kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 03.03.2017 23:00:49
NP píše: ... a po precteni cenovky i domalovano, ze?
Já se na ni pro jistotu ani nepodíval... Ale na webowkách začínal někde na 11tGPB v tý social verzi... Kolik za něj chtějí tady...?
Jo a FGR... Já tomu nějak nerozumím. To tam kvůli dotacím jako museli bejt že se to jako snaží prodávat? Nebo tam jsou stále za dotace... Nebo jak to je... Objasní mi to někdo?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 04.03.2017 18:14:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 04.03.2017 18:33:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: strakon> no je na nich 36000 tak maj nárok
Je to přesně to co maj... Dělají se po 30tkm. A vydržej plus mínus přesně to.
Kup originál Ohlins sadu a nelaboruj s náhražkama... Nevydržej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: strakon> Ja jsem dnez zjistil že tečou predni tlumiče
Sice nemám Ohlins, ale v pátek jsem si musel zrepasovat taky předky, začly chcát, černý Kayaby z R1 03. Ale když už jsem v nich byl tak jsem je vzal z gruntu i s futrama, akorát mě teď čeká doladění, protože nevím co tam bylo předtím za oil a bylo ho tam málo (v tý vidli co nechcala), včera jsem to projížděl cca 100 km a je to tvrdý, tak jsem dělal zastávky a ladil, nejdřív pružiny a pak kompresi, už je to lepší, ale využívám pouze cca 65% zdvihu, tudíž furt na hovno a ruce bolej ještě teď, musím to nastavit cca na 75-85% zdvihu a budu spokojenej... Jinak na Ohlins tlumiče jsem používal gufera z Yamahy R7 a životnost cca rok až dva podle vytíženosti motorky.... Hlavně si ty moto dávejte na zimu na stojany, pak ty Ohlinsy po zimě nechčijou, když jsou vyvěšený při delší odstávce....2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Spíš se hodí pokaždý při mytí očistit a namazat kluzáky. Ja beru velmi pečlivě sajrajt kolem prachovek a stříkám je silikonem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Nemůžu přijít na důvod,proč by vyvěšení tlumičů na zimu mohlo pomoct,aby netekly...že se neomačkaj gumy a šetřej se možná trochu pružiny,to jo,ale tohle se mi zdá jako blbost
Hele taky mi to hlava nebere, ale funguje to... E: pokud jsou třeba už unavený futra ve vidlích tak na jednu stranu gufera může kluzák víc tlačit a na jaře už to začne chcát, fakt netuším, ale co vím tak Kayaba z R1 03 má hodně podobnou koncepci vnitřku vidlí jak Ohlins...Naposledy editováno 05.03.2017 13:42:52