kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tifone> Myslíš jako polovinu dlouhýho intervalu,nebo ještě polovinu tý poloviny?
Hae tak daleko se moje postižení ještě nedostalo. Takže u auta polovinu předepsaného. U motorky po 5tkm olej, brzdovku a spojkovou kazdy rok .
zmulin píše: Tifone> Myslíš jako polovinu dlouhýho intervalu,nebo ještě polovinu tý poloviny?
Naftaky mají cca 15000 km doporučeno, ale významně olej degraduje po cca 7-9 tis. Km
Já měním taky jako Tifone. A po pár letech měním chladící kapalinu i převoďák v manuálech.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3> Ten olej degraduje dle užívání ne?Je velkej rozdíl to natočit po městě se spoustou startů,nebo po dálnici,kde budu denně točit Rujanu a zpátky ..
E:Jako já to nikomu rozhodne nechci vymlouvat,bo to určitě není na škodu.Taky jde samo o to,jak dlouho tam ty náplně vůbec k těm km jsou
Naposledy editováno 24.04.2024 22:50:19
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
e: Ted koukam, ze dneska mame rocni vyroci. Tak to jdu ten Millers oils Nano nano nano a filtry rovnou objednat
Naposledy editováno 25.04.2024 06:19:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Palomoto> Taky to vypadá,že BMW obětovalo maximálku,aby zpřevodováním udržela krok s konkurencí.Taky už by mohly ty motorky vážit aspoň trochu míň---
Že zrovna ty řešíš váhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Že zrovna ty řešíš váhu
Dobrá poznámka,leč nejde jen o mě,ale o motorky za raketu.Je mi jasný,že to množství dnešní elektroniky nějaký to kilčo přidá,ale asi by mě zajímalo kolik,když ty popelnice vážej furt 250kg jako před 20ti lety...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Tys dělal Žabákovi ambasadora nebo co?
A pak najednou skončil?
Na to jsem málo blonďatej a kozatej, a vůbec - ty by sis koupil motorku, kterou propaguju já?
Naposledy editováno 25.04.2024 10:41:44
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
I Fizzer jezdí Brixtona k maximální spokojenosti a bez závad!
Asi není úplně špatnej reklamní slogan
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: zmulin> ona těžká je na te motorce hlavne ta mechanická cast a tam zadnej geniální pokrok nenastal. Tzn odlehceni je mozné pouze pri použití speciálních technologii nebo materialu a ty jsou drahe. Proto jsou lehke jen speciální edice a homologacni speciály, ktere se daji prodat za šílenou cenu.
Víš, kterou 19 let starou motorku chci zmínit, že? I bez kosmických materiálů v běžném, nelimitovaném provedení...
Naposledy editováno 25.04.2024 12:34:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Víš, kterou 19 let starou motorku chci zmínit, že? I bez kosmických materiálů v běžném, nelimitovaném provedení...
Určitě myslíš starýho V-stroma 1000,aby to bylo fér.Silnice jsou lehký skoro všechny..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Koudy01> co to je pouc mne . Ja teda ani nevozil beranka.
To je Cool cover. Měl to týpek na té 1090, kterou jsem zkoušel a líbilo se mi to. Je to jak peřinka. Luftuje to. Když chčije, tak nesedíš v kaluži,...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Určitě myslíš starýho V-stroma 1000,aby to bylo fér.Silnice jsou lehký skoro všechny..
Assa myslel sporta dle popisu. A tam je myslím dnes vše těžší, ne? Kromě těch pár astronomických Ducati třeba...
Koudy01 píše: To je Cool cover. Měl to týpek na té 1090, kterou jsem zkoušel a líbilo se mi to. Je to jak peřinka. Luftuje to. Když chčije, tak nesedíš v kaluži,...
Nastesti mne zadne dilema neceka, bo na muzealni kousky se to nebude delat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ono taky hmotnost neni vse, moje motorka ma 185kg a v porovnani s kteroukoliv moderni sportovni pusobi jako tezitko
Naposledy editováno 25.04.2024 12:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: To je Cool cover. Měl to týpek na té 1090, kterou jsem zkoušel a líbilo se mi to. Je to jak peřinka. Luftuje to. Když chčije, tak nesedíš v kaluži,...
Akorát si na tom v zatáčce moc 'nepoposedneš', protože to vůbec neklouže. Já to měl jenom na zadní sedačce, aby mi na ní neklouzala zadní taška.
Naposledy editováno 25.04.2024 13:16:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: BlackSabbath> myslis tu co ma i titanovy vyfuk v serii? a taky je otazka jak hodne se da verit cislum co uvadi.. vazil jsi to? u TL1000S cisla s katalogu vs namerene cislo moc nesedelo...
ono taky hmotnost neni vse, moje motorka ma 185kg a v porovnani s kteroukoliv moderni sportovni pusobi jako tezitko
Však titan výfuk se dával/dává na sporty běžně, ne? Nevážil. Ale vím, že Suzuki nekecá s udávaným a reálným výkonem, tak proč zrovna v tomto lhát. Navíc to určitě musel nějakej test vážit, když je to tak lehký. To už muselo pár lidem vrtat hlavou.