kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tifone> Já je taky na Benellce jezdil.I myslim na Tuňákoj první sadu.Teď na MM chci dát Scorpion Trail a táhne mě to k Rally STR,nebo spíš Battlax Adventure trail,Trailmax Mixtour.Asi nakonec vyhraje ten poslední Dunlop.Vypadá hustě a stejně spíš asfaltovej
Bridge bych nedával, ty Rally STR jsou výborný a vypadají drsně, Dunlop jsem jezdil Trailmax Mission a už i ty fungovaly na silnici jako silniční guma a kromě toho že na Tenere vypadaly málo drsně , tak jako univerzál byly výborný. Tak ten Mixtour bude na silnici asi ještě lepší. Oboje Dunlop budou na silnici lepší než ty STR, ty občas některý sady od cca 5tis.km vibroval předek a nájezd bude Dunlop taky lepší
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Palomoto> Couvn ul sem nakonec na Scorpion Trail 2 a budu se muset smířit s méně drsnym vzhledem
Ty mam na gsu a opravdu nevypadaji nijak endurove, na silnici jsou ale vyborne. Na Scramblera bych rekl je primo povinnost dat spuntove pneu, jinak to bude takova bezpohlavni motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Kubák> Pár rumů a uděláme z nich Salvátorovky
Bejt tebou, tak bych ostrej nůž do ruky moc nebral...a přenechal to jiným
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Ty mam na gsu a opravdu nevypadaji nijak endurove, na silnici jsou ale vyborne. Na Scramblera bych rekl je primo povinnost dat spuntove pneu, jinak to bude takova bezpohlavni motorka
Jj, aspoň něco trochu jak uvažoval původně. Ale ještě lepší by byl Anlas Capra X a nebo TKC80. Případně nějaký Motoz. Ale je fakt, že na silnici to pak moc na palbu není
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nebo nemate tam někam někdo cestu
Naposledy editováno 03.01.2023 19:06:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: zmulin> Komu uhořela Morinka???TomasD???Nebude mít foto štítku???
Ten to ani nestihl vyfotit1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jinak se Ivosovi nedivim, mts 1000 jako cestak nema co nabidnout. Mala, nizka riditka, ne moc pohodlna..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale taky je to i pohledem který mám
Netuším jak s BMW GS na tom jsem nejel.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Jj, aspoň něco trochu jak uvažoval původně. Ale ještě lepší by byl Anlas Capra X a nebo TKC80. Případně nějaký Motoz. Ale je fakt, že na silnici to pak moc na palbu není
I pneu s hrubym vzorkem dokazi drzet na silnici velice dobre, scrambler je spis imidzovka se kterou se da jet lehky teren, pro palbu na silnici jsou jine motorky a sviznou jizdu zvladne i s hrubym vzorkem. Navic Zmulda zajisti svojimi parametry tak dokonaly pritlak vzorku pneu k silnici ze neni sance aby uklouzly
t_freedom píše: ... hlasuji omezit práva BMW klice na vlákně vášní italských krásek
začínám si tu připadat s třema italama jako exot...
kdo tu vlastně ještě jezdí na Ducati? ... nebo aspoň na Itálii... twl...
Já! Mám plnokrevnou italku zbouchanou italskym kladivem na koleni italskeho delnika od znacky se 101 letou tradici. A pak mam motorku, ktera sice nese jmeno japonske premiove znacky, ale vymysleli ji italove a vyrobili francouzi.
Takze z mych dvou motorek je jeden a pul z Italie presto mi nedela problem si priznat fakt, ze to BMW brzdi fakt ukrutne a to bylo GS bez dualu, posilovace a bez ABS.
Naposledy editováno 03.01.2023 19:59:55
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Palomoto> Ad Hamburg. Kamosa do auta a za 24h nemate co resit.
To nedám, to bych byl stejně dva dny nepoužitelnej. Pro mne je strop tak 1000km a mám stejně dost. Autem prostě nerad
cibus píše: Palomoto> Ad Hamburg. Kamosa do auta a za 24h nemate co resit.
Nebo tchýni. Jako týpek tady Do Litvy. 1200km jedna cesta.
Naposledy editováno 03.01.2023 20:09:39
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
NP píše: I pneu s hrubym vzorkem dokazi drzet na silnici velice dobre, scrambler je spis imidzovka se kterou se da jet lehky teren, pro palbu na silnici jsou jine motorky a sviznou jizdu zvladne i s hrubym vzorkem. Navic Zmulda zajisti svojimi parametry tak dokonaly pritlak vzorku pneu k silnici ze neni sance aby uklouzly
..2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: To nedám, to bych byl stejně dva dny nepoužitelnej. Pro mne je strop tak 1000km a mám stejně dost. Autem prostě nerad
1000 km je na rozkoukani. Dali jsme na zatah 2x Gibraltar s velkym vlekem. To bylo cca 3200. To uz chtelo trochu moralu a sirek do vicek. Uplne je mne zle, jen si na to vzpomenu.