kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: strakon> jojo, výkon je tam dokonce 2x...jen na váhu nějak zapomněli...
to je stroj na prevoz cele vesnice😂1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Tak se podívej co to je to "desmo"... Mercedesy to měly už někdy v r. 1930
Tenkrát ještě dost odcházely pružiny. Jako je to složitější, to ano, ale když dodržuješ intervaly máš fakt hooodně velkou pravděpodobnos, že se to neposere.
Poslední dobou jsem neslyšel nic, co by bylo podobný třeba problémům v 916/996 motorech. Desmo je dnes anachronismus, nemá zásadní reálnější význam, ale což.
Já bych naopak řekl, že je desmo aktuálnější než kdy jindy, s tím co dneska motory točej a jaký mívaj (mohly by mít) profily vaček Jo, ten rozvod je zbytečně složitej, ale svoje pozitiva to má.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Já bych naopak řekl, že je desmo aktuálnější než kdy jindy, s tím co dneska motory točej a jaký mívaj (mohly by mít) profily vaček Jo, ten rozvod je zbytečně složitej, ale svoje pozitiva to má.
mě spíš zajímá spolehlivost1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 01.03.2018 09:58:44
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Já bych naopak řekl, že je desmo aktuálnější než kdy jindy, s tím co dneska motory točej a jaký mívaj (mohly by mít) profily vaček Jo, ten rozvod je zbytečně složitej, ale svoje pozitiva to má.
je to asi 2roky co jsme tu diskutovali na toto téma... a spolu s Assassinem jste nám tu omlacovali o hlavu jak TLko točí taky 10trpm, výkon má stejnej a nic takovýho nepotřebuje... ...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jedná se o motorku s jasnou a zajímavou historií, neboť od dovozce měl tuto konkrétní motorku na test i do své motoškoly zapůjčenou Pepa Sršeň. Na detailní představení a test motorky mrkněte na připojené video.
A díky Pepově poježdění má motocykl minimálně dvojnásobnou hodnotu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: je to asi 2roky co jsme tu diskutovali na toto téma... a spolu s Assassinem jste nám tu omlacovali o hlavu jak TLko točí taky 10trpm, výkon má stejnej a nic takovýho nepotřebuje... ...
To si nepamatuju a co si nepamatuju, to se nestalo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Bych řek,ze ve výhodách u desma by mohla bejt přesnost a ze nejde v podstatě ani po velkoupravach “pretocit”
A můžeš tam dát "ostřejší" vačice, páč tam nejsou žádný pružiny který by to nezvládaly A taky to má tímpádem menší odpor = vyšší výkon
Naposledy editováno 01.03.2018 13:22:52
drippera píše: http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/aprilia/aprili-tuono-v4-1100-factory/aprilia-tuono-v4-1100-factory-1237663.html
Jedná se o motorku s jasnou a zajímavou historií, neboť od dovozce měl tuto konkrétní motorku na test i do své motoškoly zapůjčenou Pepa Sršeň. Na detailní představení a test motorky mrkněte na připojené video.
A díky Pepově poježdění má motocykl minimálně dvojnásobnou hodnotu!
To je na dražbu, něco jako Jágrův Favorit... Jestlipak se nakonec za to mega prodal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: A můžeš tam dát "ostřejší" vačice, páč tam nejsou žádný pružiny který by to nezvládaly A taky to má tímpádem menší odpor = vyšší výkon
No vidíš.Takže už nejenom zlatej podvozek,ale i "zlatý desmo" pro rychliky
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 01.03.2018 14:39:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: zmulin> i mě, to bude ta vyválenka, co se o tom nesmělo mluvit, né?
Cože? A já nic nevim
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 01.03.2018 14:53:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
málo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 01.03.2018 15:35:50