kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Vzal bych OZ, odreny a pokopany, cili rovnany bych nechtel. A zlaty kola na cerny masine je pecka.
Jestli jsou tedy ty zlaty nepodreny a ok.
A co design? Dej fotky pro porovnani..
Naposledy editováno 29.10.2015 09:03:53
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jinak jak rikas, kupe + krytky mlhovek = sti
Jindrej: uff to jakoze mas fakt kupe? To je docela rarita ne?
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Pro Japonsko a par dalších trhů uz se i v tý době dělalo WRX, potažmo STi. Akorát tady v Evropě jsme měli akorát gt.
Zas uplně mega vzácný to není, par jich tu jezdí. Moje je asi raritní tím, ze je to porad rhd na origo krátkém japonském vinu a ne jdm auto na gt papírech.
Ale taky jsem to prohlašoval 3/4 roku
assassin píše: Stev: hele ono asi zalezi na zemi pod jakym oznacenim to bylo prodavany - i v prvni generaci to totiz bylo znaceny jako wrx gt....
když budu věřit wiki, tak označení buď wrx, nebo gt, dohromady ne
e: gt pro evropu, ale je fakt že jsem zas nevěděl že i ty starý byly jinde wrx
Naposledy editováno 29.10.2015 10:41:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Jindřej> a jak je to namotorovaný ?
Mam za to ze typeR ma i vetsi vykon nez sti... Tzn nekde kolem 280ps ? Jestli to teda nema uz prefoukly ... Myslim ze seriovy komponenty tohodle motoru zkousnou az nekde k 400ps...
R a RA maji dccd, jsou lehčí, maji rychlejší řízení, ostřik cooleru a par dalších věci jinak.
V sérii to ma oko tech 280 koni při tlaku 1,05 bar. Ja foukam necelý 1,2 takže tam mužů mit 300 ale zas je to uz stará hajtra, takže kdo vi.