globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Strzena svicka servisem
8.6.2015 v 11:55
Zdravim kolegy motorkare. Mam takovy dotaz. Dal jsem moto do znackoveho servisu. V patek volali ze je sekla svicka a ze bud si ji mam prijet vyndat nebo to zkysej jeste jednou a mozna urvou. Rano jsem tam prijel a ze pry technik to zkusil a urval... takze hlava dolu atd. Co vy na to? Prijde mi to jako pekna kravina, svicky jsem menil pred rokem a prave proto aby to bylo v klidu jsem to dal do servisu...

4 reakcí na tento příspěvek Strzena svicka servisem

8.6.2015 v 16:17 | Nahoru | #1
Za tohle může ten, kdo svíčku naposled měnil a to z opačného důvodu, než si většina lidí myslí. Ten, kdo to povoloval už se na tom jen svezl.

Každý se bojí dotáhnout svíčku v hliníkové hlavě a tak pod svíčkou opravdu jen mikro podfukuje, což není nijak poznat. Vše je čisté a OK. Problém je v tom, že díky tomu, že za závitem má tlak kde unikat, do závitu se tlačí karbon ze spalin a svíčka takto v hlavě totálně zaroste. Při povolování se pak kousek pohne, protože není dost dotáhlá jako v tomto případě, ale následně se díky karbonu v závitu zadře a ulomí, nebo se hliník namaže na závit a je taky po něm. Pokud je svíčka dobře dotáhlá, karbon do závitu nejde, protože je to slepé rameno.

Bohužel jsme na tenhle kutilský problém naráželi v autoservisu hodně často a u motorek jim to už vůbec nezávidím. Každý motorkář je odborník a pro každého je jeho motorka nezletilá dceruška, kterou mu chce primitivní potetovaný mechoš znásilnit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strzena svicka servisem

9.6.2015 v 09:50 | Nahoru | #2
fidlimydli> To bych zas tak netvrdil. Motorku i auta si opravuju sám. Jednou jsem chtěl dát na výmaz chybu ABS do ofiko servisu Fiat, jelikož nemám diagnostiku. Po 40 minutách vyletěl potetovanej mechoš se slovy, že to vymazat nejde a oprava bude stát 20tis. že se musí vyměnit řídící jednotka. Jel jsem k jednomu garážmistrovy a ten mu tu chybu odstranil za 100Kč. To je paradox.
Se servisama mám většinou jen špatný zkušenosti a jedu tam jen když opravdu musím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strzena svicka servisem

9.6.2015 v 17:29 | Nahoru | #3
fidlimydli>Jako ze rozdil na Nm udela to ze to zvlina po zavitu, kdyz tesnici krouzek je az nahore nad zavitem ? To se me nezda.

spikeycz> vono ti asi moc sanci nezbejva. Servis pokud nebude chtit tak neudela nic, silne pochybuju ze se spolu budete soudit. nadruhou stranu, stat se to ume v servisu , tak to neresim a holt se to vyresi s pojistovnou. Od toho se ta pojistka plati ze . Predpokladam, ze znackovej servis triumphu ji ma. Negativni reklama me za to tedy nestoji.

Otazka je jestli se oni necejti bejt v pravu. Dival ses na ten zavit jestli to nejni orvany odzhora ?

(reakce na) Strzena svicka servisem

9.6.2015 v 19:30 | Nahoru | #4

fidlimydli píše:
Každý se bojí dotáhnout svíčku v hliníkové hlavě a tak pod svíčkou opravdu jen mikro podfukuje, což není nijak poznat. Vše je čisté a OK. Problém je v tom, že díky tomu, že za závitem má tlak kde unikat, do závitu se tlačí karbon ze spalin a svíčka takto v hlavě totálně zaroste. Při povolování se pak kousek pohne, protože není dost dotáhlá jako v tomto případě, ale následně se díky karbonu v závitu zadře a ulomí, nebo se hliník namaže na závit a je taky po něm. Pokud je svíčka dobře dotáhlá, karbon do závitu nejde, protože je to slepé rameno.



Prvni rozumny prispevek . U motocyklu se to diky kratkymu intervalu vymeny svicek stava spis vyjmecne ale u aut to neni nic neobvyklyho.

Servis samozrejme pojistku ma ale proc by na ni mel hnat tohle? Tohle nevzniklo nedbalosti nebo chybou servisu.

(reakce na) Strzena svicka servisem

10.6.2015 v 23:03 | Nahoru | #5

fidlimydli píše: Za tohle může ten, kdo svíčku naposled měnil a to z opačného důvodu, než si většina lidí myslí. Ten, kdo to povoloval už se na tom jen svezl.

Každý se bojí dotáhnout svíčku v hliníkové hlavě a tak pod svíčkou opravdu jen mikro podfukuje, což není nijak poznat. Vše je čisté a OK. Problém je v tom, že díky tomu, že za závitem má tlak kde unikat, do závitu se tlačí karbon ze spalin a svíčka takto v hlavě totálně zaroste. Při povolování se pak kousek pohne, protože není dost dotáhlá jako v tomto případě, ale následně se díky karbonu v závitu zadře a ulomí, nebo se hliník namaže na závit a je taky po něm. Pokud je svíčka dobře dotáhlá, karbon do závitu nejde, protože je to slepé rameno.

Bohužel jsme na tenhle kutilský problém naráželi v autoservisu hodně často a u motorek jim to už vůbec nezávidím. Každý motorkář je odborník a pro každého je jeho motorka nezletilá dceruška, kterou mu chce primitivní potetovaný mechoš znásilnit.



Má pravdu předsedo !! , vidím to dost podobně,
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph Tiger 1050 rv2008 Triumph Tiger 1050 Diglet 2 11.5.2024 v 16:18 Diglet
vyfuk tiger sport 1050 Triumph Tiger 1050 kw110 8 26.12.2023 v 11:07 past92
Přídavná světla na motorku má někdo... Triumph Tiger 1050 wall0 1 19.11.2023 v 09:11 Destroyer
dotaz Triumph Tiger 1050 wall0 12 6.11.2023 v 16:54 ja1
Mechanicky tempomat Triumph Tiger 1050 codriver 26 19.10.2023 v 09:59 Krautkopf


TOPlist