kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: zmulin> jojo cca o 5 sec lepe. Rezervy ovšem jsou na vsech frontach
A ten čas? Ať vím jak jsem na tom byl špatně s R Tuonem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: To je v pohodě
Mě prostě přijde škoda, nebo spíš trochu smutný, že ten podvozek nejsou schopni udělat aspoň jako ten "základní" vohlins. Zvlášť u motorky za 400+... jako jasně, WP racing podvozek asi bude fungovat, ale to se bavíme o 100k cca.
Ono asi nemít předtím Speeda R, třeba bych to taky neřešil. Teď jsem si ale ověřil v Mostě, že to prostě chce doladit. Když cejtíš, jak se to pod tebou v zatáčcce hejbe, pošleš tam všech 140Nm a budeš se modlit, že se to nerozhoupe ? Já jsem tomu úplně nevěřil
A není to spíš tím jak tam těch 140Nm pošleš to by se rozhoupal i ten Vohlins
Ohlinsy jsou fakt takový tvrdý, až cvakací...já jsem si předek ještě o kus povolil. Na okruhu s tím nic nedělám a je to stejně vpohodě... Ale na ty moje časy...
vohlinsy jsem měl trochu přitažený na předpětí vpředu i vzadu a pak jsem si hrál jen s kompresí a útlumem, na okruh dle manuálu přitáhl, na cestu povolil a byl to rozdíl velkej. S tím track nastavením se na silnici nedalo jezdit, chovalo se to jako ta Honzova Agusta naladěná od Sršně odskakovalo to.
SD vpředu na pružině nic, vzadu jsem trochu přitáhl a zase si hraju jen s kompresí a útlumem - a není to prostě ono. Myslím, že zásadní věc budou pružiny podle váhy a potom buď jen ladit nastavení, nebo to předělat, pokud K-tech bude mít setup.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
kdybyses rozhodl pro značky Typu Ohlins, Wilbers, Hyperpro, tak můžem zkusit nějak pořešit cenu, bych se měl k něčemu při troše snahy dostat, ale s laděním Ti nepomožu.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nicméně počítej, že přijdeš o ten úžasný komfort jízdy co máš teď mimo okruh.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Attim> Brutalka byla tvrdá,s tou se nedalo jet po trošku horší cestě...
Přesně. Já zase řeším opak než Attim 😇 a hledám někoho, kdo mi to trochu povolí. Zvlášť tady na těch našich silnicích je to trochu očistec jak to odskakuje.
Lazyfucker> Až budeš mít chvilku čas Honziku, tak se mi zkus juknout na ten tlumič řízení za nějakou hezkou cenovku 😉
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker> no ty seš taková ta konfekční váha, já mám o 20kg víc + oblečení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: ....a hledám někoho, kdo mi to trochu povolí.
assassin> Nenašel by sis někdy malou chvilku sousede ???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
S tímhle šroubkem si můžeš hrát aniž bys něco zásadně pokazil a na komfortu jízdy by to mělo být znát, hlavně si poznač o kolik s tím hýbeš abys to mohl vrátit.
Kdyby to nepomohlo tak potom zkusit předpětí se sousedem.
Tož to je info z Prahe, ogara z V-2.cz měl SDK a jelikož byl zvyklý na podvozky fungující (Tuono, SF apod.) tak s tím šasi na Superduke nebyl spokojen. Doladit šrůbkama to nešlo, tak začal měnit. Do zadu šlo prý to nejlepší od WP, co tehdy bylo k mání a ve předu zůstaly jen trubky. Celé vnitřky byly asi taky komplet nové. Tlumič řízení taky na výměnu. Teprve pak to prý fungovalo, jako "sportovní" NAKED. A má krátká zkušenost s jízdou na SDK byla následující. Jel jsem na tom, zatopil jsem a motorka byla taková neklidná, pumpoval zadek, vlnilo se to, při akceleraci z vinglu mi vyliskaly řidítka od dorazu k dorazu, předek se potápěl při tvrdých brzdách, no bylo to, jako když krotím přemotorvané enduro a ne silniční střelu. Podvozek prostě nestíhal. Jet na tom do Chorvatska šlo, ale lítat za komínem palbu moc ne. Okruh nevím..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Frennky> můžeš to zkusit i sám, jen lehce, žádná větší akce :) Najdi si kde se nastavuje komprese (stlačení, compression), a zkus o kousek povolit. Předek a zadek podle toho jak se to bude za jízdy chovat, respektive jestli cítíš problém hlavně v předku, tak dělej jen předek a to samé zadek.
S tímhle šroubkem si můžeš hrát aniž bys něco zásadně pokazil a na komfortu jízdy by to mělo být znát, hlavně si poznač o kolik s tím hýbeš abys to mohl vrátit.
Kdyby to nepomohlo tak potom zkusit předpětí se sousedem.
No spíš mi jde jen o zadek, ale bojím se prostě do toho hrabat abych to zbytečně nějak nerozhodil. Nevím o kolik teda vzadu tím šroubkem pootočit. Ještě juknu do manuálu a lehce to teda zkusím… Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 29.08.2018 13:59:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nemůžu,eště nemam ani vrata..
Předek - předpětí 5 otáček z minima, komprese i odskok 2.5ot z maxima
Zadek - délka pružiny (jednotka demontovaná z motorky) 162 mm, komprese 2.5 ot z maxima, odskok 2 ot z maxima.
(minimum = povoleno, maximum = utaženo)
Jinak komprese na zadní jednotce je nahoře, odskok dole, na předních vidlích je to napsáno, jedna vidle má kompresi a druhá odskok.
Naposledy editováno 29.08.2018 14:49:33
Frennky píše: No spíš mi jde jen o zadek, ale bojím se prostě do toho hrabat abych to zbytečně nějak nerozhodil. Nevím o kolik teda vzadu tím šroubkem pootočit. Ještě juknu do manuálu a lehce to teda zkusím… Díky
Myslim, ze jsou tam tri plny otacky a zaklad je na 1,5 ot. Tak asi 2,5 teda..
V kazdym pripade bys mel mit v manualu tabulku nebo vzadu prilozenej list s tabulkou..
Nejaky pocteni: Odkaz
Naposledy editováno 29.08.2018 15:00:50
vpředu preload nadoraz utaženo (15otáček), odskok nadoraz, komprese čtvrt otáčky z maxima (s tou kompresí pořád laboruju)
vzadu délka pružiny to co tam bylo (asi série, nejsou ošmataný matice), komprese 2 otáčky a odskok úplně povolenej.
Jen takhle se mi podařilo docílit, aby při pumpování motorkou chodil předek i zadek stejně... Prostě ten podvozek je divnej...
Jo a je dobrý dělat to po jízdě, ono když je to ohřátý to udělá krapet rozdíl... hlavně teda vzadu.
Naposledy editováno 29.08.2018 15:12:25