kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: tak tohle mi prijde docela v poho...
memu sefovi nedavno delali rozvody na 520d a tam sel ven motor, viko ventilu z plastu obsahuje tisic udelatek, meni se to komplet... legracka za 100+
druhy znamy zanovni F150, rozvody 90+tis... prej se sundava kastle? nevim... motor z fordu GT
u noveho bych tohle snad nemusel resit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: Koudy01> o regeneraci 1) ECU ví, 2) to by se poznalo na první dobrou i z ostatních dat.
A tam neni nejakej vstrikovac, ktere by mohl protikat, i kdyz ECU neregeneruje?
Nastudovany to nemam...byl to jen napad. Proste ta nafta nekde tece mimo pocitadlo. Bych rekl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: assassin> vim ze napises ze je to nemozny a 100x vyvraceny, ale podle me to ukazuje na blbe nastaveny rozvody.
jde je kontrolovat stryc jiz jako treti v rade. mam foto jak je to cele na ryskach. resil jsem to dnes s diagnostikem a prej by to videl na datech. a taky by to muselo byt znat na vykonu... kdyz budou rozvody o zub vedle, tak to tezko pojede stejne jako kdyz jsou spravne..
jinak ty vibrace pri jizde vypadaji na poloosu - ty co jsi rikal, ze bys vymenil ty nove zachyty reakce...
no ja klidne uz budu zkouset i rady "laiku" jen musim zase nasetrit nejaky prachy, na opetovnou vymenu dilu za desetitisice co uz jednou vymeneny byly ted nejak nemam nabito
Naposledy editováno 20.04.2024 22:36:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: jde je kontrolovat stryc jiz jako treti v rade. mam foto jak je to cele na ryskach. resil jsem to dnes s diagnostikem a prej by to videl na datech. a taky by to muselo byt znat na vykonu... kdyz budou rozvody o zub vedle, tak to tezko pojede stejne jako kdyz jsou spravne..
tak ony muzou bejt dobre nastaveny a blbe vyrobeny, treba, mozny uz je vsechno :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: tak ony muzou bejt dobre nastaveny a blbe vyrobeny, treba, mozny uz je vsechno :)
blbe vyrobeny rozvodovy remen? ja jen ze ten je tam uz cca 90tis km... auto tak dlouho nezlobi...
stryc to ted rozhodi komplet, rozvody znova, vstriky na test...
Naposledy editováno 20.04.2024 22:40:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: assassin,Koudy 01> Palubní počítač dost kecá. Když na to šlapu, stejně ukazuje, že jedu za míň. Když jedu eko jízdu, ujedu ještě 50km s dojezdem 0km na počítači.
keca. ale cca 400tis km kecal celkem konzistentne o 0.7l ... posledni tankovani kecal o vic jak 5l ... to uz je trochu moc i na me. jezdim porad cca stejne, s passatem stejnym stylem jedu do 6.5l/100 a to je ctyrkolka... mam na strese stan co dela cca litr navic (driv to tak bylo) ale i kdyby 2l.... 6.5 vs 14l na sto je fakt tragedie
kazdopadne kdyby nekdo vedel o hezkem velkem kombi nebo male dodavce tak mi dejte prosim vedet...
tim bych to uzavrel. nove prichozi klidne muzou preskocit 2 posledni stranky
assassin píše: jde je kontrolovat stryc jiz jako treti v rade. mam foto jak je to cele na ryskach. resil jsem to dnes s diagnostikem a prej by to videl na datech. a taky by to muselo byt znat na vykonu... kdyz budou rozvody o zub vedle, tak to tezko pojede stejne jako kdyz jsou spravne..
jinak ty vibrace pri jizde vypadaji na poloosu - ty co jsi rikal, ze bys vymenil ty nove zachyty reakce...
no ja klidne uz budu zkouset i rady "laiku" jen musim zase nasetrit nejaky prachy, na opetovnou vymenu dilu za desetitisice co uz jednou vymeneny byly ted nejak nemam nabito
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: blbe vyrobeny rozvodovy remen? ja jen ze ten je tam uz cca 90tis km... auto tak dlouho nezlobi...
stryc to ted rozhodi komplet, rozvody znova, vstriky na test...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: dělá dobře
no uz je to potreti v rade, pokazde to platim a pokazde stejny vysledek.. vse ok
ad regulator tlaku - to by musel senzor (a ne jeden) ukazovat ok tlak, prestoze neni... mam kilometry loggu z ruznych diagnostik, ja mam vidu, dnes typek neco od bosch a uz na tom stravil desitky hodin i typek s osciloskopem... asi tusis kolik hodina takoveho cloveka stoji...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Aha, tak to je fakt divny...
Naposledy editováno 20.04.2024 22:58:52
jdu spocitat za jak dlouho se mi vyplati nove auto za 1M se spotrebou do 7l proti tomuhle se spotrebou 14l
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: no navic to za me byla konstrukcni vada... ale kdyz jsem tu psal, ze se takhle novych aut bojim kvuli kvalite, tak jsem si vyslechl... no to je fuk, hlavne ze mam s cim jet v pondeli zpet na slovac...
Kdybys tu v minulosti nerejpal do stesků staromilců,že se už nedělá nic co vydrží a nekontroval vysokejma nájezdama,tak si třeba nevyslechneš
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Neni nekde praskla hadicka z nadrze k motoru??
Naposledy editováno 20.04.2024 23:16:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Kdybys tu v minulosti nerejpal do stesků staromilců,že se už nedělá nic co vydrží a nekontroval vysokejma nájezdama,tak si třeba nevyslechneš
blby je, ze tohle je vlastne stroj z ery staromilcu ... takze vlastne mi tak trochu dava za pravdu ne? a kolik staromilcu tu ma starsi auto ktere bez problemu najelo vic?
ja mam jeste benzin 2.8l z roku 95 kterej podobne umrel se 150tis km na tachu
oioi01 píše: Ale pri takove extremni spotrebe, by musela byt i velka kourivost nebo zadrbany dpf filtr, ne???
Neni nekde praskla hadicka z nadrze k motoru??
no kdyby byla praskla hadicka, asi bych videl louzi, nebo by se mi nekde hromadily litry nafty ne? krom toho je tam i senzor tlaku v nizkotlake vetvi - ten by vyhodil chybu. kourivost a dpf ... jak pisu, prosli to uz minimalne tri vyhlaseni mechanici + ja osobne. kdyby to delalo neco vylozene spatne, asi by na to uz nekdo prisel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak jak sem to teď prolít,tak je fakt,že se mi chtělo taky napsat něco jako oioi.Přeci neni možný,aby motor sežral při stejnym výkonu o 40% nafty zbytečně navíc a neprojevilo se to na kouřivosti nebo podobnejch průvodních jevech.?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
auto jede normalne a nekouri, dpf udajne "jako nove"...
Naposledy editováno 21.04.2024 00:11:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Asi by mě fakt už jenom napadlo prohlídnout nádrž,jestli neni někde vejš děravá,jakože bys třeba odlejval jen odstředivkou v zatáčkách,nebo jestli někde nerosí vedení od nádrže,že by to ufukovalo ven,jen když je spuštěný čerpadlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Unik nafty by se nejspis nasel, ted se menil komplet podvozek…
Ted jsem hledal v70 2,5t s manualem .. mobile.de presne 0ks
Na jiný Volvo už se vyprdni.Novější model nechceš a starej neseženeš.A ta skorododávka od Forda taky neni uplně gauč.Pohodlí zhruba jako ve všech dodávkách...