. Doladit šrůbkama to nešlo, tak začal měnit. Do zadu šlo prý to nejlepší od WP, co tehdy bylo k mání a ve předu zůstaly jen trubky. Celé vnitřky byly asi taky komplet nové. Tlumič řízení taky na výměnu. Teprve pak to prý fungovalo, jako "sportovní" NAKED. A má krátká zkušenost s jízdou na SDK byla následující. Jel jsem na tom, zatopil jsem a motorka byla taková neklidná, pumpoval zadek, vlnilo se to, při akceleraci z vinglu mi vyliskaly řidítka od dorazu k dorazu, předek se potápěl při tvrdých brzdách, no bylo to, jako když krotím přemotorvané enduro a ne silniční střelu. Podvozek prostě nestíhal. Jet na tom do Chorvatska šlo, ale lítat za komínem palbu moc ne. Okruh nevím..

Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 13:26 | Nahoru | #38929
Hele, kolik teda má být na naháči na předku SAG s jezdcem? Když je tu tolik specialistů
U mojí herky se to dá regulovat jen v rozmezí 55-45 mm (zdvih 125)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 13:40 | Nahoru | #38930

Stev píše: Frennky> můžeš to zkusit i sám, jen lehce, žádná větší akce :) Najdi si kde se nastavuje komprese (stlačení, compression), a zkus o kousek povolit. Předek a zadek podle toho jak se to bude za jízdy chovat, respektive jestli cítíš problém hlavně v předku, tak dělej jen předek a to samé zadek.

S tímhle šroubkem si můžeš hrát aniž bys něco zásadně pokazil a na komfortu jízdy by to mělo být znát, hlavně si poznač o kolik s tím hýbeš abys to mohl vrátit.

Kdyby to nepomohlo tak potom zkusit předpětí se sousedem.



No spíš mi jde jen o zadek, ale bojím se prostě do toho hrabat abych to zbytečně nějak nerozhodil. Nevím o kolik teda vzadu tím šroubkem pootočit. Ještě juknu do manuálu a lehce to teda zkusím… Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 13:52 | Nahoru | #38931
Frennky>

Tak si tam dej tohle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 13:55 | Nahoru | #38932
zmulin> Neser woe...a radši si kup motorku

Naposledy editováno 29.08.2018 13:59:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 14:14 | Nahoru | #38933
Frennky> Twoe,dyk to musí bejt pohodlný.Eště bych uplně povolil předek a dal tak 5cm klemy pod řidítka

Nemůžu,eště nemam ani vrata..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 14:30 | Nahoru | #38934
zmulin> to jo, ani na vratech od stodoly nemuzes jezdit...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 14:37 | Nahoru | #38935
Stev> V manuálu je o zadku jenom tohle



Je mi jasný, že tím horním šroubkem, jen nevím o kolik.

Naposledy editováno 29.08.2018 14:39:48

Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 14:40 | Nahoru | #38936
Frennky: ten obrázek uplne vpravo - nekde je tam jeste tabulka kde bude počet otacek do std polohy. Zasroubujes(po smeru ručiček) na doraz a pak povolis o počet otacek v tabulce a jsi na std poloze. Potom dalsi povolení - proti smeru hod. ručiček - povolujes útlum, zkusil bych nejdriv tak pul otacky.

Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 14:48 | Nahoru | #38937
Defaultní nastavení pro brutalku 800 je:
Předek - předpětí 5 otáček z minima, komprese i odskok 2.5ot z maxima
Zadek - délka pružiny (jednotka demontovaná z motorky) 162 mm, komprese 2.5 ot z maxima, odskok 2 ot z maxima.

(minimum = povoleno, maximum = utaženo)

Jinak komprese na zadní jednotce je nahoře, odskok dole, na předních vidlích je to napsáno, jedna vidle má kompresi a druhá odskok.

Naposledy editováno 29.08.2018 14:49:33

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 14:56 | Nahoru | #38938

Frennky píše: No spíš mi jde jen o zadek, ale bojím se prostě do toho hrabat abych to zbytečně nějak nerozhodil. Nevím o kolik teda vzadu tím šroubkem pootočit. Ještě juknu do manuálu a lehce to teda zkusím… Díky



Myslim, ze jsou tam tri plny otacky a zaklad je na 1,5 ot. Tak asi 2,5 teda..

V kazdym pripade bys mel mit v manualu tabulku nebo vzadu prilozenej list s tabulkou..

Nejaky pocteni: Odkaz

Naposledy editováno 29.08.2018 15:00:50

Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 15:11 | Nahoru | #38939
... a jinak já (93 kg + hadry) to jezdím:
vpředu preload nadoraz utaženo (15otáček), odskok nadoraz, komprese čtvrt otáčky z maxima (s tou kompresí pořád laboruju)
vzadu délka pružiny to co tam bylo (asi série, nejsou ošmataný matice), komprese 2 otáčky a odskok úplně povolenej.

Jen takhle se mi podařilo docílit, aby při pumpování motorkou chodil předek i zadek stejně... Prostě ten podvozek je divnej...

Jo a je dobrý dělat to po jízdě, ono když je to ohřátý to udělá krapet rozdíl... hlavně teda vzadu.

Naposledy editováno 29.08.2018 15:12:25

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

29.8.2018 v 15:13 | Nahoru | #38940
Jo už jsem to našel - bylo to mimo knížku jen přiložený. Všem díky.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist