globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 08:04 | Nahoru | #37951

dewwil píše: Honzatuu> Když SXV tak jedině 450, 550 se sype strašným stylem, kámoš 550 měl a jelo to jak dobytek, ale jeho rekord bezporuchového ježdění byl cca měsíc, většinou spíš 14. dní a pak zas 14 dní servisoval. Ono se není čemu divit, ten motor byl vyvinut na 450ccm, no a pak to převrtali a už se to sype Ani elektrika není bez poruch, občas to někomu blaflo pod zadelí


Tak tohle je obecně problém všech ostrých SM z druhé (třetí, čtvrté a většinou spíš páté) ruky. Kamarád tu SXV 550 kupoval (dokonce ten první ročník) novou a neměl jedinou závadu. V 6 500 km (jezdil jen město a něco za Prahou, ale pořád po zádech) dělal GO asi za 20k. Pak najezdil další 2k a s velkou ztrátou to prodal. Na servise ho to ale stálo daleko míň, než moje SM 510 R, už jen proto, že dělal olej víc jak po 1 000 km. Co se týče výkonu, jelo to jen o trochu víc než 510tka, ale největší trága byla přední brzda. Ale celkově jít do 10 let starýho ostrýho motarda je docela sebevražda, pokud to teda není po prvním majiteli, kterej tomu dával péči dle rozpisu.

Jak už tu ale padlo, ostrej motard patří na trať, na silnici je to jen trápení. Ta motorka na silnici prostě nefunguje. Daleko lepší varianta je 690/701, to už dává smysl, ale i tak je to jen na specifický druh ježdění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 08:37 | Nahoru | #37952

Ivos píše: Vikóšu Všechno nej



Díky šéfe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 08:40 | Nahoru | #37953
Attim> To ale teď pořádd čučíš na motorku, která se ti nelíbí , tak snad z ní moc neslejzat ,...jinak gratulace! mě se zrovna ze všech těch disajnově hrůznejch Ktm ten novej superduke líbí...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 08:44 | Nahoru | #37954
VikousS4> Taky všechno nej, ikdyž nevím co máš

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 08:46 | Nahoru | #37955
tahle obluda by se mi k té mojí obludě do garáže docela pasovala www.motorkari.cz/motobazar/motorky/buell/buell-1125cr/buell-1125-cr-super-cena-1322270.html

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 10:26 | Nahoru | #37956
Včera jsem pořídil nové obutí a přední pěnu je ještě použitelná kdyby někdo chtěl-michelin power pilot 120/70

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 10:29 | Nahoru | #37957
miki83> Se u tebe stavovala Avonlady jo?

Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 10:35 | Nahoru | #37958
Možná by byl i zadek, ale asi ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 10:36 | Nahoru | #37959
zmulin> jj, "Avon je tady."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 12:28 | Nahoru | #37960
miki83> Avon pro Muže

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 16:04 | Nahoru | #37961

VikousS4 píše: Attim> To ale teď pořádd čučíš na motorku, která se ti nelíbí , tak snad z ní moc neslejzat ,...jinak gratulace! mě se zrovna ze všech těch disajnově hrůznejch Ktm ten novej superduke líbí...


Je treba to postavit tak, abych k tomu vzdy prisel z boku nebo zezadu 😄😄 a hlavne kdyz na tom jedu, vubec me nesere jak to vypada. Vlastne mi vadi jen to svetlo, zasazeny mezi bocni plasty a jen z nejakeho pohledu. Jinak je to 👌

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 16:07 | Nahoru | #37962

t_freedom píše:
jen počkej... Tak to snad půjčíš
Ale je to moc koní...



Copak jsem nekdy delal kravu s pujcenim motorky? 😋 Jen davej bacha, abys nezjistitl jaky hajtry to vlastne sedlas 😄😄

Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 16:30 | Nahoru | #37963
Co vibrace na tomhle novym?

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 16:55 | Nahoru | #37964
Vibrace? Hlasim, ze jsou přítomny 😄 ja si na ně ještě zvykám, Triple zadny vibrace neprodukoval. Ve srovnani s M1200S je to ale hodně podobný.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 17:03 | Nahoru | #37965
fsmoula>

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 17:04 | Nahoru | #37966
Attim> máš vévodu jo, hmmm hoď jsem fotku

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 17:33 | Nahoru | #37967
strakon> mmm ten je peknej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 18:55 | Nahoru | #37968

Attim píše: Vibrace? Hlasim, ze jsou přítomny 😄 ja si na ně ještě zvykám, Triple zadny vibrace neprodukoval. Ve srovnani s M1200S je to ale hodně podobný.


Nekde jsem slysel, ze je dost potlacili, proto se ptam..
MTS 1260 prej zadny nema, ale tomu se mi nechce verit..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 19:05 | Nahoru | #37969

Petta píše: Nekde jsem slysel, ze je dost potlacili, proto se ptam..
MTS 1260 prej zadny nema, ale tomu se mi nechce verit..



Měl jsem ho půjčenou na 4h, najel něco přes 150km v zatáčkách.

Vibrace jsou větší jak u KTM 1290. Hlavně ta neochota fungovat pod 4000 ot byla hrozná.

Srovnával jsem to v rozmezí jednoho týdne, za mě KTM vede ve funkčnosti a průběhu motoru

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 20:03 | Nahoru | #37970
Hm, to je dost tristni u cestaku.. ted jsem se dozvedel, ze i 1260 bere olej, to bys asi nebyl nadsenej..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 20:25 | Nahoru | #37971
To jsou podobny poznatky jako z myho testovani M1200S a SD1290R. Z pohledu vibraci mi to prislo podobny, ale ochota motoru jet pod 4k rpm byl zasadni rozdil. Monster se vzpouzel, chroptel, branil se. SD se proste jen opre do gumy a jede, zadny protesty, zadny kecy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 21:23 | Nahoru | #37972
Petta> ale prý to bere jen litr na 1000km .... A to jsem šel fakt zkusit MTS , že si ji odvezu ve verzi S

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 21:24 | Nahoru | #37973

Attim píše: To jsou podobny poznatky jako z myho testovani M1200S a SD1290R. Z pohledu vibraci mi to prislo podobny, ale ochota motoru jet pod 4k rpm byl zasadni rozdil. Monster se vzpouzel, chroptel, branil se. SD se proste jen opre do gumy a jede, zadny protesty, zadny kecy.



A teď si vem, že tam MTS má í variabilní časování ventilů a í přes to neumí fungovat v nízkých otáčkách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 21:31 | Nahoru | #37974
dakarista> Když tě vidím tak se divím že ta KTM taky neprotestovala Máte se Žmuldou asi stejného tatu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 22:10 | Nahoru | #37975

dakarista píše: Petta> ale prý to bere jen litr na 1000km .... A to jsem šel fakt zkusit MTS , že si ji odvezu ve verzi S



Ty woe, to na tom moje SSo není tak špatně

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 23:45 | Nahoru | #37976

PetrS píše: Tak tohle je obecně problém všech ostrých SM z druhé (třetí, čtvrté a většinou spíš páté) ruky. Kamarád tu SXV 550 kupoval (dokonce ten první ročník) novou a neměl jedinou závadu. V 6 500 km (jezdil jen město a něco za Prahou, ale pořád po zádech) dělal GO asi za 20k. Pak najezdil další 2k a s velkou ztrátou to prodal. Na servise ho to ale stálo daleko míň, než moje SM 510 R, už jen proto, že dělal olej víc jak po 1 000 km. Co se týče výkonu, jelo to jen o trochu víc než 510tka, ale největší trága byla přední brzda. Ale celkově jít do 10 let starýho ostrýho motarda je docela sebevražda, pokud to teda není po prvním majiteli, kterej tomu dával péči dle rozpisu.

Jak už tu ale padlo, ostrej motard patří na trať, na silnici je to jen trápení. Ta motorka na silnici prostě nefunguje. Daleko lepší varianta je 690/701, to už dává smysl, ale i tak je to jen na specifický druh ježdění.



tohle musim potvrdit, sam sem si koupil smr510 s tim ze ji budu mit na blbnuti a sem tam par km... za 20 litru se udelal motor a po 400km sem to prodal v garazi zx10r a ten motard byl na silnici proste k nicemu, nejel, nebrzdil, nezatacel... bohuzel na trat sem se stim uz ani nedostal

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.7.2018 v 10:40 | Nahoru | #37977

Ivos píše: dakarista> Když tě vidím tak se divím že ta KTM taky neprotestovala Máte se Žmuldou asi stejného tatu



Nojo, trochu jsem narostl ... To GT mi bylo krapet menší ... ale superadvik byl akorát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.7.2018 v 10:41 | Nahoru | #37978

t_freedom píše: Ty woe, to na tom moje SSo není tak špatně



No nejhorší je, že jejich odpověď je, že je to v pohodě a prý každý motor žere olej.

1l na 10 000 km beru jako nic, ale
1l na 1000 km mi přijde už přes čáru

Milovníci Italských krásek

29.7.2018 v 11:51 | Nahoru | #37979
Tohle taky nevypadá špatně....
https://www.motorkar...1100-rr-1317287.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.7.2018 v 12:33 | Nahoru | #37980

dakarista píše: No nejhorší je, že jejich odpověď je, že je to v pohodě a prý každý motor žere olej.

1l na 10 000 km beru jako nic, ale
1l na 1000 km mi přijde už přes čáru


Kecy, oni sami dokázali udělat motory co olej nežraly. Celá řada 916-996-998-999-848-10/1198 nežraly olej. Nebo úplný minimum. Můj monster po 72tkm stále jede bez dolejvání od výměny k výměně.
Prostě kecy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist