globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.9.2020 v 22:27 | Nahoru | #94111
Ivos> Romantíííka woe





Naposledy editováno 21.09.2020 22:34:27

Milovníci Italských krásek

21.9.2020 v 22:27 | Nahoru | #94112
Se ani neptejte, kolik tam mám na vydechlým vzduchu já

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.9.2020 v 22:27 | Nahoru | #94113
zmulin> to o korozi mám od Alfistů z vedlejší z garáže. Je mi jasné, že i u V6 záleží jak se o to kdo staral. Do motoru bohužel není vidět a i když zní a jede zdravě může se vysypat. U 1098 s tím mám docela čerstvou zkušenost

tomasd.> 156 by se mi líbila více ale slušné GTA je cenově mimo a faceliftů s 2.5 je jako šafránu. V Brně stojí právě 166 s 3.2 a v týdnu mi na ni kámoš má dojít hodit voko tak uvidím. Na ramena asi bude trpět i 166ka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.9.2020 v 22:41 | Nahoru | #94114
djanus> Jestli myslíš tu v Audisu,tak vypadá dobře ,ale z foto poznáš prd.Max ze by mohl až podezřele odpovídat interiér najetejm km..
Na ramenou se mi potvrdilo,ze se určitě nevyplatí nešetřit..

E:Korozi sem na Alfě nikdy neřešil.Nejvic sem najel se 156 2.0JTS SW facelift asi 200kkm kupovaná rok stará tenkrát.Zrala v kalupu olej,před 200kkm zacly odcházet ty cívky na svickach a jinak nic.Podvozek sračkový ramena sezónu,origo 80 kkm zhruba

E:ještě bych se podíval na GT 3.2 když Busso.Hodně shodný se 147/156 s tímhle motorem a podle mě v dohledný době půjde cenově stejně rychle nahoru,jako šly GTA

Naposledy editováno 21.09.2020 22:55:33

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.9.2020 v 22:58 | Nahoru | #94115
djanus> pekna GTA je cenove novy Tuono, je jich uz pramalo... ta 166 snad bude cenove priznivejsi. Drzim palec

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.9.2020 v 23:07 | Nahoru | #94116
zmulin: jinak ja nechci rozporovat to, ze te bavi radit. samo ani to, ze na novejch silnejch ctyrvalcich radit neni tak uplne treba, coz ale neni potreba u ctyrvalcovych litru dlouho, protoze maji vetsi pouzitelne pasmo nez litrove V2.

Naposledy editováno 21.09.2020 23:10:39

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.9.2020 v 23:22 | Nahoru | #94117
assassin> Ale dyk v pohodě.Já se jen zastávám odlišností.Kazdej hledá to svý a pokud do konstrukce bude zasahovat ruka chtejici vyhovět všem,tak nakonec bude úplně všechno na hovno a přitom pro všechny jakoze dobrý...ale bohužel né dost..
Si pamatuju u aut diskuze 8V vs 16V,líná nafta,turbonafta,Common rail vs TD atdatd a ve finále se mi u 1.4TB benzinu sbíral motor odspodu lip jak 2.0TD a u motorek se to rčení jak R4 dole nejede a V2 nahoře nejede taky už netrefuje.Pominu teda maximegazavodni verze,kde V2 je už za limitem a začíná to vypadat,ze už i R4 a momentálně vede V4 asiteda..

E:Do toho TL sem si rejpnout zkušebně musel a je vidět,ze ho mas rad...

Naposledy editováno 21.09.2020 23:24:26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.9.2020 v 23:27 | Nahoru | #94118
zmulin> jo tam. Na fotkách vypadá slušně ale realitu musí prověřit kámoš mechoš. Bydlí za rohem tak snad to stihne brzy. Pěkné GT s Bussem jsou momentálně mimo rozpočet.

tomasd.> tak pěkné GTA je úplně mimo rozpočet Ale pořád na svezení s ním vzpomínám a to jsem od té doby zkusil i mnohem silnější stroje.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.9.2020 v 23:42 | Nahoru | #94119
zmulin: me rejpani do tl nevadi, sam nakup toho stroje pripadnym zajemcum rozmlouvam a rikam, ze to je zcela nepovedena motorka. Me stalo dost penez a casu predelat to do stavu kdy to jakztakz funguje. Ja zas naopak rejpu do zde glorifikovanych Ducati, ktery casto v mnoha aspektech funguji hur nez to nepovedene TL ... jenze majitele to casto nevidi a jeste ty nectnosti predhazuji jako prednosti

1.4 benzin musi bejt ten downsizingovej motor a vsichni internetovi odbornici rikaji, ze to je nahovno...

R4 nejelo dole tak mozna nekdy v devadesatkach uz prvni GSXR1000 smazne libovolny V2 1000 v kterejkoliv otackach a asi jsem jeste nevidel dvouvalec co by jel nahore aspon srovnatelne jako prumernej ctyrvalec se stejnym objemem. tohle je proste fyzika, ty V2 nemaj z principu nic co by je proti ctyrvalci melo nejak privilegovat...

Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 06:07 | Nahoru | #94120
assassin> Co kecáš jako Některé V2 mají o dvě svíčky méně No tak;) ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 07:36 | Nahoru | #94121
djanus> Proč zrovna alfu ? To je ztráta času, kromě motoru to nemá co nabídnout...zbytek sedí s tím co psal zmulin.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 07:55 | Nahoru | #94122
djanus> Záleží jako co to chceš .Jestli jako youngtimera ulozenku ,nebo na běžný ježdění,případně kombinaci.
166 neni vůbec špatná.Podvozek to má rychlej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 08:07 | Nahoru | #94123
assassin> Jj,ale taky se vždycky na TL pěkně chytneš
Zas jde o to co všechno si do nej musel nacpat,abys byl spokojenej a mohl na Ducati machrovat.Kdyz to vemes z fabriky,tak bude mít mouchy obojí
Jj,downsizingova 1.4ka se chovala lip,než 2.0JTS.Ta měla jenom lepší vršek.
Ty R4 nevim,neříkám ze třeba už K1 nejede jak čert,ale odspodu mi přišla taková klidnější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 09:11 | Nahoru | #94124

zmulin píše: assassin> Jj,ale taky se vždycky na TL pěkně chytneš
Zas jde o to co všechno si do nej musel nacpat,abys byl spokojenej a mohl na Ducati machrovat.Kdyz to vemes z fabriky,tak bude mít mouchy obojí
Jj,downsizingova 1.4ka se chovala lip,než 2.0JTS.Ta měla jenom lepší vršek.
Ty R4 nevim,neříkám ze třeba už K1 nejede jak čert,ale odspodu mi přišla taková klidnější



Me to neprijde, ale psanej projev no... jak rikam, tele je krap a jakz takz funguje az po prekopani.

Btw, u TL porizovacka + co jsem do nej nacpal je porad min nez kolik jsem dal za 999
Ale jo chapu, duc je premiovka a neda se to srovnavat. Ja si jen delam legraci z toho, jak si majitele i z nectnosti delaj prednosti - jakoze, motorka cuka - super,nauci me radit...

U tech r4 muze vypadat, ze to v nizkejch jede hur nez V2 - ale to je dojem diky zprevodovani, ten ctyrvalec casto miva mnohem tezsi prevody protoze ma siroky pasmo pouzitelnych otacek, na jednicku to jede to co v2 na trojku, kdyby se to zprevodovalo jako v2, tak se na tom neda jezdit, melo vy to kolo porad ve vzduchu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 09:12 | Nahoru | #94125

assassin píše:

R4 nejelo dole tak mozna nekdy v devadesatkach uz prvni GSXR1000 smazne libovolny V2 1000 v kterejkoliv otackach a asi jsem jeste nevidel dvouvalec co by jel nahore aspon srovnatelne jako prumernej ctyrvalec se stejnym objemem. tohle je proste fyzika, ty V2 nemaj z principu nic co by je proti ctyrvalci melo nejak privilegovat...



Ale jo, má to okamžitější reakcí na plyn, takže se s tím obecně vzato hůř jezdí Ale zase je to zábavnější a ten spodek a střed... Minimálně pocitově díky ty reakci jede V2 víc...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 09:27 | Nahoru | #94126
Mi zas tenkrát přišlo,když sem přesed z RSV na K1,že to RSV díky podvozku líp maskuje rychlost a nahoře teda zas jelo míň no.Na devítkách sem nikdy nejel,to ještě potřebuju,abych zjistil jestli jí opravdu časem potřebuju a nebo půjdu radši třeba do 848EVO jakože ta se mi taky líbí,bolely mě z ní ruce,ale bavilo mě to hodně uplně.Nemam žádný závodnický plány,ani asi nerozvinu šikovnost,tak jen pro ten pocit..

Jak sem psal.Liborovo S4RS je moc dobře odspodu odladěný,necuká a chtít po tom,aby fungovala třeba od tisíce otáček je už spíš projev hlouposti,bo od 2-2,5 mi přijde normální a použitelný.Když sem měl ještě Tuňáka seřízenýho,tak se choval podobně.Teď už potřebuje trochu péče v servisu,ale na to já neměl v sezoně čas přeci,tak sem radši spojkoval ve vracečkách.Aspoň sem se to trochu naučil a přez zimu to necham udělat.
Ostatně původně mi stejně šlo u toho motoru od Duc 950,že si na něm člověk užije to dotáčení rychlostí,řazení a takový jako akce a ne že musí řadit,aby to necukalo.Jde spíš o využití výkonu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 09:30 | Nahoru | #94127
zmulin> Jo to taky nebylo na tebe, ty nejsi uplne prototyp ducatisty. Myslim, ze na 848 bude lepsi svezeni nez na devitkach.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 09:58 | Nahoru | #94128
assassin> To 100%. 848 je víc user friendly.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 10:32 | Nahoru | #94129
assassin> bude to zase plamen jak Brno...ale budiž. Honzíku, já už se na to včera vysral lopotit se někde v posteli a nějak mi to über tele a jeho parametry nedalo ... (krom toho malý se rozjel zánět stř.ucha a jeli jsme o půlnoci na perforaci - byla statečná jak tygr a jsem na ní pyšnej - já si to nikdy píchnout nenechal a vyváděl jsem jak nosorožeč a tak se na mě vždycky vysrali , protože by mě to píchli až do mozku) ... ale jen těm rychlostem "vytočenýho " telete a kompenzaci rozdílu 4zubů !!! gumou 190/55 ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 10:54 | Nahoru | #94130

cibus píše: assassin> To 100%. 848 je víc user friendly.



848 je moc příjemná motorka !

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 10:55 | Nahoru | #94131
Freedom: jo takze v sérii je tam 220 na vytocenou 4 a ja tam mam 206 .... realnejch, vzhledem k tomu, ze budik bere info od malyho kolečka tak ja na vytocenou 4 vidim 220 ... psal jsem ze na vytocenou 4 tipuju ze to jede skoro 220 - takze teda vlastne nevidim kde je problem, na to ze jsem to střelil od boku tak jsem se docela trefil ne? Jestli se se mnou chces tahat o 4-5-6-7kmh tak muzu zmerit obvod te gumy, ono početní cislo je vec jedna, ale guma od gumy se stejnym rozměrem se klidne lisi i o 1-2cm na prumeru. Jo a taky jsi vzal otacky max výkonu, ono se to točí jeste o kus dal

Jinak me teda v obvyklých pripadech reálných 206 na okresky prijde az az. A co se tyka uberparametru uberTL tak tu jeste visí ve vzduchu ten ubersprint s uberS4RS co par jednoduchejma upravama ala vyfuk a chip udela 150ps - nebo tak neco to bylo co to hecovani vyprovokovalo ne?

Ale klidne se necham pokořit i v provozu, kdyz mi to teda jede o 15min nez jsem si tipnul

Naposledy editováno 22.09.2020 10:56:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 11:29 | Nahoru | #94132
assassin> ... jasně , vytočit znamená do bezvědomí ... to určitě všechny kvalty v bězným provozu točíš do 10trpm... já osobně právě spíš využívám to střední pásmo (proto jsem ti tam dal tu rychlost např. v 8trpm - mě příjdou už tyhle otáčky jako docela vysoký )
psal jsem že to bude flame... prostě, aby tvoje střelba od boku vyšla i s o 4 zuby !!! změněným převodem budeme točit dvouhrenk do 10trpm...a pak v klidu napíšeme... "já v běžným provozu nevytočím ani čtyřku" přičemž při 8 trpm na ní jedeš 175km/h ... " ...já už jsem si zvykl... jen ti znovu připomínám, že cokoli tu kdokoli napíše od boku, ty jsi vždy první co tu řeší z kterých čísel vychází a že je to jen jeho pocit a že tak se dá obhajovat vše.
Když to naservíruje někdo tobě, začneš to hnát do absurdna abys došel svého... nic ve zlým

...a ten sprint stále platí... můžeme, to je pohoda (a fakt mě to zajímá)...honit už se nikde na silnici nebudu.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 11:55 | Nahoru | #94133
Hlavně klídek Nic ve zlym

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 12:02 | Nahoru | #94134
Freedom: tele ma nic moc stred - teda ve smyslu stredu u ducati - ale jede az nahore, takze ano treba kdyz jsem jel s attimem tak jedu 7-10, proste tam ta motorka funguje nejlip. A ano 9ky maji silnější stred a tam jezdím spis 5-8...

Ja jsem zvyklej držet ty motory pod krkem a bezne si brnknu o omezovac, takze sorry ale pro me vytocena 4 je do 10ti a ne do 7500 a to ne kvuli tomu abych mel pravdu, ale protoze proste ten motor takhle v konkurenci stroju ala SD a v4tuono držet musim.

Naposledy editováno 22.09.2020 12:07:13

Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 12:02 | Nahoru | #94135
t-free/assas: tesime se! Udelame si piknik nekde na letisti, sendvice, susenky, kavicka teda zrejme z plechu, a budeme sledovat souboj titanu
Ale uz se jednou letiste domlouvalo resp. natuklo se domlouvani a nic z toho nebylo, tak ja se tesim radsi tak nejak opatrne

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 12:03 | Nahoru | #94136

Frennky píše: Hlavně klídek Nic ve zlym



Von to báwo bere i na ryby

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 12:16 | Nahoru | #94137
To asi staci i kus rovne silnice. Bohuzel jsem to do toho Děčína nestačil poskladat. Nevim jaky bude ted pocasi, ale jeste by to asi slo. Sice jsem na zimu nechtel, ale asi budu muset koupit pneu, od vcera uz treti nádrž

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 12:20 | Nahoru | #94138
assassin> jako že ti kvůli starejm gumám odcházej nádrže jo?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 12:24 | Nahoru | #94139

Johnny83 píše: assassin> jako že ti kvůli starejm gumám odcházej nádrže jo?


Tak neco. No ted jeste si musim rozmyslet jestli potrebuju gpracery nebo mi staci sportsmart

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

22.9.2020 v 12:24 | Nahoru | #94140
Ty Amíci, ty jsou stejně hodně někde

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist