kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Palomoto> ty se nemas za co omlouvat na tobe to nestoji a myslim, ze si vynalozil o dost vic snahy, nez by bylo za normalnich okolnosti treba a za to diky
Taky to moc nechapu. Jako ctyri kila neni malo penez a myslet si, ze to dnes proda kdykoliv, je nesmysl...mel by po tom skocit, kdyz ma vazneho seriozniho zajemce. To se zatim nestalo.
Stresuju se asi jen ja Kubak prodat (a koupit) nepotrebuje a Radek ocividne taky ne. To ja bych moc rad, aby to dopadlo
Uz se kolem toho napsalo opravdu spoustu pismenek a nic.
Nekonečné příběhy, to je tady taková tradice...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Koudy01> jako on ke flegmoš, to jo, ale až takhle mne nenapadlo. Říkal ze neninkam spěchat, že je zima a že je to domluveno. Ale taky slíbil že určitě do konce týdne zavolá. Tak ještě má.patek a víkend
To ma sice pravdu. Ale Kubak to ma daleko. A tak nejak ve srackach se jede a naklada a vyklada na hovno. A ja potrebuju na evidencku idealne po ose dojet.
Naposledy editováno 18.11.2022 08:26:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Tak koukám že Radek kecá asi i mne, slíbil ze tento tyden bude volat. A nejak nechápu smysl. Chce něco prodat, domluví se to a pak nebere telefon a nezávolá kdyz slíbí. Ze toho má moc sice vím a nekecá, ale vyřídit hovor a prodej zas tolik času nezabere.
Tak se omlouvám Koudymu a Kubakovi, sorry kluci za ty stresy. Bych do něj neřekl že to takto může být
Ty se vubec neomlouvej,kdybys nesrazil desitku hned na startu,tak do toho ani nejdu,takze diky A aby nedoslo k mylce,nezvedal na startu,pak jsme se domluvili a ja uz dal volat nezkousel.Kdyz mi nekdo rekne,ze se ozve,neangazuju se.Pak mu max sdelim,ze uz je pozde
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tak koukám že při aktuálním kurzu už se dají koupit pod 400 i v DE a pěkně vybaveny. Tak jestli se ten Radek neozve, tak dej vědět kterýho a zkusím ti tam domluvit slevu Třeba to udělat mít i bliz. Ty první dva nejlevnější jsou oba s pěkným doplnkama za x tisíc. Ale moc se v téhle třídě neorientuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Tak minimalne to bylo dobrý k tomu, že se rozhoupal nakup aspon jinde a tak Strakoň už může lestit a upravovat černého Speeda
zatím jsem na to nesáhl První plánuju to ponížení světel, to udělá vizuelně strašně moc 2500 Kč a 30 minut práce Na podobný oči už jsem zvyklej z YZFNaposledy editováno 18.11.2022 10:33:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
assassin píše: Hezka prace ono je v tom rozpusteno dost prace na vyvoji… tohle nebylo uplne easy a akrapovic ma balik ve vybaveni, 3Dscanovani + SW na upravu dat, cnc ohybacky atd atd….
Jasan, taky to není na masovku, stylu hornet nebo T700 a neprodává se to po světě, v kvantu jak housky
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: tomasd.> rám PORSCHE 917 má to do 50kg
Asi si budu muset doinstalovat ten doplněk do googlu na vyhledávání a porovnávání fotek
Edit:
1970 Steve McQueen – Gulf Porsche 917 Le Mans
Snil o tom filmu šest let. V roce 1968 přijel na závod Le Mans, aby viděl a učil se.
Deset dní před startem si však zlomil nohu v cyklistickém závodě a tak nikdo nedoufal, že s nohou v sádře pojede dvanáctihodinovku. Ale nechal si zhotovit speciální botu, pomohli mu do vozu a vyjel. Po dvanácti hodinách napětí skončila posádka McQueen – Revson druhá, jen 26 sekund za Ferrarim vítězného Andrettiho
Naposledy editováno 18.11.2022 13:46:43
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Asi si budu muset doinstalovat ten doplněk do googlu na vyhledávání a porovnávání fotek
Edit:
1970 Steve McQueen – Gulf Porsche 917 Le Mans
Snil o tom filmu šest let. V roce 1968 přijel na závod Le Mans, aby viděl a učil se.
Deset dní před startem si však zlomil nohu v cyklistickém závodě a tak nikdo nedoufal, že s nohou v sádře pojede dvanáctihodinovku. Ale nechal si zhotovit speciální botu, pomohli mu do vozu a vyjel. Po dvanácti hodinách napětí skončila posádka McQueen – Revson druhá, jen 26 sekund za Ferrarim vítězného Andrettiho
McQueen LeMans nikdy zavod nejel, o cem pises byl Sebring 12h 1970 a Porsche 908. Ale noha v gypsu a teda vykon jako krava, to sedi