kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Jasan. Jde spíš o to jestli to na tu hvězdu (rozběh) muže potom běžet i několik hodin
Neeeeeee
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Neeeeeee
jakoze proc?
na hvezdu ten motor muze bezet uplne v pohode, pokud je dimenzovanej na trojuhelnik tak se na hvezdu flaka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Vždy je to motor nad nějakým výkonem! U protahu jsem roztočil nepřepnul a hebnul tam sparovku 70cm šířky. Jak to zacalo brát, rána a motor mrtvej. Pak se tam dodělala ochrana že pokud nepřepneš nezapneš podávání.
Zkurvili jsme tak i motor na hoblovce a pásovce.
Nakonec se dodělávalo všude auto rozběh pres stykače.
Ten motor se má roztočit na nižším výkonu bez záběru, pak se přepne do výkonu. Jde taky o to že ten motor do výkonu většinou neroztočíš jen tak z 0. Taky pokud nedojde plnému roztočení a přepneš, proudový naráz ti vyhodí jističe klidně i před barákem.
To jsou mé, praktické zkušenosti. Mám to na všech větších strojích.
U novějších strojů to většinou ošetřený softstartem.
Nejlevnější je prostý prepínač hvězda, trojůhelník.
Edit: debat o tomto tématu je na netu dost, stačí pohledat
A neplést si s dvojotáčkovým motorem! To je něco jiného.
Naposledy editováno 30.11.2022 22:41:53
6 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Dal orientace na pohon,baterii je pro tebe důležitá.Výbava kola samotnyho je ve finále v tyhle třídě na druhy koleji.Nějaký rozdíly mezi LX,SLX,XT jsou malý.Kdyby na tom byly nějaký nepovedený brzdy,tak te rozdíl bude stvat víc.Základní moudro je se projet
Ve finále zjistíš u kaficka na zahrádce,zes vybral něco zhruba vyhovujícího a nejvíc váhy udělaly sympatie ke značce a design
assassin píše: P_B> To trosku motas dve veci dohromady, ale asi uz nemam silu to vysvetlovat…
Šup sem, vysvětluj
Edit: Zapojení motorů, proč a zač. Vysvětlení od odborníka.
Naposledy editováno 30.11.2022 23:25:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Dneska se staví elektrikář tak uvidíme co na to on.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Díky všem za elektro okénko. Jen pro upřesnění, ten motor je 0,55kW a nemá žádné velké zatížení. Je to v odsavači/odlučovači emulzní mlhoviny.
Dneska se staví elektrikář tak uvidíme co na to on.
To si mel mozna napsat jako prvni, ze jde o takovy šidítko
NP píše: Stev> diky, Steve, pro srovnani s tim Giantem mam nabidku na Trek Rail 7 Gen 2, kde bych mohl mit 15% slevu, tim bych byl i pod tim Giantem, tady popis
Trek Rail7
Do ktereho jit? (Moje lehka preference zatim mluvi pro Trek ale nejsem v tech komponentech tak zbehly)
Toho Treka bys měl spíš srovnávat s Giantem X2 https://eshop.progr...9er-m-sapphire-m23/, ten je za 140 beze slevy. Nebo dokonce X3, ten už je ale určitě o něco hůř osazený než Trek. Na Gianty bys měl taky bez problémů dostat slevu 15%.
Giant X + 1 je lépe osazen než Trek, ve všem, Giant X+2 asi také lépe, ale možná ne ve všem, X+3 o trochu hůře. Ale vzhledem u mně vede Trek Giant i Trek dobrý kola a chybu neuděláš. Ideální aspoň kousek se projet. Co mám tak nějak v hlavě, tak Giant byl víc posedem terénní než Trek. Aspoň na mně tak působil. Už rozdíl v posedu byl znatelný
Ještě doplním, na 174cm oboje M, švagr měří 178cm a stále bral M. Takže 180cm bych asi zkusil, ale 180+ bych bral L. A kdo hledá pohodlný posed, tak většinou bere spíš větší rám
Naposledy editováno 01.12.2022 08:00:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Plán je dobrý, můžeš na tom začít dělat
Takovej tuning máš za týden hotovej, natož celou zimu...