kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Porovnavam dve situace:
Jizda bez hadru, kdy vetsina lidi jede pomaleji a neriskuje
A jizda v plne polni, kdy vetsina jede rychleji a vic riskuje (velke naklony, kolinka...)
Ono se to neda nijak objektivne zmerit, ale myslim si, ze ten druhej pripad sebou nese vetsi riziko a hlavne vetsi riziko vazneho zraneni.
Spousta lidi tohle tvrzeni posouva do hypotetickeho "kdybys byl oblecenej i v tom prvnim pripade, ses min odrenej" - coz je vsak pro ucel toho co srovnavam uplne mimo...
Mozna to mam takhle jen ja, ale u sebe to citim docela vyrazne i v jinych (podobnych) modelovych pripadech.
Starym papirovym autem jedu opatrneji a pomaleji nez modernim "etalonem bezpecnosti"
Bez helmy/chranicu na kole jedu do hospody/kolem lesa, ale nejdu do tezsich sjezdu ani skoku...atd atd
E: Notabene v dnešní době kvalitních materiálů a oblečení mi to, že mám na sobě kotníkový motorkářský lehký boty, kevlar džíny a profukující lehkou textilku s chráničema až tak moc nevadí a nepřijde tak hrozný...
Naposledy editováno 27.06.2017 14:31:41
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
- bojím se, že bych za chvíli jezdil 80% palice co jezdím normálně
za druhé vykradu France
- natankovat, do servisu nebo na koupak po městě klido i ve slipech. Ale jinak jenom hadry na moto
nevidím důvod proč to na sebe nevzít... protože nevěřím, že to má nějaký plus. A taky nevěřím že bez hadrů jezdíš tak, že by se ti jakože nic moc nestalo, Honzo. ...Kilo ? přes? uvědomuješ si, že to už dřeš kosti ? Že na tobě moc masa ani na prdeli ani na stehnech nezbude?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tato nehoda jasně ukázala, že přijdou situace, který neovlivníš a nevymyslíš. Prostě nečekaně přijdou, ať chybou vlastní nebo někoho jiného a pak být chráněnej znamená výhodu.
Argumenty, že když jsem polonahej, tak tomu přizpůsobím jízdu, jsou úsměvně dětinské.
Ale je to každýho věc, v jakým stavu se chce k blízkým vrátit, pokud se chce vůbec vrátit.
PS - argumenty typu, že před nárazem do stromu nebo svodidel mě oblečení stejně neuchrání nemůže dospělý jedinec snad ani myslet vážně.
PS II - helma jednoznačně zachránila život. Přeju brzké uzdravení.
Jinak, z fotek teda zamrazí :-/ ... nedávno se mi zabil známý - měl jen helmu, předloktí sedřené na kost atd...
http://valassky.deni...-zivot-20170603.html
Naposledy editováno 27.06.2017 19:00:14
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Mel bych jeden takovy dotaz na zkusene borce. Pri jizde nad cca 70kmh az do nekonecna mam pocit ze pri zakmitani (lehkym) riditkama se mi rozvlni cela motorka. Tedy hlavne prdel masiny. Cim je rychlost vyssi je tohle kmitani na imlulsy do riditek citlivejsi. Tzn úpro rychlosti cca 150+ uz je to tak citlive, ze musim na riditkach mit ruce absolutne volne (vylozene se na to soustredit).
Se spolujezdcem tento problem mizi nebo je takrka nezaznamenatelny. Motorka je monster 1100S.
Muj dotaz tedy zni:
Jak nahusteni pneu ovlivnuji tento jev (prehustena/podhustena - predni/zadni)?
Jak to ovlinuje nastaveni tlumicu (predni/zadni - odskok/predpeti/...)
zelva0007 píše: Druhy pokus:
Mel bych jeden takovy dotaz na zkusene borce. Pri jizde nad cca 70kmh az do nekonecna mam pocit ze pri zakmitani (lehkym) riditkama se mi rozvlni cela motorka. Tedy hlavne prdel masiny. Cim je rychlost vyssi je tohle kmitani na imlulsy do riditek citlivejsi. Tzn úpro rychlosti cca 150+ uz je to tak citlive, ze musim na riditkach mit ruce absolutne volne (vylozene se na to soustredit).
Se spolujezdcem tento problem mizi nebo je takrka nezaznamenatelny. Motorka je monster 1100S.
Muj dotaz tedy zni:
Jak nahusteni pneu ovlivnuji tento jev (prehustena/podhustena - predni/zadni)?
Jak to ovlinuje nastaveni tlumicu (predni/zadni - odskok/predpeti/...)
nejsem sice žádný zkušený borec, ale ruce na řidítkách volně položené je uplně správně....kor při vyšších rychlostech.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1. Moc silne/ostre impulsy do rizeni behem vysoke rychlosti. Hlavne tedy pri zrychlovani, tedy kdy je napr. na ctyrku plne otevreny plyn a pri zarazeni dalsiho kvaltu (rychle zavreni a otevreni plynu) si proste lehce hrabnu do rizeni a tim se to rozvlni. Nicmene to nedela pri jizde se spolujezdcem.
2. Spatne tlaky v pneu (T30 EVO. 2,5 a 2,9. najeto cca 2tkm)
3. Neco s tlumicema. Stary olej, spatne nastaveni,... (ale mam pocit ze prvni 3tkm co motorku mam to nedelalo)
Začni od úplně nejlevnějších...
Blbě sjetá přední guma... Výměn za jinou, když to povolí a hude to lepší, ptej se proč byla blbě sjetá? (tlumiče?)
Co uložení v krku? Nenahmatáš vakl?
Co uložení kyvky? I zadek ti může rozkmitat celou mašinu.
Co ložiska v kolech?
Každá vůle se se zvyšující rychlostí dál rozhazuje s ostatníma.
Monster má obecně sklony pod plynem, třeba po zařazení, poskočit předkem. Jestli je někde dál vakl, může se to rozkmitat dál
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zelva0007> to je moc věcí... Možnejch.
Začni od úplně nejlevnějších...
Blbě sjetá přední guma... Výměn za jinou, když to povolí a hude to lepší, ptej se proč byla blbě sjetá? (tlumiče?)
Co uložení v krku? Nenahmatáš vakl?
Co uložení kyvky? I zadek ti může rozkmitat celou mašinu.
Co ložiska v kolech?
Každá vůle se se zvyšující rychlostí dál rozhazuje s ostatníma.
Monster má obecně sklony pod plynem, třeba po zařazení, poskočit předkem. Jestli je někde dál vakl, může se to rozkmitat dál
Loziska v krku, kolech a kyvce nedokazu sam posoudit. Nemam na to ani pripadne vybaveni
Pneu je nove cca 2tkm
Podle mejch zkušenosti nikdo běžně preventivně podvozek nedělá... A hlavně nejsou to vyhozený peníze.
Foukej předek 2-2.2...zadek dva... Úplně to stačí... Zavírání řídítek nemá s tlakama, podle mě, nic společnýho
Naposledy editováno 27.06.2017 20:26:59
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Foukej předek 2-2.2...zadek dva... Úplně to stačí... Zavírání řídítek nemá s tlakama, podle mě, nic společnýho
To bych si dovolil odporovat. Kdyz jsem koupi moto, tak po sundani s voziku a prvni projizdce byla moto absolutne neovladatelna. Nechtela jit do zatacky a kdyz sla, tak padla moc. Riditka se zavirala jak silena. Pak jsem zjistil ze tlak je 1,5. Dofoukal dle manualu a pak dobry. Ale stejne jsem jeste lehke zavirani riditek pri tlaku 2,2 citil. Po dofoukani na 2,5 vse ok. 2,2 a 2,5 mluvim o prednim kole.