bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.3.2017 v 22:57 | Nahoru | #24571
... a po precteni cenovky i domalovano, ze?

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

3.3.2017 v 22:58 | Nahoru | #24572
Jinak ADV skutr od Hondy vypadal hodne zajimave

Naposledy editováno 03.03.2017 23:00:49

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.3.2017 v 23:43 | Nahoru | #24573

NP píše: Jinak ADV skutr od Hondy vypadal hodne zajimave



Na něm všichni skončíme

Milovníci Italských krásek

3.3.2017 v 23:44 | Nahoru | #24574
Na to,ze u těch Nortonů lejou víka motoru furt do stejný formy uz někdy od roku 1915,maj cenovky opravdu odvážný ...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.3.2017 v 23:48 | Nahoru | #24575
NP> me se to taky zdálo zajímavý,ale adv to přestává bejt ve chvili,kdy potřebuješ motorku držet vestoje nohama,bo tam nic neni.Kazdopadne je to skvělý rozšíření funkci u skútru

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.3.2017 v 07:19 | Nahoru | #24576

NP píše: ... a po precteni cenovky i domalovano, ze?


Já se na ni pro jistotu ani nepodíval... Ale na webowkách začínal někde na 11tGPB v tý social verzi... Kolik za něj chtějí tady...?

Jo a FGR... Já tomu nějak nerozumím. To tam kvůli dotacím jako museli bejt že se to jako snaží prodávat? Nebo tam jsou stále za dotace... Nebo jak to je... Objasní mi to někdo?

Milovníci Italských krásek

4.3.2017 v 07:21 | Nahoru | #24577
U Mně vytěži Multistrada 950

Milovníci Italských krásek

4.3.2017 v 07:42 | Nahoru | #24578
No tedaaaaaa!!!Krásně jste se tam teda slezli!!!Až je mi to teď líto
SOJONARATEAM
ÚSOVSKÁMLÁTIČKA
NO A TEN ZBYTEK SEVERNÍHO GANGU

JOJO!!!A ještě ten náš fotřík od Hubatejch

Naposledy editováno 04.03.2017 07:42:56

Milovníci Italských krásek

4.3.2017 v 07:45 | Nahoru | #24579
No ale já taky nestrádal Letos první jízda a už vím proč to Fanuš-ka nekoupil



Milovníci Italských krásek

4.3.2017 v 07:48 | Nahoru | #24580
Ty vole vlastně ten náš fotřík od Hubatejch teď bude ščastné že má(me)dalšího člena s vrtulí u prdele

Milovníci Italských krásek

4.3.2017 v 09:27 | Nahoru | #24581
Partiu už jsem včera nestíhal, takže za mě určitě heritage řady od BMW (i když líp vypadaj než jezdí, samo ve srovnání s Ducati ), kupodivu mě nejvíc oslovil Pure a Triumph, ten kafáč je nádhernej, Morini působil trochu lacině....jinak atmosféra na mě moc strojená, výstavní....ale jo dobrý..upravená R90 S asi best








Milovníci Italských krásek

4.3.2017 v 14:54 | Nahoru | #24582
Za mě Triumph! Bobber super, Thruxton R bude asi zábavná strojovna a i ty Triplové by mi asi mohli do baráku A Vitpilen od Husquarny by do horských vlásenek taky nebyl zlej

A co teda jako rozhodně ne, tak to jsou Yamahy. Jedna z mála motorek, která je naživo o dost hnusnější než na obrázku

Milovníci Italských krásek

4.3.2017 v 15:09 | Nahoru | #24583
A zapomněl jsem na Desert Sleda ..líbil se mi moc!

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.3.2017 v 17:54 | Nahoru | #24584
Po letosnim zazitku na motosalonu s podobnymi akcemi koncim. "Milion" lidi z toho vetsina jen zberaci letaku maminky s kocarkama s malejma rozmazlenejma parchatama to na me teda fakt neni. Bez sance si motorku prohlednout bez strkani a pomalu slapani jednoho na druheho Peklo. Jedine pozitivum setkani s par lidickama. Jinak hovno

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.3.2017 v 18:12 | Nahoru | #24585
Tak jsem to dnes taky projel, Rapťa po zime na jedno převalení ožil, ale provoz příšernej, to je fakt rok od roku horší, co musím fakt pochválit, to je nová X-LITE X802R , ta mě fakt mile překvapila, luxus helmice

Naposledy editováno 04.03.2017 18:14:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.3.2017 v 18:15 | Nahoru | #24586
strakon> Ja jsem dnez zjistil že tečou predni tlumiče

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.3.2017 v 18:19 | Nahoru | #24587
fsmoula> to víš, Ohlins, ty tečou každou chvíli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.3.2017 v 18:22 | Nahoru | #24588
strakon> jojo co dva roky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.3.2017 v 18:24 | Nahoru | #24589
Lazyfucker> Zlatý Marzocchi, stejně bych beztak nepoznal rozdíl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.3.2017 v 18:32 | Nahoru | #24590
strakon> no je na nich 36000 tak maj nárok

Naposledy editováno 04.03.2017 18:33:47

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.3.2017 v 20:13 | Nahoru | #24591

strakon píše: Lazyfucker> Zlatý Marzocchi, stejně bych beztak nepoznal rozdíl


Seš barvoslepej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.3.2017 v 21:34 | Nahoru | #24592

fsmoula píše: strakon> no je na nich 36000 tak maj nárok



Je to přesně to co maj... Dělají se po 30tkm. A vydržej plus mínus přesně to.
Kup originál Ohlins sadu a nelaboruj s náhražkama... Nevydržej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.3.2017 v 21:52 | Nahoru | #24593
t_freedom> ty já teď našel, že se stejně vidlice ohlins co má RSV dávali na R1 LE 2006 a tam komplet sada stírací a těsnící kroužek stojí 800 na obě vidlice ... ale taky teď koukám po origo ohlins těsnění na RSV 2006+, umí někdo sehnat?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.3.2017 v 22:00 | Nahoru | #24594
dakarista> ta sada na moje stojí myslím 1200czk...což není tak hrozny... Jednou za 30tkm.
Ty gufera na mejch jsou tříbřitý břity jsou nižší...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.3.2017 v 08:35 | Nahoru | #24595

fsmoula píše: strakon> Ja jsem dnez zjistil že tečou predni tlumiče

Sice nemám Ohlins, ale v pátek jsem si musel zrepasovat taky předky, začly chcát, černý Kayaby z R1 03. Ale když už jsem v nich byl tak jsem je vzal z gruntu i s futrama, akorát mě teď čeká doladění, protože nevím co tam bylo předtím za oil a bylo ho tam málo (v tý vidli co nechcala), včera jsem to projížděl cca 100 km a je to tvrdý, tak jsem dělal zastávky a ladil, nejdřív pružiny a pak kompresi, už je to lepší, ale využívám pouze cca 65% zdvihu, tudíž furt na hovno a ruce bolej ještě teď, musím to nastavit cca na 75-85% zdvihu a budu spokojenej... Jinak na Ohlins tlumiče jsem používal gufera z Yamahy R7 a životnost cca rok až dva podle vytíženosti motorky.... Hlavně si ty moto dávejte na zimu na stojany, pak ty Ohlinsy po zimě nechčijou, když jsou vyvěšený při delší odstávce....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.3.2017 v 09:32 | Nahoru | #24596
dewwil> no budu muset dokopit nástavec do krku rizeni a bude

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.3.2017 v 10:26 | Nahoru | #24597
Nemůžu přijít na důvod,proč by vyvěšení tlumičů na zimu mohlo pomoct,aby netekly...že se neomačkaj gumy a šetřej se možná trochu pružiny,to jo,ale tohle se mi zdá jako blbost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.3.2017 v 11:25 | Nahoru | #24598
zmulin> tak asi že na břity gufer netlačí kapalina... Ale taky se mi zdá že statický tlak bude to nejmenší.
Spíš se hodí pokaždý při mytí očistit a namazat kluzáky. Ja beru velmi pečlivě sajrajt kolem prachovek a stříkám je silikonem

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.3.2017 v 13:34 | Nahoru | #24599
t_freedom> No tak to já jsem prase a motku meju tak dvakrát za rok,ale kluzáky čistím před a po každý jízdě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.3.2017 v 13:37 | Nahoru | #24600

zmulin píše: Nemůžu přijít na důvod,proč by vyvěšení tlumičů na zimu mohlo pomoct,aby netekly...že se neomačkaj gumy a šetřej se možná trochu pružiny,to jo,ale tohle se mi zdá jako blbost

Hele taky mi to hlava nebere, ale funguje to... E: pokud jsou třeba už unavený futra ve vidlích tak na jednu stranu gufera může kluzák víc tlačit a na jaře už to začne chcát, fakt netuším, ale co vím tak Kayaba z R1 03 má hodně podobnou koncepci vnitřku vidlí jak Ohlins...

Naposledy editováno 05.03.2017 13:42:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist