bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

28.10.2015 v 22:11 | Nahoru | #7351
jo a nebo jeste TL s neujspesnejsi zavodni karierou, s tim bych v italskym vlakne ani nemusel mit takovej Problem:

Milovníci Italských krásek

28.10.2015 v 22:12 | Nahoru | #7352
Tak jsem udělal helmet servis a údržbu na mejch čtyřech přilbách a bylo to na celej večer, ještě, že jsem další dvě prodal sousedovi

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.10.2015 v 22:13 | Nahoru | #7353
assassin> to jo, to by mohl zkousnout i Drippera

Milovníci Italských krásek

28.10.2015 v 22:17 | Nahoru | #7354




Milovníci Italských krásek

28.10.2015 v 22:24 | Nahoru | #7355
jinak italsky vlakno ma asi nejvetsi navstevnost pilkorezacu a retromaniaku....

vyslo pokracovani knizky od bikeexif - The Ride a muzu doporucit, rekl bych ze druha je jeste o kus dal, uz i jen tim ze spickovi upravci se posouvaji... takze za me urcite

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.10.2015 v 22:29 | Nahoru | #7356
assassin> ja jen jeste doplnim svuj nazor o zkusenost. Uz nekolik let resim techniku a ke vzhledu jsem se jeste nedostal, a jeste dlouho nedostanu ... :) Nejdriv to musi fungovat, zlaty kola co nejezdej jsou k nicemu.

Milovníci Italských krásek

28.10.2015 v 22:33 | Nahoru | #7357
Tak nez usnu tak sem loupnu neitala




A kousek italie (v8 ducati








1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 07:09 | Nahoru | #7358
Hoši, když tu radíte Assassinovi.... 0,5 kila zase moc není... ale půl kila rotující hmoty...je už docela dost .... to jen tak na okraj...

Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 09:02 | Nahoru | #7359
Pul kila neni moc, na sp jsem mel kola o kilo lehci a sotva jsem to poznal..
Vzal bych OZ, odreny a pokopany, cili rovnany bych nechtel. A zlaty kola na cerny masine je pecka.
Jestli jsou tedy ty zlaty nepodreny a ok.
A co design? Dej fotky pro porovnani..

Naposledy editováno 29.10.2015 09:03:53

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 09:08 | Nahoru | #7360
Rozdil v hmotnosti je pri jizde znat dost, uz jsem oboje kola predelaval na TL a je to velkej rozdil - akceleraci clovek nepozna, ale rozdil v tom jak ochotne motorka zataci jo...

Rovnany jsou o 1,5mm normalne je tahle odchylka v norme, jen soucasnej majitel je puntickar :)

Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 09:11 | Nahoru | #7361
Jojo, ovladatelnost v zatackach byla lepsi, ale mel jsem tam jeste ultralehkou vidlici. Ty oz jsou pecka. Tam bych nic neresil..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 09:15 | Nahoru | #7362
Na motorce vypadaji oboje v podstate stejne - ten stred se schova za kotoucema a okolo vidis jen ty tenke paprsky...

Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 09:19 | Nahoru | #7363
Rikam jen svuj nazor, stejne si to musis rozseknout sam..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 09:32 | Nahoru | #7364

assassin píše: Na motorce vypadaji oboje v podstate stejne - ten stred se schova za kotoucema a okolo vidis jen ty tenke paprsky...



chtěl jsem oponovat, ale máš pravdu

e: teda když pominu že se mi líběj víc černý než zlatý









Naposledy editováno 29.10.2015 09:33:38

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 09:51 | Nahoru | #7365

assassin píše: treba rezu sti bych chtel prave v tehle kombinaci a budu tak delat i svoje bawo


Takže takhle jsem prošel?




Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 09:53 | Nahoru | #7366
Zlatý mají něco do sebe




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 10:05 | Nahoru | #7367
Jindřej> Jenže když máš vostřejší Subárko,tak zlatý mít vlastně musíš To je naleštěný WRX,nebo fakt STI?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 10:14 | Nahoru | #7368

zmulin píše: Jindřej> Jenže když máš vostřejší Subárko,tak zlatý mít vlastně musíš To je naleštěný WRX,nebo fakt STI?



wrx byly až novější generace, kdyžtak impreza GT. A tohle je kupé, tak STI bejt musí.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 10:17 | Nahoru | #7369
Stev: hele ono asi zalezi na zemi pod jakym oznacenim to bylo prodavany - i v prvni generaci to totiz bylo znaceny jako wrx gt....

Jinak jak rikas, kupe + krytky mlhovek = sti

Jindrej: uff to jakoze mas fakt kupe? To je docela rarita ne?

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 10:23 | Nahoru | #7370
Tohle je pravý nefalsovaný jdm WRX STi Type R.
Pro Japonsko a par dalších trhů uz se i v tý době dělalo WRX, potažmo STi. Akorát tady v Evropě jsme měli akorát gt.
Zas uplně mega vzácný to není, par jich tu jezdí. Moje je asi raritní tím, ze je to porad rhd na origo krátkém japonském vinu a ne jdm auto na gt papírech.
Ale taky jsem to prohlašoval 3/4 roku

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 10:30 | Nahoru | #7371
Jindřej> twoe teď sem si až všimnul,že máš vlastně volant špatně.To by mě do provozu štvalo.Auto ale hodně zajímavý

Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 10:32 | Nahoru | #7372
Diky
Do hustyho provozu to neni nic moc ale na okresky nebo nejaký track days je to jen o zvyku.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 10:32 | Nahoru | #7373
assassin> Naser tam ty zlatý, bude to pecka

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 10:41 | Nahoru | #7374

assassin píše: Stev: hele ono asi zalezi na zemi pod jakym oznacenim to bylo prodavany - i v prvni generaci to totiz bylo znaceny jako wrx gt....



když budu věřit wiki, tak označení buď wrx, nebo gt, dohromady ne

e: gt pro evropu, ale je fakt že jsem zas nevěděl že i ty starý byly jinde wrx

Naposledy editováno 29.10.2015 10:41:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 10:45 | Nahoru | #7375
Jindřej> a jak je to namotorovaný ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 10:48 | Nahoru | #7376

t_freedom píše: Jindřej> a jak je to namotorovaný ?



Mam za to ze typeR ma i vetsi vykon nez sti... Tzn nekde kolem 280ps ? Jestli to teda nema uz prefoukly ... Myslim ze seriovy komponenty tohodle motoru zkousnou az nekde k 400ps...

Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 11:04 | Nahoru | #7377
STi Type R nebo TypeRA se motorově od obyčejného STi neliší. Type RA se dokonce dělalo i z WRX varianty.
R a RA maji dccd, jsou lehčí, maji rychlejší řízení, ostřik cooleru a par dalších věci jinak.
V sérii to ma oko tech 280 koni při tlaku 1,05 bar. Ja foukam necelý 1,2 takže tam mužů mit 300 ale zas je to uz stará hajtra, takže kdo vi.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 11:23 | Nahoru | #7378
Zlatý jsou pro cikány a půl kila je půl kila

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 11:40 | Nahoru | #7379
Jasek>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.10.2015 v 12:01 | Nahoru | #7380
assassin> Ajajaj,tímto jsem Tě nechtěl urazit můj velmi opaleny příteli
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist