No a k dotazu. Moto bych kupoval asi až příští sezónu, ale potřeboval bych vědět, jak bývají dlouhé řídítka, případně i s blástry, kdyby byl někdo ochotný je změřit, byl bych rád . Na netu sice najdu rozměry moto i řídítek, ale ne vždy budou reálné.
Potřebuju to hlavně kvůli rekonstrukci baráku a výměnou dveří do kotelny, kde bych parkoval. Aktuálně tam jsou cca 80ky, což předpokládám, že bude málo (ale se Simsonem tam s "odřenými" zrcátky vjedu v pohodě ) a budou se muset koupit širší.
Díky
Naposledy editováno 05.06.2015 22:12:29
Našel jsem nějakou tabulku, kde mají rozměry řídítek a podle toho by tam 85ky mohly stačit, sice s blástrama to bude vycházet asi na těsno, ale určitě lepší, než to tam cpát nepohodlně a na šikmo ...No a vždycky potom případně můžu ty řídítka o pár cm zkrátit
7/8ths Bars
Model_____________________Part No___Handlebar Dimensions
____________________________________A---B---C---D---E
Stock DRZ’s Bars____________OEM_____790--72--50--200--70
SUZUKI DR-Z 400 (All Years)__759-02___800--71--50--200--65
JIMMY BUTTON_____________764-01___807--110--85--205--67
CR High Bend Bars __________722-01 ___795--95--70--205--62
Chci se zeptat ohledně výběru SM, abych neudělal chybu, ale myslím, že nakonec to stejně bude DRZ.
Chci do motorky investovat kolem 70k, měla by být nenáročná, prostě chci jezdit, ne opravovat..atd (i když mě to baví) a hlavně ji nechci za rok/dva měnit.
Ale co všude kolem čtu je, že výkon DRZ za chvíli omezí a bude to chtít něco lepšího. Což si myslím, že mě nejspíš bude čekat taky, tak se ptám, jestli se nedá sehnat ještě něco v podobné cenové kategorii na podobné úrovni nenáročnosti a spolehlivosti.
Co jsem tak pročítal celé fórum, tak by to mohla být i LC4 640 (nebo podobné modely) nebo HQ SM 610 (starší E verze). Ale od LC4 mě zase odrazují vibrace a od HQ případný nedostatek náhradních dílů.
Přecházel bych v podstatě ze Simsona (60ky). Občas jsem se projel na ČZ 175, ale už ty vibrace na ni nebyly zrovna nejpříjemnější a předpokládám, že LC4ka bude ještě větší vibrouš :D
Otázka zní, jestli mě DRZ aspoň pár let vydrží, když už přecházím ze simsona, nebo se mám poohlížet i po jiných? Ale když už bych chtěl něco spolehlivého s delšími intervaly a kvalitního, tak si myslím, že ta cena už bude úplně někde jinde.
Díky.
Na rovinkách výkon chybí, nicméně to beru tak, že i ve 120 se dá slušně rozsekat a jsem i rád, že cestovka je na téhle rychlosti. Tahle motorka je dělaná pro vesnický okresky, kde s 600cc držíš krok a klidně jim i dáš na prdel.
Jsem rád, že jsem šel do Drzka, protože 30 kw se chová třeba na trávě, štěrku úplně jinak, než simson s 3 kw, (3-tí den od koupě jsem ji položil) , ale aspoň jsem si uvědomil, že k tomu chce přistupovat s respektem.
Taky jsem si jí bral, abych měl možnost přesedat na větší, protože motardy na obsahech 600 končej.
Za 70k koupíš drz bez problémů, co sleduji inzerci, tak 640 začínaj tak na 90k, takže pokud by se nějaká našla, nastává otázka v jakém bude stavu. A když tě po 1-2 letech přestane bavit, tak jí prodáš s minimální ztrátou a pořídíš něco silnějšího.
1 reakcí na tento příspěvek DRZ 400 SM - řídítka + rada ohledně výběru SM
Jen jsem se tu chtěl ujistit, že stejně žádnou podobně spolehlivou v dané cenové kategorii (neříkám, že bych si třeba nepřišetřil, ale výš jít nepotřebuju) nenajdu.
Svaťo, a ty sleduješ 640 proč? Chceš přecházet kvůli nedostatku výkonu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400 SM - řídítka + rada ohledně výběru SM
Naposledy editováno 08.06.2015 17:39:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400 SM - řídítka + rada ohledně výběru SM
Svata5393 píše: kufus> , přesedat určitě budu, ale tak za dva roky, možná déle. Baví mě sledovat motoinzerce , ikdyž nic nekupuju. Nad 640 jsem přemýšlel, ale asi spíš počkám a pořídim 690 SMC. Ta je pro mě aktuálně vysněnou motorkou.
delam uplne to samy, uz treba od 14 let 24/7 sleduju bazar tady, motoinzerci a proste me to bavi a mam v tom prehled a musim rict, ze motardy nad nejakejch 690 sice koncej, ale jen ty tupy. pak pujdes treba do exc 530, ktera bude o pulku lehci a bude to zas uplne jinde. a co teprv treba berg 570, 650, nebo dokonce aprilka svx 550. ale ta se nekonecne sere
Letos jsem začal se slalomem a vzhledem k tomu, že nechci kompletně zničit Versyse, už jsem ho 2x položil, vybírám náčiní speciálně na tohle. V plánu je, že ta motorka bude prostě padat, tomu se nevyhnu. Zatím vyhrává DRZtko.
Ale co byste mi doporučili za gumy? Čistě asfalt, špičatý profil, především na sucho. Na Versovi mám Pirelli Angel GT, koukal jsem po Diablo Rosso 2, takže bych nejraději zůstal u značky, ale klidně se nechám přemluvit do jiných.
Jaké jiné upgrady mají smysl? Především brzdy, podvozek, výkon motoru zase tolik nepotřebuju.
1 reakcí na tento příspěvek DRZ 400 SM - řídítka + rada ohledně výběru SM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400 SM - řídítka + rada ohledně výběru SM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400 SM - řídítka + rada ohledně výběru SM
Takže gumy sportovnějšího ražení, ale nemusí být hned slicky, obzvláště první sadu se s mašinou budu sžívat, takže to nebude hned na její limity