kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Chapu, ze to tak nebude vzdy, ale zatim mezi cinama nevidim nic, co by nahradilo vrcholne modely tradicnich znacek prurezem kubatur a stylu. Jen konfekci pro metrosexualni masy z panelaku..
To jo. Otazkou je, jestli se tradicni znacky uzivi jen vrcholnyma modelama a jestli Cine vysoky prodeje konfekce nepomuzou k vlastnim vrcholnym modelum. To se uvidi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Vypada to, ze na Motosalonu asi neni KTM. To me docela zklamalo. Tesil jsem se na SMT 890 a to novy 990/1390 svetlo nazivo. Co uz. Aspon nezjistim, ze to SMT potrebuju.
I Agusta asi chybi. Za to QJ motor a CF moto ma snad pulku pavilonu.
SMT stojí v Autonově, beztak i na svezeni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: SMT stojí v Autonově, beztak i na svezeni
Za tak moc naproti tomu jít nechci
e: Ale na FB maji pobidku na posledni 2023 za 329 a jsou otevreny komentare. Mel jsem tam rozepsanej koment, ze za 300 by to slo. Ale smazal jsem to. Jeste by napsali, ze jo a co ja pak s tim?
Naposledy editováno 29.02.2024 11:27:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Tradiční značky žijí z podstaty a sledují, jak ujíždí vlak. Za 20 let už ty tradiční značky pro mlaďochy nebudou tradiční a bude vymalováno.
To je skoro jistota. Mlaďochum bude jedno jaký to má napis na nadrži. Oni zlatý časy Japonců a par evropských značek nezažili a ani o nich už nebudou mít od koho slyšet. Vždyť kdo nejezdí na motorce pravidelně a kupuje až teď a je mu i nad 40let, tak jde rovnou po CFmoto apod. A pro spoustu co to nesleduji a evidentně i v zahraničí, je vlastně Benneli, MM apod tradiční značka a že je to úplně Čína buď neví, nebo je nezajímá
Koudy01 píše: Za tak moc naproti tomu jít nechci
e: Ale na FB maji pobidku na posledni 2023 za 329 a jsou otevreny komentare. Mel jsem tam rozepsanej koment, ze za 300 by to slo. Ale smazal jsem to. Jeste by napsali, ze jo a co ja pak s tim?
pokouset to nechces jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Za tak moc naproti tomu jít nechci
e: Ale na FB maji pobidku na posledni 2023 za 329 a jsou otevreny komentare. Mel jsem tam rozepsanej koment, ze za 300 by to slo. Ale smazal jsem to. Jeste by napsali, ze jo a co ja pak s tim?
Za 300 to klidne u tebe uskladnime a obratem za 315 nabidnem,takze klidne jim napis
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Za 300 to klidne u tebe uskladnime a obratem za 315 nabidnem,takze klidne jim napis
A kdyby kyvli, zaplatis to? :D Mně pak budou stacit třeba dva litry z prodejni ceny za uskladneni zbytek je tvuj
Naposledy editováno 29.02.2024 11:33:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tech 300 si nekde pujcim,lidi mi tu jeste verej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: .
Dobrej rum
A takovej, ze ho nejde vypit moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
tomasd. píše: A takovej, ze ho nejde vypit moc
Hezky kulantně si to napsal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Koudy01> kup za 300,prodej za 315,jdeme na pul
Tech 300 si nekde pujcim,lidi mi tu jeste verej
Tak už je sháněj
Naposledy editováno 29.02.2024 11:46:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: To je skoro jistota. Mlaďochum bude jedno jaký to má napis na nadrži. Oni zlatý časy Japonců a par evropských značek nezažili a ani o nich už nebudou mít od koho slyšet. Vždyť kdo nejezdí na motorce pravidelně a kupuje až teď a je mu i nad 40let, tak jde rovnou po CFmoto apod. A pro spoustu co to nesleduji a evidentně i v zahraničí, je vlastně Benneli, MM apod tradiční značka a že je to úplně Čína buď neví, nebo je nezajímá
Ale i mezi tema mladejma nakonec budou lidi, co zjistej, ze jim cinskej vykon na okruh, trat nebo streetracing nestaci a ze TC na evropanech funguje. Takze jeste par let potrva, nez cinci zainvestuji do odlehcovani, zvedani vykonu a pri tom do udrzitelne poruchovosti, pak do zavodu jako je Dakar, WSBK, MotoGP, TT a ty poznatky preklopi do produkce. To co ted cina produkuje je technologicky produkce rozvinutyho sveta z roku 2000.. Nerikam, ze se to nestane. Jen rikam, ze tam jeste nejsme, i kdyz na cinu ted podmazani novinari peji samou chvalu..
Edit: A to nemluvim o jejich prkennejch podvozcich, ktery fungujou jen kdyz tam hodi neco ze slavnych znacek. Jenze pak to vyleze cenou srovnatelne s evropanem - viz vsechny ty Faticy a jiny picoviny na Brembech a WP co stoji stejne jako KTM a pri tom maji motor licencovanej z Husky pred dvaceti lety.
Naposledy editováno 29.02.2024 12:03:30
Koudy01 píše: Hezky kulantně si to napsal
tak jeste zduraznim, ze je vybornej. Jen holt je to sladidlo. Ovsem s velkym hrnkem kafe se jich par vypit da - potvrzeno vcerejskem. Ale predstava “ve dvou flasku” je takova… no, ulepena
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: A kdyby kyvli, zaplatis to? :D Mně pak budou stacit třeba dva litry z prodejni ceny za uskladneni zbytek je tvuj
Chce to trochu víc, jak 15tku, ten vývar. Pokud to zvládneš zařídit (i prodat), tak to na chvilu pustím...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Chce to trochu víc, jak 15tku, ten vývar. Pokud to zvládneš zařídit (i prodat), tak to na chvilu pustím...
Ale nesmi Te na to pustit. Bys zjistil, ze existuji i motorky, ne kterych se da jezdit a uz bys to nechtel pustit..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Chce to trochu víc, jak 15tku, ten vývar. Pokud to zvládneš zařídit (i prodat), tak to na chvilu pustím...
Už jsem si jako investora vybral Kubáka. Tomu stačí 7500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Už jsem si jako investora vybral Kubáka. Tomu stačí 7500
Tak zas kdyz jim napises, ze beres ty motorky dve, tak se treba dostanes na 290..
DrDNA01 píše: Tak zas kdyz jim napises, ze beres ty motorky dve, tak se treba dostanes na 290..
Vzal bych klidne tri po 280. Kubákovi ještě věřej
Žel mají jen jednu
e: Ale nemusí pršet. Stačí, když kape
Naposledy editováno 29.02.2024 12:07:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Ale i mezi tema mladejma nakonec budou lidi, co zjistej, ze jim cinskej vykon na okruh, trat nebo streetracing nestaci a ze TC na evropanech funguje. Takze jeste par let potrva, nez cinci zainvestuji do odlehcovani, zvedani vykonu a pri tom do udrzitelne poruchovosti, pak do zavodu jako je Dakar, WSBK, MotoGP, TT a ty poznatky preklopi do produkce. To co ted cina produkuje je technologicky produkce rozvinutyho sveta z roku 2000.. Nerikam, ze se to nestane. Jen rikam, ze tam jeste nejsme, i kdyz na cinu ted podmazani novinari peji samou chvalu..
Edit: A to nemluvim o jejich prkennejch podvozcich, ktery fungujou jen kdyz tam hodi neco ze slavnych znacek. Jenze pak to vyleze cenou srovnatelne s evropanem - viz vsechny ty Faticy a jiny picoviny na Brembech a WP co stoji stejne jako KTM a pri tom maji motor licencovanej z Husky pred dvaceti lety.
Budou dalsi dva, tak to uz budete s cibusem celkem ctyri.