paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI

Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

21.7.2018 v 08:35 | Nahoru | #37711

t_freedom píše: Attim> no já myslím, že auta jsou dnes spotřebák a že minimálně k motorkám bychom měli přistupovat trochu jinak. Jako k uměleckým dílům, tedy v době kdy to tak bylo, dnes už je to taky spotřebák.
Ale do 90' let to velmi často umělecký díla byly. A to v celým průřezu... Honda sevenfifty-four, kawa Z 750 K1, vše starý italský Benelli, Ducati, MV Agusta... Norton, Triumph... Tohle všechno by se mělo nějak zachovat "pro příští generace"... Neb slovy klasika " národ jenž nezná minulost, nemá žádnou budoucnost"... Nevím proč a asi jako jediná motorka by mě to možná nestačilo, ale mě ty starý věci nějak dávají pocit uspokojení aniž bych na tom trhal dnešní rekordy? A není to asi stáří, protože jsem to tak cítil vždy, jen dřív nebyly prachy to pořizovat.

Málem jsem se rozplakal !
Každopádně mě hned uklidnilo, že ty starý křápy budeš pro příští generace udržovat za mě ty. A já teda můžu s klidem brousit slidery na současných motorkách plných elektroniky a dalších píčovin

21.7.2018 v 09:30 | Nahoru | #37712
Attim>

21.7.2018 v 09:42 | Nahoru | #37713
zmulin> Rkovej monster stojí 470 nebo kolik a nemá ani QS ! To je nesmysl.
Nejlepší je, že ten výkon zdaleka nebylo jediný kritérium. SD dělá v podstatě všechno líp, než ten Monster. V takhle přímém porovnání hned po sobě to bylo jasně znát.

21.7.2018 v 09:43 | Nahoru | #37714

21.7.2018 v 11:06 | Nahoru | #37715
Attim> Je drahej jaxviňa to jo.Sem myslel,že MY18 už QS má..
Každopádně sice ne po sobě takhle,ale na obou sem se taky svez.Mě přišel Monster takovej zábavnější,hravější a rychlej až dost..
Ty bys podle mě měl stejně se svým přístupem zkusit ještě S1000R..
Každopádně je dobře,že se vyrábí tolik dobrejch motorek

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.7.2018 v 11:09 | Nahoru | #37716

E:

Naposledy editováno 21.07.2018 11:41:31

21.7.2018 v 11:10 | Nahoru | #37717
t_freedom> Libore u těch Italů bych si dovolil podotknout,že dělali dobrý závodní motorky už před 2. světovou.To jenom v Ducati montovali rádia

21.7.2018 v 11:16 | Nahoru | #37718

Frennky píše: Ono jde o to rozlišit o čem se bavíme. Pokud jde o 'sbírku' a třeba renovaci, tak to chápu a taky se mi to líbí. Ale pokud jde o ježdění a denní používání, tak určitě radši pojedu a víc si užiju moderní stroj, než dvacet třicet let starej bike. A jestli si Libor víc užívá jízdu na SSu s tradičníma hláškama typu "že si tu jízdu musíš zasloužit" apod., tak jo. Každej máme svojí úchylku .

Souhlas.Kdyby pro mě nebylo tak vošklivý,tak bych si taky SSo na neděličky pořídil.Jenom jak se zdá,to chce ještě v záloze dodávku a na delší trasy taky ještě normální motorku..
Přitom Libor,kdyby teď koupil něco novějšího a nechal si Monstera,tak z toho bude taky za chvíli veterán a navíc spolehlivej.Teda musel by něco jenom udělat s tou zavzdušňovací spojkou,aby to nebyl každou chvíli noušiftr

21.7.2018 v 11:28 | Nahoru | #37719

zmulin píše: Attim> Je drahej jaxviňa to jo.Sem myslel,že MY18 už QS má..
Ty bys podle mě měl stejně se svým přístupem zkusit ještě S1000R..
Každopádně je dobře,že se vyrábí tolik dobrejch motorek

S1000R jsem jezdil nekdy predloni, super stroj z pohledu motoru, ovladani, vsechno dela dobre. Ale ta nuda na tom ctyrvalci by me ubila. To ne.

Me ten Monster prisel vykonove uplne v pohode, nemel bych s tim zadnej problem. Akorat jsem se pak nemel vozit na ty tkm no...

21.7.2018 v 11:31 | Nahoru | #37720

Uplnej souhlas. Me by se nahodou libilo nejaky retro, ale moderni, jako treba Thruxton R. Ale nemohl bych to mit jako jedinej stroj.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.7.2018 v 11:34 | Nahoru | #37721
Jen si ještě pár let užívejte, pak už budou jen ty bzučící elektrosračky

21.7.2018 v 14:37 | Nahoru | #37722
strakon> kušuj

21.7.2018 v 15:15 | Nahoru | #37723
strakon> Už aby tu nějaká pořádná byla!

21.7.2018 v 15:43 | Nahoru | #37724
Freedom: hele tohle je es2 ne? Tomu se o nakejch 9tis rpm, 50ti konich a závodních genech muze tak zdát :)
Norton mel pevnej ram, triumph mel motor co trosku jede :) chtelo by to tritona :D

Asi uz me opouští nasranost, pustím se do anglana :D

Jinak ja s attimem souhlasim, ale souhlasim i s liborem, chce to totiz oboje, sam mam den kdy bych se projel na klasice pomalu a den kdy mi 130koni z V2 prijde malo

21.7.2018 v 16:41 | Nahoru | #37725
Petrs>je, ale 750 tisíc je trochu mnógo

Naposledy editováno 21.07.2018 16:54:26

21.7.2018 v 18:46 | Nahoru | #37726
. Sice jenom kousek ale bylo to super .
MM je tak boží začíná Mně čím dál víc bavit

Naposledy editováno 21.07.2018 18:46:56

21.7.2018 v 19:54 | Nahoru | #37727
strakon> No vidíš, jaké to má parametry? Já pořád čekám na el. do terénu. Yamaha představila prototyp trialky a se spojkou! Jen se bojím poměru váha/výdrž/cena. Ještě je na to brzy.

21.7.2018 v 21:15 | Nahoru | #37728

Naposledy editováno 21.07.2018 21:16:49

21.7.2018 v 21:32 | Nahoru | #37729

strakon píše: PetrS> 100kW a krouťák pekelnej 195 N.m a to skoro od nulových otáček až do 4700 ot./min. max. rychlost 240

3-5 minut

21.7.2018 v 21:54 | Nahoru | #37730

21.7.2018 v 21:56 | Nahoru | #37731

strakon píše: Tifone> no, při průměrné rychlosti 100km/h dojede 100km, na závodním okruhu jen 50km

A potom? 3 a vice hodin nabíjíš

21.7.2018 v 21:58 | Nahoru | #37732
strakon> hele chcem se příští týden mrknout tam k vám. Nemáš nejakej tip na ubytování? Jo kemp fakt ne

21.7.2018 v 22:04 | Nahoru | #37733

21.7.2018 v 22:05 | Nahoru | #37734

strakon píše: Tifone> Hele, jestli to chceš někde po Šumavě, tak ti to zítra pozjistím a písnu, já se tam nikde neubytovával

To chápu

21.7.2018 v 22:09 | Nahoru | #37735
Tifone> hele, u Lipna by mohlo být dobrý tohle, motorku ti tam zagarážujou a nevypadá to tam špatně www.hotel-cz.moonface.cz/penzion-lipno-horni-plana-kamenak.htm, nebo tady, točí tam tu tvojí Plzeňskou skorojedenáctku, motorky taky zagarážujou, je to kousek od vody www.penzionulipy.cz/

Naposledy editováno 21.07.2018 22:17:32

21.7.2018 v 22:42 | Nahoru | #37736
strakon> Seš na něj moc hodnej když do tebe pořád rejpe

21.7.2018 v 22:56 | Nahoru | #37737
fsmoula> od něj už jsem na to zvyklej

21.7.2018 v 23:19 | Nahoru | #37738
strakon>

21.7.2018 v 23:24 | Nahoru | #37739

Attim píše: Sorry je to dlouhý, ale potřebuju to ze sebe vysypat za tepla
Tak hoši, po prodeji Speed Tripla jsem si řekl, že po všech těch básničkách tady i jinde a od Libora potřebuju Ducati. Dokonce i Špája si koupil Dicati.
Pravda je, že Monster 1200 se mi prostě celkem líbí, je to soudobá motorka, asi to bude fungovat, pojede to. Co ale vlastně hlavně chci je neco jiného, než jsem měl doposud. Změnu.

Takže jsme se vydal zkoumat trh - ten už byl teda prozkoumanej, takže jsem se vydal do Rossomota. Super salón, nahoře mají pěkný raritky, pěkně se mě ujali, cítil jsem se tam jako zákazník. Po krátké domluvě mi připravili referenční 1200S ke zkušební jízdě, mimochodem tato konkrétní motorka je tam tuším za 359tis k prodeji, říkám si to je stravitelná cena, když se mi to bude líbit, asi se dohodneme.

Takže moto ready, vyrazím na okruh kolem MB, Bělá, nějaká zatáčky, okresky i rychlý přesun. Motorka se chová příkladně, krásně ovladatelné, motoricky dobrý, lepší než triple, dole trochu ucukané, ale co, říkám si - velkej dvouválec, ono to asi udělat jinak nejde. Ale nic, co by obtěžovalo, quickshifter funguje dobře, i když se mi zdá, že při řazení nahoru by mohl být rychlejší, taky mi pata pravé nohy naráží do výfuku nebo zadní stupačky, nevím, ale jsem nadšenej, neřeším, každá motorka má něco. Ale jinak supr, Vohlinsy tvrdší, než jsem čekal (ale jak to bylo nastavené nevím), ale stabilní a to i při vyšší rychlosti. Z módu Touring přepínám na Sport, nic zásadního se neděje, pouze při razantním přidání se trochu odlepuje přední kolo. Ale fakt slušná motorka, vracím se zpátky, řešíme detaily, Odjíždím s tím, že se podívají ještě na záruku, nějaké doplňky a pošle mi emailem nabídku.

Normálně by asi bylo vyřešeno, přece jsem chtěl Ducati a všecho je zelený. No ale když už jsem v Boleslavi, zajedu do KTM, třeba mi půjčí Superduka. Od něj mám fakt malý očekávání, je to hnusný, vypadá to velký, motor to bude zemědělskej stroj. S tím vším počítám, takže moc nečekám. Dorazím do KTM, kafe jsem nedostal, zato jsem dostal obsáhlý výklad o technice SD1290R, doplňcích, ceně, blababla. Kecy prodejců.

V každém případě měli předváděcího SD a byl volný. Takže jedem. Čekám, že mi píst zmasakruje koule - aha, nic se neděje. Vibrace jsou, ale tak na stejno s Ducati. Projíždím městem, záměrně na vyšší kvalt, motor ve spodku vůbec neprotestuje jako u Ducati, prostě jen zabere a jede. Dorazím na konec obce, začíná okreska s pár zatáčkama, motor ohřátej, mód Touring. Podřazuju za 2 (quickshifter tento kus nemá), plynuju, řidítka se vrtí, řadím 3, plynuju, řidítka se furt vrtí, brzdím, zatáčka, klopim. Na první dobrou, žádný zvykání si, úplně automaticky jede kam tam kam čumím, podvozek krásně stabilní, komfortnější než Ducati.
Vůbec to nechápu, Jak je to možný ? Vždyť to měla bejt neurvalá bestie, co tě shodí po pár metrech, protože to neumíš. Osvojuju si reakce na plyn i ostré brzdy, po chvilce tápání měním mód na Sport. Vyjíždím na 2, bez bázně plnej, šup kolo do vzduchu ale jen chvíli než zasáhne ruka elektronky, za 3, totéž, za 4, zase se řidítka kvedlají. Chechtám se jak debil a znovu řeším, jak je to možný. Pak zkusím kousek jet nějak uvolněně, úplná pohoda. Zkusím i vyšší rychlost, tam je znát, že Ducati je trošku stabilnější. Nic, co by mě vadilo, ale rozdíl tam je. Trasu projedu ještě 2x, protože můžu a protože je to prostě dobrý.

Vracím se do KTM a říkám si - kde kurva soudruzi z Ducati udělali chybu ? Proč ten Monster nejede ? Proč má ucukanej motor ? A proč nebrzdí ? Vždyť to jde udělat mnohem lépe. Evidentně.

Takže hoši, sorry jako. SD je hnusnej, souhlasím. ALE je to neskutečně potentní bike, komfortní, funkční a prostě lepší jak Monster. Tečka. Rozhodnuto ještě nemám, ale kostky jsou vrženy.

Ještě detaily k zapůjčení:
Ducati - záloha 40tis, cena za zapůjčení motorky 1000 Kč, v případě nákupu odečtou z prodejní ceny. OK, to je taková klasika, sice litr za půjčení moto na hodinu není úplně málo, ale zase by se tam lidi chodili jen vozit. Takže OK, stejně nemám nikoho známého, kdo by mi to půjčil. Jo a ještě mi říká, moto není havarijně pojištěné, takže když to zahodím, koupím si to. No, dobře no.
KTM - žádná záloha, pouze 2 doklady, tady to podepiš, takhle se přepínají módy, za 200 dotankuj a jeď do prdele. Zkus se vrátit tak do hodiny, max do dvou.

No úplně stejné dojmy jsem měl i já. Zkoušel jsem Multistradu 1260S a proti ní KTM 1290 SuperAdventure S a SuperDuke GT. .. a taky jsem šel pro to, že si odvezu MTS ale ve všech stranách byla lepší KTM a ten motoR 1290 jen o dost líp jak Ducati.

Tak přeji šťastný výběr. A zkus zajet na KTM do Vlašimi, měli super přístup a dost zajímavé ceny

22.7.2018 v 01:56 | Nahoru | #37740

fsmoula píše: strakon> Seš na něj moc hodnej když do tebe pořád rejpe

Taky si vsimni ze jsem psal ze tam k nemu a cpe nas na Lipno. Asi me chce utopit