bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 13:46 | Nahoru | #27451
V šortkách a triku nejezdim nikam. Ale je to každýho věc. Celkem zbytečná debata, jednoznačně hadry pomůžou.

Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 13:58 | Nahoru | #27452
Kluci Italský řáděj

Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 13:59 | Nahoru | #27453
Hlavně že jsi celej, chuť se ti brzo zase vrátít.
Ale kurva ten vrtulník jsi propásnul zle teda

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 14:13 | Nahoru | #27454
Frennky: to nikdo nemuze poprit a ani se o to nikdo nesnazi. To co se tu snazim ja a par dalsich rict je neco jineho.

Porovnavam dve situace:
Jizda bez hadru, kdy vetsina lidi jede pomaleji a neriskuje
A jizda v plne polni, kdy vetsina jede rychleji a vic riskuje (velke naklony, kolinka...)

Ono se to neda nijak objektivne zmerit, ale myslim si, ze ten druhej pripad sebou nese vetsi riziko a hlavne vetsi riziko vazneho zraneni.

Spousta lidi tohle tvrzeni posouva do hypotetickeho "kdybys byl oblecenej i v tom prvnim pripade, ses min odrenej" - coz je vsak pro ucel toho co srovnavam uplne mimo...

Mozna to mam takhle jen ja, ale u sebe to citim docela vyrazne i v jinych (podobnych) modelovych pripadech.
Starym papirovym autem jedu opatrneji a pomaleji nez modernim "etalonem bezpecnosti"
Bez helmy/chranicu na kole jedu do hospody/kolem lesa, ale nejdu do tezsich sjezdu ani skoku...atd atd

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 14:24 | Nahoru | #27455
assassin> Já ti rozumim jak to myslíš. Já jezdim pomalu i oblečenej...já kdybych jel v triku a šortkách, tak asi dojedu někam až za tejden a proto to ani nezkouším, ale nemyslím si, že ten pocit volnosti (nebo vzdušnosti nebo jak to nazvat) stojí za to riziko následků pádu i třeba v 60km/hod. a že ten rozdíl ve stylu jízdy by byl až takový. Ale třeba se mýlím. Já to rozhodně ani na ten koupák, nebo pro rohliky zkoušet nebudu .

E: Notabene v dnešní době kvalitních materiálů a oblečení mi to, že mám na sobě kotníkový motorkářský lehký boty, kevlar džíny a profukující lehkou textilku s chráničema až tak moc nevadí a nepřijde tak hrozný...

Naposledy editováno 27.06.2017 14:31:41

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 14:38 | Nahoru | #27456
Hele natankovat, do servisu nebo na koupak po městě klido i ve slipech. Ale jinak jenom kuze. Aspon u me...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 15:18 | Nahoru | #27457
assassin> já ti taky rozumím... ale myslím si dvě věci ...první jako Jašek
- bojím se, že bych za chvíli jezdil 80% palice co jezdím normálně

za druhé vykradu France

- natankovat, do servisu nebo na koupak po městě klido i ve slipech. Ale jinak jenom hadry na moto

nevidím důvod proč to na sebe nevzít... protože nevěřím, že to má nějaký plus. A taky nevěřím že bez hadrů jezdíš tak, že by se ti jakože nic moc nestalo, Honzo. ...Kilo ? přes? uvědomuješ si, že to už dřeš kosti ? Že na tobě moc masa ani na prdeli ani na stehnech nezbude?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 15:23 | Nahoru | #27458
Radši roztrženou bundu a modřinu na lokti, než v piči rameno a echt sedřenej loket...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 15:35 | Nahoru | #27459
Frennky> a tos jel krokem

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 16:11 | Nahoru | #27460
Je ta sezona nějaká vostrá letos.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 16:17 | Nahoru | #27461
honzabiker> život se s nikým nemazlí

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 16:18 | Nahoru | #27462
honzabiker> Zrovna jsem na to myslel...i v souvislosti s tebou.

Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 16:55 | Nahoru | #27463
Dovolím se vmísit s poznámkou.
Tato nehoda jasně ukázala, že přijdou situace, který neovlivníš a nevymyslíš. Prostě nečekaně přijdou, ať chybou vlastní nebo někoho jiného a pak být chráněnej znamená výhodu.
Argumenty, že když jsem polonahej, tak tomu přizpůsobím jízdu, jsou úsměvně dětinské.
Ale je to každýho věc, v jakým stavu se chce k blízkým vrátit, pokud se chce vůbec vrátit.

PS - argumenty typu, že před nárazem do stromu nebo svodidel mě oblečení stejně neuchrání nemůže dospělý jedinec snad ani myslet vážně.
PS II - helma jednoznačně zachránila život. Přeju brzké uzdravení.

Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 18:51 | Nahoru | #27464
pod to bych se taky podepsal....a hlavně, Franco, brzy se dej dokupy a nezapomeň už pomalu sledovat inzerci

Jinak, z fotek teda zamrazí :-/ ... nedávno se mi zabil známý - měl jen helmu, předloktí sedřené na kost atd...
http://valassky.deni...-zivot-20170603.html

Naposledy editováno 27.06.2017 19:00:14

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 19:27 | Nahoru | #27465
Druhy pokus:

Mel bych jeden takovy dotaz na zkusene borce. Pri jizde nad cca 70kmh az do nekonecna mam pocit ze pri zakmitani (lehkym) riditkama se mi rozvlni cela motorka. Tedy hlavne prdel masiny. Cim je rychlost vyssi je tohle kmitani na imlulsy do riditek citlivejsi. Tzn úpro rychlosti cca 150+ uz je to tak citlive, ze musim na riditkach mit ruce absolutne volne (vylozene se na to soustredit).

Se spolujezdcem tento problem mizi nebo je takrka nezaznamenatelny. Motorka je monster 1100S.

Muj dotaz tedy zni:
Jak nahusteni pneu ovlivnuji tento jev (prehustena/podhustena - predni/zadni)?
Jak to ovlinuje nastaveni tlumicu (predni/zadni - odskok/predpeti/...)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 19:42 | Nahoru | #27466

zelva0007 píše: Druhy pokus:

Mel bych jeden takovy dotaz na zkusene borce. Pri jizde nad cca 70kmh az do nekonecna mam pocit ze pri zakmitani (lehkym) riditkama se mi rozvlni cela motorka. Tedy hlavne prdel masiny. Cim je rychlost vyssi je tohle kmitani na imlulsy do riditek citlivejsi. Tzn úpro rychlosti cca 150+ uz je to tak citlive, ze musim na riditkach mit ruce absolutne volne (vylozene se na to soustredit).

Se spolujezdcem tento problem mizi nebo je takrka nezaznamenatelny. Motorka je monster 1100S.

Muj dotaz tedy zni:
Jak nahusteni pneu ovlivnuji tento jev (prehustena/podhustena - predni/zadni)?
Jak to ovlinuje nastaveni tlumicu (predni/zadni - odskok/predpeti/...)



nejsem sice žádný zkušený borec, ale ruce na řidítkách volně položené je uplně správně....kor při vyšších rychlostech.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 19:44 | Nahoru | #27467
zelva0007> podobný jev měl kamoš na Varaderu. Vyřešeno repasí tlumiče a komplet výměna ložisek a silentbloků v přepákováni

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 19:53 | Nahoru | #27468
Povkej at dojde ten dc boj Ti to rekne erudovanejc. Ale me totok delaly poprqskane spice na morine. A o cosi pozdrj po prepletu prave mrtvy zadni tlumic as above jak pise Tifac. Bych rekl ze takrka cokoliv co ma co docineni s tuhosti motorky podelne + mozna volny krk, neco mimo osu atp.

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 19:54 | Nahoru | #27469
Mam tri podezreni proc se to deje:

1. Moc silne/ostre impulsy do rizeni behem vysoke rychlosti. Hlavne tedy pri zrychlovani, tedy kdy je napr. na ctyrku plne otevreny plyn a pri zarazeni dalsiho kvaltu (rychle zavreni a otevreni plynu) si proste lehce hrabnu do rizeni a tim se to rozvlni. Nicmene to nedela pri jizde se spolujezdcem.

2. Spatne tlaky v pneu (T30 EVO. 2,5 a 2,9. najeto cca 2tkm)

3. Neco s tlumicema. Stary olej, spatne nastaveni,... (ale mam pocit ze prvni 3tkm co motorku mam to nedelalo)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 19:59 | Nahoru | #27470
zelva0007> kdyz ti to nedela se spolujezdcem tak jsi si defakto odpovedel sam. Zadni tlumic a veci kolem toho

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 20:01 | Nahoru | #27471
Lazyfucker> táto, tys zase chlastal

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 20:10 | Nahoru | #27472
zelva0007> Zadni tlumic a máš prefoukle pneu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 20:11 | Nahoru | #27473
zelva0007> to je moc věcí... Možnejch.
Začni od úplně nejlevnějších...
Blbě sjetá přední guma... Výměn za jinou, když to povolí a hude to lepší, ptej se proč byla blbě sjetá? (tlumiče?)
Co uložení v krku? Nenahmatáš vakl?
Co uložení kyvky? I zadek ti může rozkmitat celou mašinu.
Co ložiska v kolech?
Každá vůle se se zvyšující rychlostí dál rozhazuje s ostatníma.
Monster má obecně sklony pod plynem, třeba po zařazení, poskočit předkem. Jestli je někde dál vakl, může se to rozkmitat dál

Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 20:18 | Nahoru | #27474

Zadni tlumic a máš prefoukle pneu



Kolik tedy foukat? V manualu je 2,2 a 2,5 ale tech 2,2 na predku bylo malo. V ostrych zatackach mely riditka tendenci se zavirat.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 20:21 | Nahoru | #27475

zelva0007> to je moc věcí... Možnejch.
Začni od úplně nejlevnějších...
Blbě sjetá přední guma... Výměn za jinou, když to povolí a hude to lepší, ptej se proč byla blbě sjetá? (tlumiče?)
Co uložení v krku? Nenahmatáš vakl?
Co uložení kyvky? I zadek ti může rozkmitat celou mašinu.
Co ložiska v kolech?
Každá vůle se se zvyšující rychlostí dál rozhazuje s ostatníma.
Monster má obecně sklony pod plynem, třeba po zařazení, poskočit předkem. Jestli je někde dál vakl, může se to rozkmitat dál



Loziska v krku, kolech a kyvce nedokazu sam posoudit. Nemam na to ani pripadne vybaveni

Pneu je nove cca 2tkm

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 20:25 | Nahoru | #27476
zelva0007> budeš muset jít postupně... Udělej tlumení komplet, předek i zadek... Bude to celý do 5tCZK... pak pokračuj dál.
Podle mejch zkušenosti nikdo běžně preventivně podvozek nedělá... A hlavně nejsou to vyhozený peníze.

Foukej předek 2-2.2...zadek dva... Úplně to stačí... Zavírání řídítek nemá s tlakama, podle mě, nic společnýho

Naposledy editováno 27.06.2017 20:26:59

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 20:33 | Nahoru | #27477

Foukej předek 2-2.2...zadek dva... Úplně to stačí... Zavírání řídítek nemá s tlakama, podle mě, nic společnýho



To bych si dovolil odporovat. Kdyz jsem koupi moto, tak po sundani s voziku a prvni projizdce byla moto absolutne neovladatelna. Nechtela jit do zatacky a kdyz sla, tak padla moc. Riditka se zavirala jak silena. Pak jsem zjistil ze tlak je 1,5. Dofoukal dle manualu a pak dobry. Ale stejne jsem jeste lehke zavirani riditek pri tlaku 2,2 citil. Po dofoukani na 2,5 vse ok. 2,2 a 2,5 mluvim o prednim kole.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 20:48 | Nahoru | #27478
zelva0007> Ja foukam Monstra 2.2 a 2.4 a ok. PS: Mám 97kg

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 20:51 | Nahoru | #27479
zelva0007> asi kus od kusu... Já tedy tlaky moc neřeším...
Zadek 2atm...předek kousek víc... Ale nemáme asi stejný modely... Může to bejt jinak.
Manuál ale říká zhruba to samý jako ty

Milovníci Italských krásek

27.6.2017 v 21:04 | Nahoru | #27480
Zmenim tlaky a uvidim. Na zacatek tam dam 2,4 a 2,6. Muze byt?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist